Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bazzeg ti azt sem tudjátok miről beszéltek,elolvassátok a neten a sok szart de RS blokkot szétszedve még nem sokan láttatok(tisztelet a kivételnek) szerintem mielőtt elkezdtek okoskodni tanuljatok egy kicsit .Mert ezzel csak leégetitek magatokat de ha ez kell akkor hajrá
Szevasztok!

Rég óta keresek Aprilia kulcstartót és baseball sapkát. Az Aprilia Hungary honlapján van is, de onnan nem lehet online rendelni.
Tudtok olyan helyet ahol ezt a 2 cumót meg lehet rendelni online?
Remélem itt tud valaki segíteni, mert kedves barátom a Google most nem sokat segített...
Hy! Meik az a videó mikor a hegyekben megy egy suzuki gsxr és útána pedig követi egy aprilia rs125. fontos lenne segítsetek már
Háttya, lehetne ezek szerint 15 is, sőt, még több, mert most a légköri nyomás 1006HPa--1,006bar*15=15,09bar
Kajak nem vágom mert nem értek hozzá de ott voltam a mérésnél!
Azt sem vágom milyen blokk van a mociban,illetve annyit tudok,hogy fekete
Engem az sem zavarna ha 10bar lenne de 14 volt
Miattam akármikor megmérheted
Ott pesten a putriban szerintemse, itt igen :)
szopjále szentem akkor se lehet 14 és kész
nem ide tartozik, de van egy kis önindító problémám, ha önindítózok akkor nem ad le szikrát probáltam nagyobb aksival is de nem, de rúgásra meg indul elsőnek...
szóval nem tom mi legyen, thx ha vkitud segíteni
a 96 utániakban tudtommal.
RS-ben 122 van....
nem semmik vagytok miért ne lehetne annyi amennyi a süritése, ki tudja mikor/ki mit tett/rakott bele-blokk csere,akármilyen piacra készült...stb..ezzen hülyeség agyaskodni
de te is tudod hogy rotax 123 van benne,ha csak folytán nem rotax 127 került bele...akkor esetleg lehetséges ez,de 123nál és nem hiszem h 127 van benne mert az a tuareg windekben van. a tuareg rallyban,rsben,af1ben,rxben ROTAX 123 van!
sorry,én ezt találtam a neten!

APRILIA AF-1 FUTURA 125 MUSZAKI ÉS TESZTADATOK
MOTOR Vizhutéses, egyhengeres, kétütemu motor, membrános szivás és elektronikus vezérlésu lineáris tolattyús olajozás. Egy darab Dellorto VHSB 34 LD siktolattyús karburátor, 34 mm átmérovel, szivacsbetétes légszurovel. Érintkezo nélküli tranzisztoros gyújtás. Elektromos öninditó. 12 V/185 W-os generátor, akkumulátor 9 Ah.
Furat x löket:

54 x 54,5 mm
Lökettérfogat:

125 cm3
Surités:

15 : 1
tök 8mert akkor átbaszott a szerelőd. nálam itthon itt figyel a kompresszió mérő,ha kész a motorod akkor istenbizony elmegyek és odadugom neked a gyertya helyére h lásd,nem lehet 14.
És én nem állítottam,hogy az 50-esben 5Barnak kell lenni csak próbáltam követni a gondolatmeneted!Mert ha a 125-re 12.5-t mnodtál akkor akár kézenfekvő is lehetne az 5 bar
Ha még1szer okoskázol mielött próbálnád megérteni amit írok akkor leszabom a fejed!!!
Mondtam,hogy jönnek majd az okosok és megmondják
Viszont említettem,hogy hol van és meglehet bátran nézni!Viszont az nektek-betűharcosoknak már nem megfelelő inkább makacskodtok,hogy annyi biza nem lehet Ráadásul nem is tudom mikor volt dugó cserélve mert nem olyan rég vettem,asszem 3 hónapja.Na akkor most mégjobban lehet hörögni
Ja, xlzx-nek igaza van!
azért 14 egy kicsit sok, de 11-12 nagyon frissen azért lehet
nem ccm-től függ,okoska. 50es gépekben is 12-13 bar kompresszió van ha új dugó van bennük,és a motorok ált olyan 4-5 körül már nem indulnak be.
Nos,akkor vagy az én mocom kibaszott bika vagy a tiéddel vannak gondok mert bizony 14Bar van benn!
Vagy nemtudom,de ha 125ccm 12.5 bar akkor az 50ccm-5Bar?No mind1,majd jön valaki okos és megmondja a frankót
honnan szedtem? mivel nekem is rotax 123 van az rxben tudom,utána néztem nem is 1x....
vqvq! Lehet h ennyi is érdekelne, vegyél már fel msn-en plz, és megdumáljuk, thx.
(msn címem az adatlapomon)
azért az a 12.5 kissé elgondolkodtatott
Ezt honnan szedted?
Ráadásul az én mocom nem is RS,hanem AF1
Azért nem gondolod komolyan,hogy a Karasna szervízben szar a műszer!?Ráadásul én is ott voltam mert addig nem hagytam ott a mocit míg ezt meg nem néztük!
De ha nemhiszed akkor bármikor benézhetsz mert a moci ott van (Lehel u. és a kartács u. sarok!
Elég komoly szervíz,Talmának is ők adnak pályamocit!