Most lettem egy Aprilia Rs 125-ős boldog tulajdonosa, azt szeretném kérdezni hogy mik azok a kissebb aprobb dolgok(hibák) amikre érdemes odafigyelni ? Amugy a motor 2007-es évjáratú...
hát köszi a szurkolást, borzalom volt ez a vizsga. Adózás, számvitel, könyvelés, hát ezek nem nekem valók... Marketinges vagyok, az érdekel, és hülyét kapok a többitől ;))
rántotthusi juj juj, ne mondj ilyeneket, mindjárt megeszem a monitort :DD
Na akkor sorjában :) A soksok instrukciót itt el tudod olvasni, lehet hülyén hangzik de ha végigolvasod a fórumot MINDENT megtudsz :) Igaz rámegy pár napod, olvasol közben soksok hülyeséget, de okosakat is!
Kényes vasak ezek, és nyilván azért nem ajánljuk mindenkinek, mert annál több negatív tapasztalat lenne. Ha kiokosodtál, akkor vegyél nyugodtan, bár akkor is érhetnek meglepetések :) RS = kényes ribanc
A durva hangnemért énis elnézést kérek...
üdv
Jóó éertelek én téged Tyt! de nem az a megoldás hogy ha nem értessz hozzáá ne vegyél rs-t hanem az baz+ hogy talán elmondod hogy kell vele bánni is mire figyeljek oda! és akkkor talán nem fog megszorulni! gondolom mikor te vetted neked sem azt mondták hogy ne vegyél mert nem értessz hozzáá! és a bunkozásért bocs! de akkor sem az a megoldás hogy nem vegyél rs-t! ennyi!
Ki jön Szerdán Aprilia nyílt napra? Gondolom nem lesznek baromi sokan, ha csak (saját) Apriliával lehet pályára menni...
Én már 8ra kimegyek regisztrálni, úgyhogy ha esetleg jön innen valaki, akkor összefuthatnánk...
Fucky esetleg? :)
2500ft 25perc, 2x25 5ezer és akármilyen meglepő 3x25 7500ft
Mondjuk én csak 2x25 percre fizetek, mert kurvára el vannak tolva az időpontok.
Hát sztem ez a motorfékes dolog ez szokás kérdése én pl pályán használok némi nemű motorféket...mondjuk 2T nél nemnagyon beszélünk motorfékről de azért van vmennyi...
Célegyenes végén pl kiakasztott gáz megyek lefele rákészülök féktávra nézem mikor kell, és elkezdem húzni a féket és közbe a gázt visszaengedtem és lassúl a gép közbe kuplunggal visszaváltok és néha öblitek neki...
namost megfigyeltem hogy miközbe fékezel nemtudsz közbe öblíteni ha rövid féktávon vagy...
ha szted tudsz akkor valójában elég szar féktávot veszel
Ezt onnan veszem hogy mentem bátyámmal edzésen és amikor ráöblített akkor ugye elmozdult az ujja nagyonpicit a fékkarról ami azt eredményezi hogy hosszabb lesz a fékút...(nem az ujját néztem féktáv közbe hanem az első futóművet hogy picit bologatott!)
aztán pl a Hring 2es kanyarban ami kicsit lejtős meg miegymás balos abba én úgymegyek be hogy 5. leforog és úgy veszem a féket hogy már kezdek bemenni a kanyarba és a knyar 1/3ánál engedem fel a kuplungot és már csavarom is neki tovább...
Szal ez mind szép és jó hogy a szerpentinen hogykell menni meg nehasználd a motorféket de pályán sajnos belecsúszik hogy nemmindig van stiften a gáz illetve nincs mindig behúzva a kupung...
amúgy sztem ha rávan állítva egy kis olaj akkor sztem lehet kis motorfket használni, mondjuk közúton egy lámpához gurulsz...
jah és egy NSR 125öt nehasonlítsunk egy RS hez...
250 az már közelebb áll hozzá...
yah valószínűleg... még talán a kressz könyvbe is levan írva hogy így kell csinálni de nem biztos... a kuplungot meg kanyar közben nem ráengeded ezerrel hanem előtte már elkezded pörgetni a motort.. tapasztalatból simán ellehet találni a fordulatot..
Most lettem egy Aprilia Rs 125-ős boldog tulajdonosa, azt szeretném kérdezni hogy mik azok a kissebb aprobb dolgok(hibák) amikre érdemes odafigyelni ? Amugy a motor 2007-es évjáratú...