Bevallom őszintén, tényleg jó ezt a fórumot olvasni.
Mert:
1, sok az érdekes történet
2, tanultam/ ok újat a 2T-ről
3, rengeteg idiótaságot olvasok
Már elég rég óta olvasom a fórumot és majdnem úgy vettük az nsr-t hogy nem értettem hozzá. Fura módon meg tudtam tanulni a kezelését, nagyon jól is megy. Mióta szerelőm beállította, egy forintot nem kellett rá költeni benzinen és olajon kívül. Nagyon megbízható, pöcre indul bármikor.
Szerintem nem kell ennyire túlzásba vinni ezt a hozzáértés dolgot. Igaz, hogy nagyon igényesnek és türelmesnek kell lenni, de szerintem bele lehet jönni....
tudnád milyen amikor tényleg kiakaszt valami, akkor nem alpári vagyok, tök egyszerűen kitörlöm a hszt. A kis idiótáknak meg ez a hangnem való, ha nem értenek a szép szóból.
Amúgy köszi a szurkolást, rámfér :(
azért voltam alpári mert segítő szándékkal normális hangnemben írtam egy hozzászólást, erre kaptam az anyázást. A te helyemben te is alpári lettél volna.
üdv
Az a legjobb,ha mindenki a saját hibáiból tanul.Amugy jellemző a magyar emberkre,hogy annyira hülyék,hogy nem hiszek el ha valaki mond nekik valamit.Tudod,a hülye ember a sajáthibáiból a tanul...az okos meg máséból.Sok sikert a vizsgához.
ne is mondd... Ezzel szenvedek.. Tanulás... Idegen jegyzet, nem tudom kiolvasni... ok... nagynehezen sikerül. Aztán nem értem a felét, pedig kibogoztam. Idióta jogszabályok tömkelege. Feladom. Najó nem, újra megpróbálom. Nem értem. Kezdek ideges lenni. Errre visszanézek a fórumba és kapom az anyázást mert meg akartam óvni szegény puhos lelkét a csalódástól.
Vegyél baszdszájba, csak aztán ne gyere sírni hogy elbaszódott mert nem értesz hozzá. Ja meg tanulj meg olvasni idiótafejű nyomorult buzeráns.
bocs ha durva vagyok, csak adózás vizsga előtt 2 órával kivan a faszom is, ráadásul tényleg segítő szándékkal próbálok hozzászólni, erre kapom az anyázást hogy mit köcsögölök. Húzzanak az ilyen kis gennyládák a szaros faszba.
Héhéhéhé. Nem bunkó gyerek az, meg nagyképű se, csak látja a következményeket, hogy mi lesz. Nekem mindig segítettek pedig qrvára nem ismerem őket, és megtudtam csinálni a hibákat, csak egy kis ismeret kell. Az alatt a kb. 4000km alatt amit beleraktam nem is volt semmi olyan hiba ami úgymond ismeretlen volt. És ahogy mondták fikázni fogják majd az rs-t ha megszorul, pedig nem kell fikázni csak odafigyelni rá. Mindennel így van csak a 2t egy kicsit kényesebb, meg drágább meló. Én ezért állok át 4Tre Modjuk az se lesz ócsóóbb
kedves ryder, nem igazán sikerült értelmezned a mondanivalóm. Máskor talán olvass figyelmesebben.
"hát nem azért de én pont nem magam említettem volna, mert kurvára nem értek a 2t-hez. Csak maximum tudom hova kell vinni ha gáz van. Meg a karbantartást megcsinálom én rajta."
Pont azért írtam amit írtam, MERT SEGÍTENI AKAROK. Ha nem érted amit mondok, az a te kibaszott egyéni fogyatékos problémád. Nem igaz hogy minden létező szót egyenként el kell magyaráznom? Segítsen máskor az ilyen nagyszájú fasztarisznyafejű kis tudatlan pöcsfejűeknek a búbos hétrétű kotera!
Vegyél RS-t,de csak akkor érdemes,ha tudsz magaddal vmi hozzáértőt vinni és jól megnézni. Ha már otthon van tanuld meg mi hol van,stb és keress egy jó szerelőt,robbantott ábrát, service manual-t minden szart lehet szerezni. Ha meg kérdést akarsz feltenni és úgy érzed túl amatőr akkor AF-1 fórum,itt élve elásnak :D
Ty! bazmeg te se rs-en születtél!és ha valakinek rohadtul tetszik és ilyet akar venni akkor mivan bazmeg? nem lehet segitteni mi? neked is valaki elmndta te gyíííík! utálom az ilyen nagyképű faszokat!
hát nem azért de én pont nem magam említettem volna, mert kurvára nem értek a 2t-hez. Csak maximum tudom hova kell vinni ha gáz van. Meg a karbantartást megcsinálom én rajta.
Nem értettem hozzá semennyire, át is kúrtak vele :) Meg szoptam is vele. Ha jobban értettem volna hozzá, és szarok arra a tetves garanciára, már az első perctől fogva elkerülöm a natixot. De sajna csak utólag okos az ember :()
Azért sztem nincs igazad Tyt mert te sem úgy születtél h Rs meg 2t mester voltál!
Neked is biztos segített valaki akár más fórumkon akkor őt is megilleti a segítség! Elvégre azért vannak a fórumok. Meg ott az internet utána tud nézni!
Most azért mert mi "rutinos rókának" számítunk nem kell a kezdőt mindjárt lerázni meg leoltogatni!
Srác!
Vegyél nyugodtan de mielőtt használod tájékozódj h hogyan kell menni vele mit kell beletölteni stb stb. mert nagyon kényes technika van ebben a gépekben és pillanatok alatt több százezer ft-os kárt is lehet bennük tenni illetve sok-sok bosszúságot csinálni saját magadnak.
Bárki bármit monnd drága a fenntartás! Mindig kell valami alkatrész és nem fillérekbe kerül!
Ezt számold bele mindenképp!
Bármit nem tudsz nézz körül van egy pár oldal sztem ahol 2t téma van ott tudsz tájékozódni!
Nem kicsit volt jo! Jut eszembe van vevo a kabatra! (megnemtudja az ipse h szarra szakadt a ladan) majd ha kifizeti akko elmondom. Amugy o nem kerdezte.
Nem hiszem azt ,hogy cseszegetni akartok!De nem értem ,hogy miért kell bunkónak lenni?!?
13 éves korom óta motorozok és már volt 1-2.De egy Simsont meg egy Komárt nem lehet össze hasonlitani egy Apriliával.!Vagy igen ?,
Mert:
1, sok az érdekes történet
2, tanultam/ ok újat a 2T-ről
3, rengeteg idiótaságot olvasok
Már elég rég óta olvasom a fórumot és majdnem úgy vettük az nsr-t hogy nem értettem hozzá. Fura módon meg tudtam tanulni a kezelését, nagyon jól is megy. Mióta szerelőm beállította, egy forintot nem kellett rá költeni benzinen és olajon kívül. Nagyon megbízható, pöcre indul bármikor.
Szerintem nem kell ennyire túlzásba vinni ezt a hozzáértés dolgot. Igaz, hogy nagyon igényesnek és türelmesnek kell lenni, de szerintem bele lehet jönni....
Tyt sok sikert.