Én ugy szoktam kanyar elött fék behuzom a kuplungot, kanyar közbe szépen lassan kiengedem,de közbe adok neki gázt aztán kanyarkimenet tőmény gáz. Amugy meg ugy szokás fékezni 2t-vel, hogy elöbb behuzod a kuplungot és utánna fék. Leejtönél meg öblögetni kell v nem gyorsitasz, hanem tartod a gázon a kezed, nem baj ha egy kicsit dadog meg szenved
Ha meg hegyről gurulsz lefelé nehogy behúzott kuplunggal gyere le Kicsit visszaengeded a gázt annyira hogy ne gyorsuljon a motor, és közben fékezel. Meg néha rákuplungolsz, kicsit megpörgeted.
helo! Tom hogy hülye kérdés.... De, ha megyek vele és elengedem a gázt, akkor jön be a motorfék és ha le akarok lassítani pl:kanyar ... akkor mégis jobb motorfékkel fékezni nem? (Am nem kell kifikázni most csak valaki mondja meg, hogy akkor ő, hogy is szokta csinálni , mert sokan elbasszák ám így a gépet .
Tyt-et meg lehet érteni. Így is az van elterjedve az RS-ekről hogy megragadnak holott ez nagyban a gazda vagy a szerelő hibája, nem pedig a motoré. A Jocié is megragadt a "motorféktől" de ő belátta a hibáját és nem tejesztette hogy szar az RS.
Ez a motorféktől megragadós dolog is kamu. "öblögetni" kell és akk nem lesz gáz, de ti tudjátok Én inkább nem használom. Dávid, dejóóó a Te NSReddel lehet motorfékeznii hűűűű. 2ütemű motornál nem szabad úgy eleve, ez vele jár, de a tieddel lehet. Örülj neki
Az lehet. Végülis csak nem szorulna meg 1sec motorfék után Bár még addig se használom
Na jóvan, most nem fogok hittéríteni, edzésem van.
Az anyázók ímélt küldjenek! Előre is köszönöm!
Uff.
Nyugimááárr Én az Rxnél megtanultam motort generálozni elég jól. Jah és a tiszta munkát is megkívánja, mert a kalapács-véső nem célravezető ezeknél a technikáknál. Mindenhez célszerszám kell. Dávid, a te NSRed blokkja elmegy 50 000-t anélkül, hogy bontani kéne, 25öt egy dugóval és nincsennek kimondott típushibái. Nem eszi a telószimeringet, nem fossa el magát a féknyereg, a központi teló és még sorolhatnám
aztán ha nem vagy alacsony fordulaton jön a motorfék és megelőz a motor hátulja