végre vége a vizsgáknak, úgyhogy motoroztam ma egy jóóó nagyot
viszont döglődik a műszarfal... össze vissza mutat mindent, a dolgoknak csak a fele látszik, tehát pl az 5ös alja, vagy a 0 jobb oldala. aztán ha átnyomom, hogy mondjuk az összes megtett km-t muatassa akkor meg más nem látszik és összekutyulódik minden. nem tudom érthető-e... :)
nem állt sokat napon, sőt, egyáltalán nem állt napon, nem mostam szarrá vízzel, nem áztam el stb.
kicsit megmozgattam itt ott a műszafalat, de ugyan olyan.
szerintetek mi lehet a baj?
holnap viszem vissza milléhez, de már a faszom tele van... és persze még mindig van az a fügyülős hang, ha bemelegszik a motor. kedves mille semmit sem tudott rá mondani...
ne az ugrást keresd, az megvan power nélkül is...
Az ata féle megoldás a legjobb, vagy megnézed hogy sebességben mennyire szeret forogni. Ha 9után erőtlen mint a szar, akkor nem megy a power :)
ha nem nyit ki a powerem vagy nem rendesen azt meglehet nézni úgy ha nincs beindítva a motor.. vagy egyáltalán csak úgy lehet megnézni ha húzom neki és érezhetően rúg egyet?
érdemes megnézni, mielőtt kimész, hogy nem volt e drift,mert azok többet mennek a pálya mellett,mint rajta, utánuk napokig csúszik, mitn ahogy a gokartosok is homokoznak rendesen, és fűnyírás után sem tuti a pálya. Ha működne a kakucsrin goldala, legalább adriftet meg a gokartot meg lehetne nézni.
yah meg esett az eső.. és a pálya mellett 2 m-re zúzzák a köveket vmi alap építése miatt...mondom hidd el katasztrófa volt menni.. nem is maradtunk csak 2 órát kb
én ma voltam kinnt kakucson.. most értem haza nemrég.. nem volt értelme kinnt maradni tovább mert nem lehetett menni annyira koszos volt a pálya a motor csúszkált de tényleg katasztrófa volt... mondta a csávó hogy hétvégén kell jönni mert akkor nagyon sokan vannak és leviszik a retket.. de mondom ez a mai nap olyan katasztrófa volt hogy hihetetlen nagyon retek volt az egész....
Hát városi átlagos használat (vegyes totyakodás, illetve padlózás néha): 6L
Papásan járva 5ezerig forgatva: 4-5 liter
Atom hajtva, hosszabb távon 130-140 fölött: 8L
viszont ha így se megy akkor szar a jeladó de ezt garanciába kicserélik
ezt a fütyülő hang dolgot nem igazán értem, nem tudnád felvenni valamivel?
viszont döglődik a műszarfal... össze vissza mutat mindent, a dolgoknak csak a fele látszik, tehát pl az 5ös alja, vagy a 0 jobb oldala. aztán ha átnyomom, hogy mondjuk az összes megtett km-t muatassa akkor meg más nem látszik és összekutyulódik minden. nem tudom érthető-e... :)
nem állt sokat napon, sőt, egyáltalán nem állt napon, nem mostam szarrá vízzel, nem áztam el stb.
kicsit megmozgattam itt ott a műszafalat, de ugyan olyan.
szerintetek mi lehet a baj?
holnap viszem vissza milléhez, de már a faszom tele van... és persze még mindig van az a fügyülős hang, ha bemelegszik a motor. kedves mille semmit sem tudott rá mondani...
Az ata féle megoldás a legjobb, vagy megnézed hogy sebességben mennyire szeret forogni. Ha 9után erőtlen mint a szar, akkor nem megy a power :)
valószinű ezért nem egyforma
amúgy mindkettőbe 4,2dl olaj kell
RS 125-ösnél a féknyerget tartó teleszkópban nincs olajátfolyás szűkítő - jól tudom?
Emiatt sokkal puhább a rugózása a másik oldalihoz képest..
Papásan járva 5ezerig forgatva: 4-5 liter
Atom hajtva, hosszabb távon 130-140 fölött: 8L
szerintem ez egész korrekt