Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a jeladót ingyen cseréleik (tapasztalat)
nekem is ezt csinálta kivettem az aksit visszatettem és normálisan működött
viszont ha így se megy akkor szar a jeladó de ezt garanciába kicserélik
videókamera és normális videót felvenni képes fényképező hiányában nem lenne túl jó még a hangminőség sem. de majd megpróbálom telefonnal.
na bazz én meg még jócskán a vizsgaidőszak elején vagyok :((

ezt a fütyülő hang dolgot nem igazán értem, nem tudnád felvenni valamivel?
végre vége a vizsgáknak, úgyhogy motoroztam ma egy jóóó nagyot

viszont döglődik a műszarfal... össze vissza mutat mindent, a dolgoknak csak a fele látszik, tehát pl az 5ös alja, vagy a 0 jobb oldala. aztán ha átnyomom, hogy mondjuk az összes megtett km-t muatassa akkor meg más nem látszik és összekutyulódik minden. nem tudom érthető-e... :)

nem állt sokat napon, sőt, egyáltalán nem állt napon, nem mostam szarrá vízzel, nem áztam el stb.
kicsit megmozgattam itt ott a műszafalat, de ugyan olyan.
szerintetek mi lehet a baj?

holnap viszem vissza milléhez, de már a faszom tele van... és persze még mindig van az a fügyülős hang, ha bemelegszik a motor. kedves mille semmit sem tudott rá mondani...
vagy esetleg az elektronika minden jel nélkül totál meghal egyik pillanatról a másikra. Engem ez szopatott meg :D
vizsgák, utána való hétvégén pedig tesóm ballagása :S
a powermotor szokott beporosodni meg kiszáradni és szorul olyankor, multkor engem is ez szivatott meg, csavarlazító spray és egyből jó lett:)
ne az ugrást keresd, az megvan power nélkül is...
Az ata féle megoldás a legjobb, vagy megnézed hogy sebességben mennyire szeret forogni. Ha 9után erőtlen mint a szar, akkor nem megy a power :)
thx
nyisd fel a tankot, indítsd be és 0-2500ig nyitva kell hogy legyen a power. a powermotornál látod hogy behúzza e vagy sem.
ha nem nyit ki a powerem vagy nem rendesen azt meglehet nézni úgy ha nincs beindítva a motor.. vagy egyáltalán csak úgy lehet megnézni ha húzom neki és érezhetően rúg egyet?
Robogóm többet eszik vazzzzzzzzz
érdemes megnézni, mielőtt kimész, hogy nem volt e drift,mert azok többet mennek a pálya mellett,mint rajta, utánuk napokig csúszik, mitn ahogy a gokartosok is homokoznak rendesen, és fűnyírás után sem tuti a pálya. Ha működne a kakucsrin goldala, legalább adriftet meg a gokartot meg lehetne nézni.
yah meg esett az eső.. és a pálya mellett 2 m-re zúzzák a köveket vmi alap építése miatt...mondom hidd el katasztrófa volt menni.. nem is maradtunk csak 2 órát kb
még csak hétfő van.... tehát tegnap még hétvége volt... egy este alatt ennyire felhordja a szél a homokot a pályára?
én ma voltam kinnt kakucson.. most értem haza nemrég.. nem volt értelme kinnt maradni tovább mert nem lehetett menni annyira koszos volt a pálya a motor csúszkált de tényleg katasztrófa volt... mondta a csávó hogy hétvégén kell jönni mert akkor nagyon sokan vannak és leviszik a retket.. de mondom ez a mai nap olyan katasztrófa volt hogy hihetetlen nagyon retek volt az egész....
az egyik a rugós szár a másik a csillapító!
valószinű ezért nem egyforma
amúgy mindkettőbe 4,2dl olaj kell
Mennék ha lenne időm De most lesz mert itt a nyári. Na skacok jövö hétvége? Csináljunk forum talit
Esetleg teleszkóp robbantott ábra jól jönne, mindkét oldaliról, hogy az egyikbe - másikba most akkor pontosan milyen alkatrészek vannak...
Üdv néktek!

RS 125-ösnél a féknyerget tartó teleszkópban nincs olajátfolyás szűkítő - jól tudom?
Emiatt sokkal puhább a rugózása a másik oldalihoz képest..
azaz....kakucson*
Tegnap meginnt kinnvoltam végre kakucsra, de sos elátok másik rs125-öt. Egyszer gyertek már ki
hát az tényleg az az enyémhez képest:)
Hát városi átlagos használat (vegyes totyakodás, illetve padlózás néha): 6L
Papásan járva 5ezerig forgatva: 4-5 liter
Atom hajtva, hosszabb távon 130-140 fölött: 8L

szerintem ez egész korrekt