kösz labi nincs semmi para amugy ez csak egy sima állapot olyan mintha eltörne a lábad és nem tudnál járni és 1 épként ki lehetne ezt nöni anyi kéne h naponta 1 orát olvasok és 2 orát másolok!és ijen feltételekkel sztem minden hasonllo koru gyerek szarna az egészre!enyit eröll!
azthiszem hogy áttudja olvasni mégegyszer hogy mit írt...
nemkell rohanni, nincsen szócsatába...
de az bazz hogy úgykell kihámozni mit akar mondani,
irta volna le hogy vettek egy C300at átlőtt tetővel és átkúrták őket ennyi....
nem tud beletenni 40db helyesírási hibát
na sok vicceskedő meg értelmes ember jár ide...ez egy betegség,kvára nem vicces,egyik osztálytársam is ilyen betegségben szenvedett akik meg ezen röhögnek meg köszünjük emeséznek meg poénkodnak azok magukat minősítik.(jah és aki erre a hozzászólásra beírja hogy "köszönjük emese" az is vicces lesz télleg rohadtul,magát minősíti)
3 milka a rendszámért? az szép:)Am 15ért már itthon is kaptatok volna hemit használtan.(persze franc gondolta hogy olyan állapotban van)egyik kedvenc autóm mer szééép meg egy vadállat
Lehet ti ilyen bunkó paraszt módjára elröhögtök rajta, de szerintem ebben semmi vicces nincs, majd akkor is röhögjetek, ha a ti fiatok lesz ilyen, és kiröhögik ha lesz olyan bátor, hogy valakinek segíteni akarna, és be mer írni valamit egy internetes fórumra......
mariobully!apám is kintről hozta a 300 c -t be haza és ott csak ugy volt h az elsö sár védö volt ösze törve enyi látszott rajta de mikor hazza hozták a tetön volt egy lövés nyommert minden bizonnyal rá löttek a központi nagy tv-é/navi rendszer szilonkosra törve kézi fék hiány. jah és a hátso idom vagy nem tom mi amia rendszámot tartja az az egész a háátulján alul nem volt sehogy kitámasztva szal hiányzott egy ijen szivacs vagy oylasmi na mind1 lényegében anyi a tanulság hogy csak akkor hozz be külföldröl dolgot ha kimész és meg nézed hogy van e baja (a mi esetünkben képröl lehetet látni hogy az elsö sárvédö be van horpadva....többiröl semmit nem lehetet tudni na és egyéb hiányosságok)vagy akkor hozz be külföldröl bármmit ha van kint ismerösöd aki meg nézi enyi na és kell hozá egy szerencse hogy ha tengeren tulrol hozod akkor a hajo amivel hozzák be nehogy valami viharba keveredjen mert haa elslyed vagy le esika a konténer akkor baszhatod ha csak nem köötsz a hajosokal bisztositást!enyi a tanulság:Da mi részünkröl gondoltam le irom még mielött valaki ugyan ebbe a hibába esik !a kocsit magyarországra 8 m forintért hozták be és a lakatos munka a festés az egyéb alkatrészek potlása kereken 4 m forint volt! és a rendszám 3 m forint rá pluszba szal 15 m ból jött ki de a motorja eszméletlen 550 es Nm 5.7 motor(hemi)és 367 le!a motorja miatt meg érte igaz ez egy motoros forum szal bocs a hoszzú sorokért!és a helyes irási hibákért!
Ha képetek akarsz a moccrol akkor myvip Májer Norbi. amugy azért van ott az a kék hogy ne törjem szét a gyári idomokat , a ragasztoszalag meg hogy ne ázzon be a injektor porgramozo
értem én inkább majd átugrok Ceglédre azcsak 15 km ottvolt az 50 esem is volt valami fékpadon is meg belett lőve rendesen a karbi semmi gond nemvolt vele reggel beindítottam este leállítottam ez így ment naponta előtt sajna nemhallotam semmit a natixról és odavittük... hát még járatós volt mikor már megszorult én viszont megbízok a ceglédi szerelőben(Ócsai Zoltán) szerintem elég jól dolgozik meg viszonyleg nem is dárga a natixhoz képest:D
Arra gondolok ami a pallag u 13. szám alatt van a szalon egybevan építve a Fiattal és a Seattal és előtte egy óriási nagy oszlop van amin rajta van nagy betűkkel hogy APRILIA!
Hali!
Dunakeszin szerintetek hozzáértő szerelők foglalkoznak a motorokkal? Van olyan akinek már 10000 km felett van benne és még nemvolt baja a blokknak? Mert énsem szeretném hogy véletlen megszorulna a rossz karburálás miatt!
nemkell rohanni, nincsen szócsatába...
de az bazz hogy úgykell kihámozni mit akar mondani,
irta volna le hogy vettek egy C300at átlőtt tetővel és átkúrták őket ennyi....
nem tud beletenni 40db helyesírási hibát
Dunakeszi, határ u. 2, ez az Aszalósék címe.
Dunakeszin szerintetek hozzáértő szerelők foglalkoznak a motorokkal? Van olyan akinek már 10000 km felett van benne és még nemvolt baja a blokknak? Mert énsem szeretném hogy véletlen megszorulna a rossz karburálás miatt!