Ugyanebben a cipőben járok.... A motornak vannak gyári papírjai ami alapján beírják hogy 21kW, nem fogják bemérni...
Ha van egy kpm-es ismerősöd akkor el lehet vele inzétni hogy "véletlenül" rosszul nézzék ki a katalógusból a típusszámot, és így a 11kW os RS (emrt hogy ugye van ilyen is) adatait írják be...
Más mód sajna nincs rá, én is ezzel szívok mostanában, mert megfogtak a rendőrök :(
A legszomorúbb az egészben hogy a rendőrnek aki feljelentett egy 1000-es RSV je van és RENDSZÁM NÉLKÜL használja
Fúúú....akkor egyántalán megéri neked? Szerintem is zárt powerrel illetve buta kipuffal sikerülne, bár én nem rendszámoznék motort, nekem nem érné meg! Sok szerencsét azért!
50-es rs-m volt. Nem rég vettem egy 125-öst.
Az ügyintézéseknél tartok. CSak az a baj hogy 22 kw és én 11-re akrom levizsgáztatni. Amikor bemérik a kpm-nél azt akarom hogy a gép 11-et mutasson. Mit kell hozzá tennem.
Gondoltam arra hogy a powerszelepet ideiglenesen kikötöm meg a rezonátor kimeneti nyílást szűkítem.
Lesz-e belőle problémája a motornak? Meg ezektől csökkeni fog-e teljesítmény?
Aki tud segíteni írjon? Ha tudtok valami trükköt írjatok!
Fontos, Köszi!
Ha tud valaki rs-t, 2000esnél újabbat, idomok nélkül, lámpák indexek nélkül, gumi is lehet szar vagy törött idomokkal az szóljon. az a lényeg hogy motorikusan jó legyen, az esztétikai hibák nem érdekelnek.
reális áron persze ami mondjuk 150-200ezer
régebbiekbe is van... Nem egy srác jelentkezett már hogy buta elektronikás a gépe, és igencsak 2006 előtti volt.
Mellesleg a neten a leírás, ami alapján kiszeded az elektronika fojtást, na az is valami '9x évjáratú apriliához van megírva eredetileg.
nállam volt olyan hogy 1-2ben kinyitott a power és fölötte meg semmi...
azt akkor kötöttük ki elöször és azóta nekem bejött...
nemnagyon van 8alatt a fordulat, vagyis most visszaraktam a gyárit és pörög mindenhol csak végre picit kevés
igen 450e ért vette egyszer csúsztak vele megvan húzva az oldala kicsit.4900kmes meg elindulni cs 4-5 e felett lehet vele mert másképp megfullad.koszos karbira gyanaxunk
de érted ha aznap nem ment és időmérőn baszakodik a power akkor kikötöm a faszba az egészet...
pl nekem úgyvan.
esőbe okosan kellett a gázzal de nemvolt annyira para
Srácok,tudok egy 2006 évvégi ujkasznis rs125 apriliát!
,szép állapotban van nagyon,olaszból hozta egy komám,még nincs itthon forgalomba,igény szerint rendszámmal is eladó,rendszám nélkül fixxxx 700ezer forint a motor ára,hátsógumi zsír új,szép hangja van nagyon,nincs hazavágva a motor.ha valakit érdekel keressen meg.
06705540998.kép hamarosan,amugy fehér a motor.(gyári)
Ha van egy kpm-es ismerősöd akkor el lehet vele inzétni hogy "véletlenül" rosszul nézzék ki a katalógusból a típusszámot, és így a 11kW os RS (emrt hogy ugye van ilyen is) adatait írják be...
Más mód sajna nincs rá, én is ezzel szívok mostanában, mert megfogtak a rendőrök :(
A legszomorúbb az egészben hogy a rendőrnek aki feljelentett egy 1000-es RSV je van és RENDSZÁM NÉLKÜL használja
Ja külföldről van behozva és még semilyen papír sincs rajta.
50-es rs-m volt. Nem rég vettem egy 125-öst.
Az ügyintézéseknél tartok. CSak az a baj hogy 22 kw és én 11-re akrom levizsgáztatni. Amikor bemérik a kpm-nél azt akarom hogy a gép 11-et mutasson. Mit kell hozzá tennem.
Gondoltam arra hogy a powerszelepet ideiglenesen kikötöm meg a rezonátor kimeneti nyílást szűkítem.
Lesz-e belőle problémája a motornak? Meg ezektől csökkeni fog-e teljesítmény?
Aki tud segíteni írjon? Ha tudtok valami trükköt írjatok!
Fontos, Köszi!
reális áron persze ami mondjuk 150-200ezer
50rugó!
MSn vagy 20/5140810
Mellesleg a neten a leírás, ami alapján kiszeded az elektronika fojtást, na az is valami '9x évjáratú apriliához van megírva eredetileg.
az csak az új szériásokba van!én legalánbbis ígytudom
azt akkor kötöttük ki elöször és azóta nekem bejött...
nemnagyon van 8alatt a fordulat, vagyis most visszaraktam a gyárit és pörög mindenhol csak végre picit kevés
megint együtt megyünk egyébként, pénteken. illene most bekúsznom alátok
pl nekem úgyvan.
esőbe okosan kellett a gázzal de nemvolt annyira para
,szép állapotban van nagyon,olaszból hozta egy komám,még nincs itthon forgalomba,igény szerint rendszámmal is eladó,rendszám nélkül fixxxx 700ezer forint a motor ára,hátsógumi zsír új,szép hangja van nagyon,nincs hazavágva a motor.ha valakit érdekel keressen meg.
06705540998.kép hamarosan,amugy fehér a motor.(gyári)