Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze te is csak ennyit tudsz mondani a kurva nagy íkúddal, közbe annyi fáradtságod nem veszel hogy belegondolj, miért is szorult meg. Meg volt az oka, és biztosíthatlak a jelenlegi beállítással ha kap mindig olajat, az életbe nem fog megszorulni.
csak sikerült szombaton is valakinek felkúrnia az agyam ilyen hülyeségekkel. No én nem szólok többet a témához, mindenki úgy szorítja a tárcsáját ahogy akarja, én maradok annyiban hogy lötyögősen jó. ENNYI.
Azt hogy Sutyuki én nem mondanám ha olyan motorom lenne amit szalonból vettem és a 3. dugó van benne 10000km után
"Sztem elég kellemetlen a téma, amikor mész gyorsan és szinte mindig fékezne." pont hogy a szoros tárcsa fékezne mindig, a lötyögősség segíti elő hogy minden helyzetben súrlódásmentesen járjon a tárcsa!
már neharagudj, de nem egy versenyző szájából hallottam amit leírtam.

mellesleg akkor magyarázd már el hogy mi retkes kurvaélet faszáért van így minden versenymotoron? Talma Gergő motorja, stb......
inkább a másikat is lötyögősre csináld meg, az a jobb.
Épp hogy nem, butaság amit írtál
Jólvan bazzeg könnyen pofázol nem értek hozzá. Azért kicsit para ha 250-nél belemarkolok a fékbe és nem úgy jön össze ahogy én szeretném....
Nekem is lötyög, pedig nem mai gép! Nekem is azt mondta a szerelőm, hogy az jó ha lötyög!
Sztem elég kellemetlen a téma, amikor mész gyorsan és szinte mindig fékezne. Szerintem van egy olyan cég ami kifejezettem ilyen szegecseket csinál versenymotorokra is . Vidd el oda és faszán megcsinálják.
istenem ezt a bénázást, mondom az a jó ha lötyög.. nem fog leesni a tárcsa

kicserélik gariba? istenem Joe ne nevettesd már magad ;)
az a jó ha mozog, minden versenymotoron így van tudtommal. Laza szegecselés kell a tárcsáknak a pályán, hogy kanyarban helyükre pofozzák a fékbetétek a tárcsát, sok energiaveszteségtől mentve meg a forgó alkatrészt. Az RSen gyárilag elég nagyot koppan, és ez tudtommal teljesen normális egy olyan motoron amit főleg pályára terveztek.

Inkább az az aggasztó, hogy az egyik lötyög, másik nem, mondjuk, SUTYUKI :DDD
annak a motornak hosszú története van egy rakás alkatrészként érkezett az országba, mai formájában szoboszlón látta meg a nap világot, 2007-2008 telén.Biztos hogy nem a Ráskié.
Hát b@mmeg
De ettől nem lehet h leesik a tárcsa vagy bármi?! Nyugtass meg

Ezt gariba kicserélik?
Sok Márkot ismerek
Monnd a vezetéknevét
Kicsi a világ ez mindig igaz
csak annyit mondok Suzuki
Az fasza.
De 3000 km után mozog?
hÁtsÓ teleszkÓp kÉne sÜrgŐŐŐŐs segÍtsen valaki bÁrmilyen megoldÁsra kivÁncsi vagyok, ami persze ÉsszerŰ keretek kÖzÖtt van
A szegecsek miatt, általába kicserélik őket és így nem mozog és nem ér bele a fékbetétbe állandoan a tárcsak, jah bazz már mióta írom hogy a Márkót ismered mert ő az osztálytársam és azt mondta ismer
Az a durva h a baloldalit rángatod kézzel és semmi ajobboldali meg kb 3mm-t mozog fel-le. Maga a felfogatás nem csak vannak azok a karikák körbe és utána. Ez széteshet vagy inkább rá se üljek a motorra?
Segítsetek mert azért elég para
Hello!
A hozzáértőktől kérdezem h mi a fasztól lehet h mozog a jobb oldali féktárcsám elöl?
tyt@vnet.hu a mail, írj bátran. üdv
kell nekem somarace! légyszi írj!
Helló Tyt!
El szeretném kérni az msnedet vagy e-mail címedet vagy valamit.Kérdezni szeretnék tőled és nem szeretnék itt offolni.Előre is kössz!
hi!jah, Dadis jól mondta,polinis Lórié másik enyém,ami még szűz,de hamarosan lehet elveszti:D ez így nem álllapot:D