Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2ütem,125ccm.ez az ára.tüzér is eszik ha huzza neki az ember
semmi tuning de olyan 8 10ezer körül volt a fodulat mindig meg ilyen 110 130 akkal mentem
jól tolod a kis suzukival(képed)
Hát az elég sok.... Mondjuk ötletem nincs hogy miért annyi, de nem szabadna ilyen soknak lennie.
Minden cucc gyári benne? Semmi tuning vagy babrálás a karbival?
én ennek örülnék:)
én teletankoltam aztán mentem olyan nomrálisan ahogy szoktam a városba 110 km lett benne viszemegyek a kutra és 9 liter ment bele
Szia!

7 liter körül, ha sokat van power tartományban... de volt már 5,5 ös átlag is, a kényelmes 110 es tempóval...
Üdv!

Mivel tanuló vagyok pénzbírságot nem kaptam, de a jogsit egy hónapra ugrasztották.
Én voltam bent a kpm nél ugyanilyen kérdésekkel, hogy ha lefojtom a motort és papírral igazolom, hogy ez mondjuk gyárilag lett beleszerelve akkor levizsgáztathatom-e 11 re és egyértelmű nem volt a válasz. Arról pedig hallani sem akarnak, hogy házilag barkácsolunk bele valamiféle fojtást, úgy pláne nem...
Én nem hozattam, hanem itthon vettük, csak a nyomorék Natix-nál, és végig azt mondták hogy elintézik a 11kw-os papírokat, aztán amikor fizettünk és kézhez kaptam a papírokat és benne figyelt a 21, akkor csak egy "Sajnálom, ezzel nem lehet mit kezdeni" volt a válasz... Szerintem az egyetlen járható út ha sikerül egy belső emberrel lezsírozni... a legviccesebb dolog pedig az hogy még az A korl. jogosítványba sem illik bele a maga 0,165 kW/kg arányával, mivel 0,160 a korlát, és ahogy ismerjük a rendőrséget, tuti hogy azon is kekeckednének....

Nagyjából ennyi a történet, de ha kérdésed van nyugodtan írj!
hali
nektek mennyit fogyaszt az RS?
Hello. Én szoktam szerelgetni mocikat a kis milliomos palántáknakakik még csavarhuzot se láttak de nem is ez a lényeg hanem hogy ma meghalt a power bovden a 125 ös sport prom-ban és hogy tudjak vele járni kivettem a power nyelvet,és levakoltam a power bemenetet. Na gondoltam elmek egy körre és ha hiszitek ha nem nagy meglepetésemre ugy szedte a rosz gép a lábát also és felső fordulaton is hogy majdnem lezugtam rola. Nem tom hogy a power kivétele miatt vagy miért de sokkal-sokkal jobban megy a moci. erőssen gondolkozom hogy vissza se kötöm. Már csak a fogyasztásra leszek kíváncsi
Én a helyedben nem szenvednék ezzel. Vagy ha ennyire szarakodni akarsz vele akkor tegyél szükitőt a szivócsonkba + kösd ki a powert.
hello Unreal

Én beszéltem nagyon sok emberrel akik azt mondták, hogy ha beméretem és adnak igazolást mi szerint 11 kw-t akkor azt figyelembe kell venniük. Azt fogják az eredetvizsgánál is nézni.
Amúgy te is most hoztad be? De te már megcsináltad rá a papírokat, nem? Én még nem.
Amúgy kaptál pénzbírságot? Jogsit elvették?

Nekem arra válaszoljon valaki hogy ha kikötöm a powert meg ha csökkentem a rezonátor kimenetét akkor az károsítja a motort vagy nem? Meg hogy az mennyiben fogja a teljesítményt csökkenteni(22 kw-ról lemegy 11-re)?
Ja meg ha valaki tud tanácsot adni arra! hogy hogyan lehet csökkenteni a teljesítményt! az legyen olyan szives és írja meg!

Válaszoljatok légyszives.
A power nagyon sokat számít, nekem most lett kész az enyém, mert mindig zárva volt, és legalább 2szer erősebb lett felül, és sokkal feljebb tolódott a fordulathatár, akkor 1 250es motorban még többet dobhat!
én sem tudok 2t-t szerelni, de nem is mondok oyanról véleményt amihez semmi közöm.
"60-70 lovas gépet nehogymár egyenesben otthagyjon egy 25ös"
a hungaroring nem egyenes
tény.. a másodpercekkel nem vok tisztában.
csak azon akadtam fenn, h egy 60-70 lovas gépet nehogymár egyenesben otthagyjon egy 25ös, uyganis én is próbálgattam csukott powerral.. de kb 20-30%ot vesz le..
a 125ös szereélsi tudományról annyit, h 2nap alatt újjáépítettem a frecciámat, miután a mito 1előre félrekerült a padlásra.. igen.. ne mtudok 125 2T-t szerelni, mert nem voltam olyan bátor, h elkezdjek babrálni a fúvókázással,kockáztatva egy esetleges ragadást...szerlőnél is jártam ez üygben.. de senki nemvállalta el , v elvállalta és csak az időmet húzta azzal,h nem cisnálta meg.. ráment egy rakat pénzem, futkározás..és mai főképp az ok volt, az az, h nyakamon a szezon.. és lehet h csak egy szaros 20 éves túramotor, és nem látott még sima aszfaltot, de a szerpentinezés, parkolós ökörködés is teljesen leköt..1előre.. tudod.. azt kell szeretni,ami van...,amit megengedhetsz.
üdv.
különbség
szerintem meg mielőtt véleményt mondasz 1-2 dologról tisztában lehetnél. miyen egy 125ös motor, miyen egy 250-es és h mennek pályán... elregélhetnéd h meyikről tudsz véleményt mondani. a 125ös motor szerelésedet már ismerjük, azt nem kell bemutatnod. próbálj meg a sajátoddal lendületből motorozni power alatt és akkor értenéd h miért hülyeség amit mondasz.
amikor a két kategória között 10-15 mp külömség van köridőben akkor szted nem számít h csukott a power vagy nem? grat.
a technikai megállapításod után ezen abszolut nem is csodálkozom
a vegyes felvágottról annyit, h átpróbáltam építeni a frecciám blokkját egy mitoba.. és elakadt a dolog..ennyi
na álljá le ezzel a hőzöngős dumával...beképzelt majom . pont.
nem technikai kérdésed volt hanem okoskodtál. majd ha lesz 250esed akkor mondjál véleményt... az adatlapodon egyenlőre annyit látni h "vegyes felvágott", azt hiszem ezzel többet is elárulsz, mint amire mi kiváncsiak vagyunk...
szerintem meg menj vissza a játszótérre a motorodat tologatni. egyébként is mit értesz te ehhez hüyegyerek? megnézem te mit alakítanál egy csukott poweres 250esen, valszeg semmit mert még életedben nem láttál sima aszfaltot csak földutat.
nem Lórit szóltam meg, szimplán egy technikai kérdésem volt.. ennyi
sztem meg le lehet akadni errol... o ott van ssp400ban masok meg csak ugatnak rola.