Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

misoc vagy kÉne egy-kÉt cucc irjÁl ide lÉtszives
kecsón? :D
hát nem nagyon, mennem kéne szombaton stat 2 gyak uv-zni :((
Hátsó telot valaki kérem szépen tudjon már szerválni nagyon nagyon fontos
Tyt péntek 5-6óra felé nem jössz kecsón fordulni egy karikát ?
CSOMBEK, eldöntötte már a srác, hogy kell-e a motor, mert van más érdeklődő, de ti jelentkeztetek előbb, szóval keress meg amint tudsz.
meg pár jótanács az ilyen vasakhoz: csakis 100%synt motorolajat lehet belerakni! Bemelegítés ultra fontos! És a motorféket bármilyen kis mennyiségben is el kell felejteni! Dugócsere 10-15ezrenként minimum!
hát érted, azt mondta kell neki a kipuff, én több mint egy hónapja ordibálok utána a fórumon h mivan, írtam neki mailt, húzta húzta, hát evvan, kellett a pénz, és egy srác megvette.
Hát külsőleg mindent amit egy másik motoron is... Futómű, fékek állapota, váz nincs e sérülve, egy nyomon jár e, olajat eresztik e a telók, idomokat nézzétek át kívül belül mert abból kiderülhet hogy törött e. Elektromos készülékek, LÁNC! állapota, gumik állapota (ezutóbbi kettő nem ócsó dolog). Aztán ami menetközben jön: hang, csörgés vagy bármi rendellenesség. Kuplung csúszik e, váltó beveszi e a fokozatokat. A blokk jól húz e, a power működik e (Ha mindig nyitott állapotban van akkor nem megy sehova alsó fordulaton 7ezerig;ha mindig csukott állapotban van akkor meg felül nem megy normálisan, és nem forog.) Egyébként az is egy jó próba ha sebességben (mondjuk 3.ban) kiforgatjátok legalább 11-12 ezerig. Ha pl a power folyton csukott állapotban van kiakadva, akkor sebességben nem forog 9fölé...
egéybként én a helyedben nem mondanék iyeneket, mert engem már le akart 1x lövetni
Tyt,
Lenne aki menjen vele -személy szerint apám-, de neki csak MZ-s tapasztalatai vannak.
Ezért lenne jó, ha felsorolnátok mire kell figyelni.
Köszi!
feladtam ma végre a kipuffomat, moker baszhatod :))
Kössz szépen
Hy!
Az ülés belül rögzítve van a segédvázhoz csavarozd ki a szíjnál plusz még ahhoz az oldalsó idomhoz is ami a lábadnál van.
Helloszttok.
Tudnátok gyorsan segíteni h h lehet levenni a hátsó ülést és az azalatti idomot?
Kivettem már pár csavart de még nem akar lejönni...
Joe,
a jövőhéten nem jösz ki velem Kakucsringre? Bevezetlek a jóba ahogy adamfzr mondaná
szerintem tyt szivesen elmegy veled motort nézni!
kezdjük ott, hogy mentél már motorral? úgyértem pl ha nem, nem biztos h a legjobb ötlet az hogy te nézd meg menet közbe hogy nyit-zár e a power, meg húz e 120 felett, stb.
hát mindig megcsinálja a házifeladatot, elmosogat maga után, kitakarit.. Szerintem igy kell viselkednie egy rendes motornak :DDDDDdd
Kedves motorosok, szerelők!
Mostanában nézegetek 125-ös aprilia rs és cagiva mito motorokat. Már olyat is találtam amit érdemes lenne megnézni, kipróbálni, csak az a gond hogy nekem nincs műszaki tapasztalatom. Nagyon hálás lennék, ha valaki fel tudná nekem sorolni, hogy hogyan kell viselkednie egy jó állapotú motornak.
Tanácsaitokat előre is köszönöm.
Széles utat!
Joe otthonilag is meglehet csinálni a replikát!

figyelj joe, ráér még a rizzla...
vegyél egy full fehéret, menj fel a decal shop-ra, és gondolj ki magadnak valamit ami a tiéd. én tökre örültem amikor megjöttek a cuccok és elkezdtem ragasztgatni a zxr-re... az tényleg a saját designod lesz, még ha egyszerű is... aztán amikor bekúszol a 2 perces köridőre miből áll az egész? annyi h leszeded a matricát és mehet rá a festét... matricákat meg kihozod 10ből, de inkább alatta!
köszi:) egész télen photoshopoztam mire kialakult ez a végső minta.
Pályaidomot festve előfúrva(használtan) nézted vagy csináltatod? Na akkor majd biztos találkozunk ha nem csak h-ringre fox járni:)
És akkor sv marad utcára gixer meg pálya?:)
Nagyon szép a motorod