Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cső all!!!

Tavigőte ez a gép 50-es ami a képeiden van??
aha én vagyok az a Matt is
Hello ZsóóótiRs!

A képen lévő kipufogó a tiéd? Ha igen nekem is szükségem lenne ilyen gyönyörű kézművesmunkára
Matt te szoktál írni az Apriliamotor fórumjára is nem??? Vagy ha nem akkor honnan tudod mik vannak a gépemben???
én sem azért mondtam ezt a matricás dolgot hogy én valaha felraknám a kocsimra..
sőt soha nem is ragasztanék fel NSRkiller matricát az RSre... nekem elég annyi h tudom h lenyomom őket :D
de ültem, két haveromnak is az van! mind1
hát igen az egy dolog de tudnád mijen cuccok is vannak benne lehet lesnél.. :)
meg pár kép Andrea Ferrari RS125SP-jéről
Persze vagyél nyugodtan. Nme tom kiírja e az az email címem de ugyanaz az MSN is. madmax89@freemail.hu


Jah meg két kép a Team Critofolini által készített RS-ről(scootermagazin itaia).Szerintem szép ez is.
zsóti gyönyörű az RSed most nézem h szoboszlói vagy! én berettyóújfalusi MSN-re felvehetlek?? vagy felveszel???
wao
AZ Aprilia RS125SP az RS verseny változata Olaszországban( van még chalenge 15 LE,és van a GP ami ugyanaz a gép amivel a Moto GP-ben is mennek)Az SP-t magyarországon nem forgalamazzák és sose forgalmazták.Az Aprilia gyár nagyon keveset csinált belőle.Inkább legyértjék hozzá az alkatrészeket és tuning mesterek és versenyzők(pl Andrea Ferrari honlapja:http://www.pilotiscuderiaferrari.com/) össze építik maguknak a gépet.Az SP rengetek mindenben különbözik a gyáritól.A hengercsatornái teljesen mások sookal szélesebbek a beömlők és a kiömlő is ki van szélesítve,ehez jön egy egygyűrs dugó, erősebb főtengely más csapágyak (pl skf C4) a nagyobb fordulatszám elviselése miatt,erősebb kuplung rugók és más lamella sor, szélesebb szívócsonk karbon mambrán 40mm-es karburátor.SP kipufogó rendszer és DLR kipufogó dob.Ezenkívül több áttétel szett(lánc szett). A súlypontot általában előre hozzák(beljebb eresztik az első villa szárakat) nagyobb első fék olaja tartájt használnak AP racing fékbetétet.Jah és üvegszálas pálya idom van rajta.
Hello ZsóóótiRS!!!! Az Aprilia RS125SP a többitől attól kölünbőzik hogy erősebb meg limitált széria??? És enek mennyi a piaci ára kb. kösszi!!!
Az Aprilia RS 125-ösnek a szervíkönyvében gyárilag 16000 km-enként van előírva a dugó csere(99-nél fiatalabb típusoknál)az anyémben 12-nél lett dugó cserélve és a hengernek semmi baj nem volt!Láttam már RS125SP hengert amibe úgy ragadt meg az egy gyűrűs dugó hogy a nikasilt is bontotta. A dugó itt van a szobámban majd lefényképezem és felrakom de az is igaz hogy az a motor 40 LE körül volt. Nem akarom fikázni az NSR-t de szerintem soha az életben nem bír ki 30000-et egy dugóval.
nem akarok velük összeveszni csak ez olyan ovodás.
hát nem nyilatkozom h melyik jobb szentem mert ezt úgy tudhatjátok.De nekem nincsenek tapasztalataim!

Z3!Egyáltalán nem baszogatás de nem akarj megint összeveszni az rs-esekkel pls!!!
jaja... 10 ezrenként. ezzel nem játszunk
az a 30szentem hülyeség! az RSbe se 10et bír ki csak akkor kéne cserélni benne! lehet éppen elmenne 15-20ezret is!
Hát olvasok az RSekbe bencee 10000renként cserél dugód azt mondta,az NSRről valami olyasmit hallottam hogy 30ezret kibír
És ezt honnan veszed???úgy látom TZR 50-ed van!!!Meg kérdezhetem honnan ez a nagy tapasztalat???
Hát igen elég gáz ez az egész nem értem hogy lehet eg motort utálni monjuk ha már itt tartunk az RS háromszor megragad mialatt az NSR max 1szer,vagy 1szer se!
Ha valaki utál egy motort, az már alapból érdekes, motoros szemmel nézve, nagyon sok olyan motor van, ami nem jön be nekem, de ettől még nem szedem össze a listát és írok pl az összes csopper típusról egy szöveget a motorra, h "gyilkolnám"...de egyefene, ha valakit ez boldoggá tesz...
megjegyzem az a buzi aki ilyet tesz az autójára, mármint a hugyozós hülyeségek, az saját magát küldi vissza az óvoda melletti szemétdombra
Srácok ez a matricázás szerintem is hülyeség nekem is RS-em van és jó érézs mikor lenyomom a Mitokat NSR-eket meg TZR-eket de nem fikázom őket mert mindnek meg van a maga erősége a haveri körömben zömmel Mitok vannak amiket én nem igazán szeretek de a gazdáik igen.És én nem fikázom a motorjukat mert haverok de akkor sem bírom a Mitot az NSR-el viszon semmi bajom szerintem egy korrekt motor. De az RS akkor is LEGJOBB!!!!!
az nem ugyanolyan.a gunyolódást hagyjuk meg a tirpák autósoknak.állitom még nem is ült nsr-en