én sem azért mondtam ezt a matricás dolgot hogy én valaha felraknám a kocsimra..
sőt soha nem is ragasztanék fel NSRkiller matricát az RSre... nekem elég annyi h tudom h lenyomom őket :D
AZ Aprilia RS125SP az RS verseny változata Olaszországban( van még chalenge 15 LE,és van a GP ami ugyanaz a gép amivel a Moto GP-ben is mennek)Az SP-t magyarországon nem forgalamazzák és sose forgalmazták.Az Aprilia gyár nagyon keveset csinált belőle.Inkább legyértjék hozzá az alkatrészeket és tuning mesterek és versenyzők(pl Andrea Ferrari honlapja:http://www.pilotiscuderiaferrari.com/) össze építik maguknak a gépet.Az SP rengetek mindenben különbözik a gyáritól.A hengercsatornái teljesen mások sookal szélesebbek a beömlők és a kiömlő is ki van szélesítve,ehez jön egy egygyűrs dugó, erősebb főtengely más csapágyak (pl skf C4) a nagyobb fordulatszám elviselése miatt,erősebb kuplung rugók és más lamella sor, szélesebb szívócsonk karbon mambrán 40mm-es karburátor.SP kipufogó rendszer és DLR kipufogó dob.Ezenkívül több áttétel szett(lánc szett). A súlypontot általában előre hozzák(beljebb eresztik az első villa szárakat) nagyobb első fék olaja tartájt használnak AP racing fékbetétet.Jah és üvegszálas pálya idom van rajta.
Az Aprilia RS 125-ösnek a szervíkönyvében gyárilag 16000 km-enként van előírva a dugó csere(99-nél fiatalabb típusoknál)az anyémben 12-nél lett dugó cserélve és a hengernek semmi baj nem volt!Láttam már RS125SP hengert amibe úgy ragadt meg az egy gyűrűs dugó hogy a nikasilt is bontotta. A dugó itt van a szobámban majd lefényképezem és felrakom de az is igaz hogy az a motor 40 LE körül volt. Nem akarom fikázni az NSR-t de szerintem soha az életben nem bír ki 30000-et egy dugóval.
Hát igen elég gáz ez az egész nem értem hogy lehet eg motort utálni monjuk ha már itt tartunk az RS háromszor megragad mialatt az NSR max 1szer,vagy 1szer se!
Ha valaki utál egy motort, az már alapból érdekes, motoros szemmel nézve, nagyon sok olyan motor van, ami nem jön be nekem, de ettől még nem szedem össze a listát és írok pl az összes csopper típusról egy szöveget a motorra, h "gyilkolnám"...de egyefene, ha valakit ez boldoggá tesz...
megjegyzem az a buzi aki ilyet tesz az autójára, mármint a hugyozós hülyeségek, az saját magát küldi vissza az óvoda melletti szemétdombra
Srácok ez a matricázás szerintem is hülyeség nekem is RS-em van és jó érézs mikor lenyomom a Mitokat NSR-eket meg TZR-eket de nem fikázom őket mert mindnek meg van a maga erősége a haveri körömben zömmel Mitok vannak amiket én nem igazán szeretek de a gazdáik igen.És én nem fikázom a motorjukat mert haverok de akkor sem bírom a Mitot az NSR-el viszon semmi bajom szerintem egy korrekt motor. De az RS akkor is LEGJOBB!!!!!
Tavigőte ez a gép 50-es ami a képeiden van??