Értem!
Megmondom őszintén, én mielőtt megvettem az RS-t, Planet-et akartam venni, csak hát nem úgy hozta a sors, nah meg a pénz... Am nekem nagyon bejön az a motor, de így, h már megvan az RSnem vennék Planet-et, de még mindig tetszik...
nah szóval vhogy így
Meg sem merem irni, vagyis nem szivesen irnám le mennyiért jutottam hozzá, mert meghirdettem eladásra. Nagyon jól vettem, de ez relativ, nézőpont kérdése.
Van aki a hivatalos rendszámost szereti, van aki a 125/50-et, kinek mi a jó?
A kettő közt kb 147.000 Ft különbség van meg a negyedéves fenntartási költség.
A szomszédom RS125 király motrjára szeretnék a Katalizátoros kipufogó helyett egy új vagy egy használt vagy egy bontott vagy egy garázsban kallódó kipufogót szerezni.
Csak nem irok az Ő nevében, bocs a félreértésért.
Szivesen elcserélem a Planetem egy RS 125-re amin gyári auspuff van, mert ezzel a katalizátoros Svájci csodával nem megy csak 140-et és nem pörög csak 10000-t.
Lehet, hogy egy kicsit örülhetnék is, mivel közel 100 kg-t cipelt ( Én + bőrrszerkó )
ja az elöbb én is motoroztam haverral 06os RS 125 és most cseréltek benne olyan elektronika dobozt mert agyon volt fojtva mostmár sokkal jobban is gyorsul meg 176ot megy!szal azzal kéne egy NSRnek gyorsulnia! engem vitt a gyerek az RSel is amikor még gyári elektronika volt benne meg vitt haver egy 94es NSR el és az RS még gyári elektronikával is jobban húzott valamennyivel! amúgy NSR 125 frissen hüvelyezett 2személlyel 120kilóval 145km/h végseb csutkán
Tényleg jól birják az NSR-ek,de azért ezek sem elnyühetetlenek,az enyémben van 13000km és csattog a kiegyensúlyozótenghelynek a csapágya,habár a szerelő azt mondta azt mondta hogy ez azért van mert valakinél sokat állt(lány volt az elözö tulaj),mondjuk még azt is modta a szrelő hogy 17000-ig simán el fog menni igy,szóval szezon végén szét lesz kapva és ki lesz benne cserélve ez meg az nem akarom megnézni medig bir elmenni egy dugóval
ZsóóótiRS!! nálunk van egy macskalámpás 95-ös NSR,amibe 25.000 km van és mikor megvették egyböl levitték a szerelöhöz,az meg mondta h annak a motorja még sose volt szétszedve!!!! tehát jol birja,és multkor volt szerencsém ideadták és én mentem vele,és találkoztam Phonemannal,és pörögtünk!!! 100ig én mentem el utána beért és elment az RS!!! és az egy honapos ez meg 11 éves!!és még mostse ad különösebb jeleket arra h szar a motorja,mert jol indul meg minden,ugy h valoszinü h elmegy annyit amugy jo gép naon az RS, teccik csak kanyarba kicsit szokatlan volt a CBR-em után
a lényeg, h a motorosnak tök mind1, hogy a haverok mivel mennek, motorozzanak az a lényeg, az meg, hogy ki min ül, az pedig az egyedi izlésvilág kérdése!
OK, igazad van, kicsit átgondoltam itt a dolgokat, hülye voltam, nekem is szarul esne, ha vki pl RS KILLER matricát rakna a motorjára vagy vmi ilyesmi....áh szánom bánom, de most már mind1!! SORRY
tavigőte, isten királyul néz ki a mocid! Mennyibe veted???
Most olvastam végig ezt az "NSR Killer" részt... Hogy ez mekkora hülyeség .
Ez tény, hogy egy picit gyengébb az NSR mint az olaszok, de annyivval tartósabbak is.
Idén vettem egy Mito Evo-t "94, haverom egy NSR-t "99. Eddigi állás: 1:0 (megszorúlás).
Egy másik haveromnak pedig "05-ös Rs 125-e van /Mellékesen; az legyosulom /.
Semmi értelme fikázni a másikat, mert úgyse fognak olyan motort venni ami NEKED tetszik... Elég nagy hülyeség is lenne .
Igen az enyém a kipum.Szerintem Magyarországon nem forgalmazzák. Az én mocim ezzel jött olaszból. És ez RS-re való cső és ha jól látom neked Planeted van arra meg soha az életben nem fog felmenni egy ilyen kiput.De olaszban is arany ára van sajnos,kérdeztük multkor versenyen hogy egy sérültet(horpadt és hajlott) mennyibe adnak 200 eurót akartak kérni értemondom annyiért köszönöm nem kell. Vegyél egy Arrow csövet újonnan az is szépen néz ki ha meng használtat veszel akkor kiégetés homokfújás és lakk és olyan mint az új.
Mint irtam, jobban tetszenek a burkolt gépek, megértem, hogy nem cserélsz velem .
Üdv: Zsolt
Megmondom őszintén, én mielőtt megvettem az RS-t, Planet-et akartam venni, csak hát nem úgy hozta a sors, nah meg a pénz... Am nekem nagyon bejön az a motor, de így, h már megvan az RSnem vennék Planet-et, de még mindig tetszik...
nah szóval vhogy így
Köszi szépen a dicséreted, bár nekem jobban bejönnek a burkolt sportmotorok, de ez nagyon jól veszi a kanyarokat .
Üdv: Zsolt
Meg sem merem irni, vagyis nem szivesen irnám le mennyiért jutottam hozzá, mert meghirdettem eladásra. Nagyon jól vettem, de ez relativ, nézőpont kérdése.
Van aki a hivatalos rendszámost szereti, van aki a 125/50-et, kinek mi a jó?
A kettő közt kb 147.000 Ft különbség van meg a negyedéves fenntartási költség.
Üdv: Zsolt
A szomszédom RS125 király motrjára szeretnék a Katalizátoros kipufogó helyett egy új vagy egy használt vagy egy bontott vagy egy garázsban kallódó kipufogót szerezni.
Csak nem irok az Ő nevében, bocs a félreértésért.
Szivesen elcserélem a Planetem egy RS 125-re amin gyári auspuff van, mert ezzel a katalizátoros Svájci csodával nem megy csak 140-et és nem pörög csak 10000-t.
Lehet, hogy egy kicsit örülhetnék is, mivel közel 100 kg-t cipelt ( Én + bőrrszerkó )
Nem 50-es hanem 125-ös Cagiva Planet 1998.
A matrica megtévesztésnek van rajta, hátha
am tényleg igazad van, belátom..! SOrRY MÉG 1 X!
tavigőte, isten királyul néz ki a mocid! Mennyibe veted???
RS125SP is ÁLLAT!!!
Ez tény, hogy egy picit gyengébb az NSR mint az olaszok, de annyivval tartósabbak is.
Idén vettem egy Mito Evo-t "94, haverom egy NSR-t "99. Eddigi állás: 1:0 (megszorúlás).
Egy másik haveromnak pedig "05-ös Rs 125-e van /Mellékesen; az legyosulom /.
Semmi értelme fikázni a másikat, mert úgyse fognak olyan motort venni ami NEKED tetszik... Elég nagy hülyeség is lenne .
amúgy Cagiva Planet-et ír