Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha meg bizonytalan előéletü motor, akkor azzal kell indítani, hogy minden folyadék le, gyertya kuka, szűrők kuka, minden tartály kimos, karbi kipucol, beállít, összerak Power kiszed, kiganéz.
Ezen munkák alatt sok mindenre fényt lehet deríteni, ami később nem okoz meglepetést.
Bence akkor nem rakod fel a képeket
A kidörrent maradt az egész rendszer
sp cuccok maradtak benne? vagy azokat kiszedte?
misoc motor... de ugye hogy lehet? csak nem vagyok nagyon hüly..
Sziasztok!
Na végre énis RS 125 tulajdonosa lettem! Szombaton sikerült elhozni! A fórumról is ismert BAgi ZSolt motorját vettem meg! Nagyon bejön a motor ( Thx ZSolti)
Nemár! Honnan kerülne bele "sok kosz" ?
A tankot illik tisztán tartani, a csap vízzsákját(ha van) időnként kipucolni, a fém anyagu benzintankot szezon előtt átmosni, télen a bengát a karbiból leengedni, nempedig hagyni fél évre belerohadni.
Most téllg nem osztani akarom az észtet, vagy okoskodni, vagy mittudomén, de az én 20 év körüli motorjaim nem szoktak eldugulni, mert például em nyulkálok a tankba redvás benzineskanna -töltücsővel, vagy dzsuvás szerszámokkal, illetve karbiszerelés előtt lemosom a cuccokat kívülről, hogy ne vigyem bele a koszt, és szerelés közben többször kezet mosok. Egy pár éves motornak semmi oka sincs eldugulni, kizárólag akkor, ha a gazdi hanyag, akkor meg úgy jár mint a föld nélküli paraszt:
vessen magára!
:)
okés... hát legyenek fényben:D meg úgy színte mindent...:D kb 6-7 kép
mario jönnek ma a képek ok? miyeneket szeretnél?:)
de sztem lehetett az is hogy tartalékon volt és kifogyott a benga és így olyankor qrva sok kosz megy bele és kampec emiatt is beüthetett a krakk.. nem
Nincs két hete, hogy tyt kolégának leírtam, hogy a legkirályabbat ragasztani lejtőn lefele lehet reggel vagy este akár félgázon is...
fotogaléria ápdételve.. érdemes, mit kapott a kisgép..
kicsit olyan ez mint a turbót hirtelen leállítani. csak itt érzékenyebb a cerka. nem, uraim?
meg van rá egy söröm hogy előtte nem bejáratós tempóben mentél, valszeg elég meleg volt a motor. ilyenkor a termikus tehetetlenség miatt is gáz, mivel ok hogy visszaveszel, de a blokkot ugye az olaj keni és hüti, és a tüzelőanyag is jelentősen hüti minden öblítésnél.. ha elveszed a gázt sporolósra, akkor továbbra is kell teljesítményt leadni a motornak, ám az előző terhelésből még megmaradt hő miatt hirtelen kurvára kevés lesz az olaj, meg a hűtés..
hát a videóidból adódóan ez várható volt...amugy részvétem
110 ből meguszod kb...
Kevesebb gázt húzol lejtőn a 60-70-es tempóhoz,mint sík úton vagy felfele,ezért kevesebb olajat is kapott,tipikus megragadós hiba. Mikor 150-nel mentél, koppon mentél,kapott mindent bőven.
Nemérted miről beszélek.
nempöröghette tul magát mert kb 60-70el mehettem normálisan kb 5-6000et forgott, ecercsak semmi előjel nélkül beállt ahogy volt. nem rángatott nemgyengült, beállt pillanatok alatt
ámátőőr hiba hátha ettől jobb lesz.
Nem érdemes az RS-nél a motorféket eröltetni!Olyankor nem nagyon kap olajat ha nincs gázadás!
Geriéről nincs vid? :D
túlpörögte magát a mocc a lejtőn. Szárazon nulla gázzal, ne csodálkozz, hogy megállt.
Na én meg azt néztem végig, kicsit katapultált a motor:-) azt hittem aknára futottál:D:D:D
esetleg szétkellene szedni.lehet hogy egy hónolással meg egy dugóval meguszod.ritka az efféle szerencse.
felhívtam bagizsoltot mondom ienkor miafaszvan micsináljak, felvilágosított, kampo hogy van ezt eddigis tudtam cska azthittemmég valahy menthető.