mert úgy szép ah van, kár lenne elrontani a formáját, technikailag pedig szerintem még mindig a helyén van,a 2008as pedig elég érdekesre sikerült szerintem
Az apriliánál kapsz is a pénzedért valamit... :)))
Vicces félretéve, az aprilia sokkal agresszívebb marketingeszközöket IS használ, de ezt nem kell részleteznem. Cagiváék eléggé leszarják a reklámozást.
Meg ha megnézed, az aprilia tele van új alkatrészekkel, radiális fék, csoda műszerfal, kidolgozott idomok, stb stb, az evo meg változatlan.
"ne mond nekem hogy 100km-eres körzetbe senki sincsen."
de bazzeg hova vigyem, márkaszervizbe? natix tán szentesi aprilia? Gondolom te sem így értetted.
Jó 2t szakiról NEM TUDOK, körbekérdezősködtem összes ismerősöm, legyen motoros vagy nem. Van jó szerelő itt a városban, de jól szerelni, és egy 2t motort helyesen karburálni nem feltétlen ugyanaz. Azt hiszem 2 ragadás után érzed a súlyát annak hogy mennyire nem szereném hozzá nem értő emberre rábízni a gépet. Nem akarom, hogy valami szaki megpiszkálja, mégjobban elbassza, fizessek neki egy halom pénzt, aztán meg megszoruljon. Egyenlőre ezért szarakodok magam a folyamattal, de a végén az lesz hogy felviszem pestre aszalósékhoz, csak lenne egy csöpp anyagi vonzata a dolognak, már az utiköltséget is figyelembe véve.
Emzoli kollega, merre vagy? :)) Kéne mondanod valamit a gyertyámra!
Egyébként meg ha úgy találja itt a sok szaki hogy keveset kap a gépem, akkor azt kéne még kitalálni hogy mekkora kéne bele. Ez azért fontos mert nincs nálam kéznél minden fúvókából egy, szóval azokat még le kell rendelnem egy Biel vezetéknevű úriembertől, aki a bolti árnál enyhén alacsonyabban volt kedves nekem gyártani fúvókákat.
Mitogeri,
Annyi hasonlítási alapom van, hogy a járatást a 128assal kezdtem, aztán ment bele a 133, 138.
Egyiknél sem tapasztaltam magas alapjáratot (ugyanolyan mind eddig valaha), és melegedést sem (mármint vízhő). Amit mondtál a szimmeringgel abban teljesen igazad van, ezért is írtam hogy picit naiv a hozzáállásom.
Vicces félretéve, az aprilia sokkal agresszívebb marketingeszközöket IS használ, de ezt nem kell részleteznem. Cagiváék eléggé leszarják a reklámozást.
Meg ha megnézed, az aprilia tele van új alkatrészekkel, radiális fék, csoda műszerfal, kidolgozott idomok, stb stb, az evo meg változatlan.
de bazzeg hova vigyem, márkaszervizbe? natix tán szentesi aprilia? Gondolom te sem így értetted.
Jó 2t szakiról NEM TUDOK, körbekérdezősködtem összes ismerősöm, legyen motoros vagy nem. Van jó szerelő itt a városban, de jól szerelni, és egy 2t motort helyesen karburálni nem feltétlen ugyanaz. Azt hiszem 2 ragadás után érzed a súlyát annak hogy mennyire nem szereném hozzá nem értő emberre rábízni a gépet. Nem akarom, hogy valami szaki megpiszkálja, mégjobban elbassza, fizessek neki egy halom pénzt, aztán meg megszoruljon. Egyenlőre ezért szarakodok magam a folyamattal, de a végén az lesz hogy felviszem pestre aszalósékhoz, csak lenne egy csöpp anyagi vonzata a dolognak, már az utiköltséget is figyelembe véve.
Egyébként meg ha úgy találja itt a sok szaki hogy keveset kap a gépem, akkor azt kéne még kitalálni hogy mekkora kéne bele. Ez azért fontos mert nincs nálam kéznél minden fúvókából egy, szóval azokat még le kell rendelnem egy Biel vezetéknevű úriembertől, aki a bolti árnál enyhén alacsonyabban volt kedves nekem gyártani fúvókákat.
Annyi hasonlítási alapom van, hogy a járatást a 128assal kezdtem, aztán ment bele a 133, 138.
Egyiknél sem tapasztaltam magas alapjáratot (ugyanolyan mind eddig valaha), és melegedést sem (mármint vízhő). Amit mondtál a szimmeringgel abban teljesen igazad van, ezért is írtam hogy picit naiv a hozzáállásom.
Fucky :)
száraz gyertya :)