úúúriisten te mit csinálsz hát ez milyen ez a gyertya. Inkább ne motorozz tovább mert megint szarrá fog menni, ha nem állítod be vagy hallod télleg vidd el egy szakihoz, és ne mond nekem hogy 100km-eres körzetbe senki sincsen.
off: a mitom is hasonló gondokkal küzdött. csak az használhatatlanul lehörgött terhelés alatt 4.seb.től felfelé, 1.2.3.ban csukott powerral 10ezret is leforogta.. a többi fokozatban már 80-90nel se tudtam 1huzamban menni,mert foylamatosan elgyengült, és mintha kifogyott volna a benzin, megállt..na erre varrjon vki gombot..
ráúntam, tegnap óta szerelőnél van...én is k..vára remélem h csak a kabrival van gond, és nem kell széthúzni..
főtengelyszimeringesnél emelkedett alapjárat ami szembetünű és általában magasabb vizhőfok.de mivel neked fuvokád is nagyobb így eleve nincs mihez viszonyítani.
egy szimering bármikor tönkremehet.a tew motorod most elég sokat állt a hengerhibád miatt,ezek általában állásukban mennek tünkre,így teljesen mindegy mennyi idős a motorod.de mondom,csak egy tipp.
a gyertyára én nem mondok semmit mert nemtudok.hülyeséget nemakarok mondani.
egy főtengelyszimmeringes motor milyen tüneteket is produkál?
Bocs ha idióta kérdés, utoljára a simsonom volt főtengőszimmeringes, annak meg van már jópár éve.
Na érdekes amit mondasz, de egyenlőre azt próbáljuk kideríteni hogy most milyen a dolog, sokat kap e vagy keveset. A gyertyámat megnézve Te erre mit mondanál?
Főtengelyszimmeringes.. Lehet naivan fog hangzani (sőt tuti.), de nem hiszem hogy egy másfél éves motornak, amiben 12500km van főtengelyszimmeringesnek kéne lennie, persze ez nem magyaráz semmit, meg nem is cáfol semmit. Csak furcsa lenne. Mondjuk ez a gép nem is a reális dolgokról szól.
azért kérdeztem,mert gyári értékhez képest 1 tizeddel feljebb vagy akkor annak volt valami oka hogy ennyire etetned kell.nemtudom mennyire igénylik,nincs apriliám.csak azt tudom hogy pl ha felülcsövesbe gyárinál 1tizeddel nagyobb fuvokát tettem akkor röfögött nem forgott ki tuldusult.
És gyakran látok olyat hogy főtengelyszimeringes motorot ugy "javítanak" hogy beletesznek nagyobb fuvokát aztán akkor nem produkálja a tüneteket.csak ezér kérdeztem.
szimmeringes? ezt miből vontad le? :)) Én nem vonom kétségbe a szavad, csak nem értem.
A fúvókát jól tudod, legalábbis nem tévedtél nagyot, 128ast találtam benne (vagy ez a gyárija, vagy már utólag rakták bele a natixnál). Csináltattam 2 fúvókát egyik kedves fórumos társsal, +5 és +10 méretben, tehát 133 és 138. A 133 volt benne most egy hónapig, 2 napja raktam bele a 138asat. Remélem segít valamit az info!
Üdv
nem szimeringes a motorod?én ugyemlékszem hogy pl a tied elötti szériájú rs-ben 28as delortohoz 125ös vagy 122es gyárilag a föfuvóka.persze lehet rosszul emlékszem már rég találkoztam vele.
Ádi,Joci, volt gondotok rendőrökkel? hallottam reggel a rádióban,hogy ott baszták a rezet dobcsikőn,10forgalmit elvettek,300ezerért bűntettek stb...kurvaszájukat
"... Bár én sem mondom tutira, bár kicsit visszás dolgok ezek, hogy melegbe nem akar kipörögni, hűvösbe meg igen, mert ez viszont azt jelentené, hogy sok a kaja és a hideg levegőben fellelhető több oxygén miatt a több kajához több oxygén is jut, ezért javul az égés"
Ezt is megcáfolta a motorom, mert ma amikor próbáltam már elég jó idő volt 15-20 fok minimum, és mégis egyre jobban megy! Meg egyre jobban forog!
Nekem a taligámban 10000 km után szebben nézett ki, pedig hajtom a disznót rendesen...
ráúntam, tegnap óta szerelőnél van...én is k..vára remélem h csak a kabrival van gond, és nem kell széthúzni..
te voltál a sexi vagy nem be az előbb?
egy szimering bármikor tönkremehet.a tew motorod most elég sokat állt a hengerhibád miatt,ezek általában állásukban mennek tünkre,így teljesen mindegy mennyi idős a motorod.de mondom,csak egy tipp.
a gyertyára én nem mondok semmit mert nemtudok.hülyeséget nemakarok mondani.
Bocs ha idióta kérdés, utoljára a simsonom volt főtengőszimmeringes, annak meg van már jópár éve.
Főtengelyszimmeringes.. Lehet naivan fog hangzani (sőt tuti.), de nem hiszem hogy egy másfél éves motornak, amiben 12500km van főtengelyszimmeringesnek kéne lennie, persze ez nem magyaráz semmit, meg nem is cáfol semmit. Csak furcsa lenne. Mondjuk ez a gép nem is a reális dolgokról szól.
És gyakran látok olyat hogy főtengelyszimeringes motorot ugy "javítanak" hogy beletesznek nagyobb fuvokát aztán akkor nem produkálja a tüneteket.csak ezér kérdeztem.
A fúvókát jól tudod, legalábbis nem tévedtél nagyot, 128ast találtam benne (vagy ez a gyárija, vagy már utólag rakták bele a natixnál). Csináltattam 2 fúvókát egyik kedves fórumos társsal, +5 és +10 méretben, tehát 133 és 138. A 133 volt benne most egy hónapig, 2 napja raktam bele a 138asat. Remélem segít valamit az info!
Üdv
Ezt is megcáfolta a motorom, mert ma amikor próbáltam már elég jó idő volt 15-20 fok minimum, és mégis egyre jobban megy! Meg egyre jobban forog!