Sztem is keveset kap... Bár én sem mondom tutira, bár kicsit visszás dolgok ezek, hogy melegbe nem akar kipörögni, hűvösbe meg igen, mert ez viszont azt jelentené, hogy sok a kaja és a hideg levegőben fellelhető több oxygén miatt a több kajához több oxygén is jut, ezért javul az égés Hát érdemes nagyon jó szerelőt kerítened, mert ez nem lesz egy egyszerű menet
Uraim! Megvolt a próba. Széthajtottam a vas száját :) Aztán meg megnéztem a gyertyát. Az elektróta határozottan világos színű, nem konvergál az őzbarnához bár én nem vagyok egy szaki, úgyhogy inkább lefotóztam. A körülmény: 4sávos odavissza 1-6ig amit szól, mielőtt leállítottam 5ösben mentem vele 9500fordulaton kb 2kmt.
Egyébként a próba után is jobban ment, az az érzésem hogy minden kihúzatással egyre jobban megy.
Már egész jól pörög 9500ig, utána erőtlenedik, de a 10ezer még 'viszonylag' könnyen megvan. Egyszer sikerült kettesben 11ezerig kihúzatnom, de ott már szegény 10felett csak pörgött de nem húzott.
Ja a képek, hát telefonosak, és nem a legjobbak, csináltam párat, remélem Emzoli vagy valaki szaki ki tudja belőlük nézni a lényeget! HELP me
egyébként meg talán visszavonom amit a tűről állítottam. Mármint hogy felvettem legfelső állásba és felül jobban megy. A rövid próbakör nem volt reprezentatív, érzékcsalódás történhetett vagy nem tudom, de a rendes tesztelésnél nem tapasztaltam hogy felül jobban menne.
Persze, hogy látszik,mert egyel több fuvóka van a kelleténél, amihez oda van írva, hogy power jet:)
Tyt kollégának volna még egy javastalom: menjen kicsit abban a tartoményban, ahol nem megy, hirtelen kuploungolja ki, és kapja le a gyujtást, majd álljon meg, és nézze meg a gyertyát, milyen szinű.
Az a baj, hogytulképpen két egymásnak ellentmondó jelenséget mond, mert ha csutkára is szabályoz a tű,akkor kicsi a főfuvi, ha vszont nem forog el, akkor meg nagy:) Persze, akkor sem forog el, ha nagyon kevesel, de akkor már megakadt volna:)
Magyarul ré is érvényes, amit Jocinak mondtam, hogy először nagyobbat állítson,, ha rosszabb lett, akkor elve sok volt, akkor lehet kisebbet. Monnyuk ilyenkor, amikor valami disznóság van, és nem egyértelmű, érdemes gyertyaképet nézni, abból azért látszik, hogy kb merre kell indulni.
az a baj hogy nincs itt olyan ember akire ezt a melót rá merném bízni.
A szerelőm a dugó, hengercserét tökéletesen megcsinálja, de aztmondta ezt nem vállalja be :)
Nem tudok jó 2t tudóst errefele
jocivalis beszéltük, hogy az időjárás sokat számít, főleg egy ilyen kihegyezett motornak.. keress egy olyan arcot, aki nagyon vágja hangra-érzésre a beállítást, és meleg napon ott keresd az igazságot.
egyébként most délután túrázgattam vele itt a rónaságba', és először azon bosszankodtam hogy 9000 fölé nem is pörög akárhogy próbálom. Aztán hűlt a levegő és este kipróbáltam hogy nem húzom csutkán, hanem 'érzéssel', és lám 10eig kiforgott, de még így sem tökéletes, mert 9 felett erőtlen
Már azon kattogok, hogy lehet még tényleg nincs rendesen összejáródva v fasztudja.
Azért a powert még valamikor megnézem, csak már lassan mindennap szétszedek valamit a motoron
legalább megtanulom szervizelni
őő igen, szóval én nem tudom, hogy a te rs ed karburátora, ilyen power jetes, vagy sem. De a problémád szempontjából mindegy is, legfelülre keveset kap, ha a gyorsítás jó, akkor a főfuviból tegyél akkorát, hogy már éppen ne forogjon el teljesen, na az már a sok:) onnan vissza 2% ot, és gyó lesz.
A jet, az egy gyorsító rendszer. Többféle ilyen van, az a lényege mindnek, hogy kis gázról hirtelen teligázos gyorsításra, több nyál kell, mint ha egyenletesen gyorsítasz, viszont a hirtelen gyorsítás érdekében fellépő üzemenyagtöbblet, nem jelentkezhet, ha mondjuk egyenletes középgázon mész, ezt csinálja a Power jet.
Ha odarántasz hirtelen több nyálat nyom, ha egyenletesen mész, marad a normál érték. (ismert jelenség, hogy a kissé, de tényleg csak kissé túlfúvókázott, de NEM JETES karbival szerelt motor, kb 3/4 gázig jobban gyorsul KICSIVEL, mint a helyesen befúvókázott. Azért csak 3/4 gázig,mert az üzemanyagtöbblet, csak a hirtelen gorstáshoz kell, amikor 3/4 közelébeér,már elsokal, és nem tud elforogni.
Egyébként a próba után is jobban ment, az az érzésem hogy minden kihúzatással egyre jobban megy.
Már egész jól pörög 9500ig, utána erőtlenedik, de a 10ezer még 'viszonylag' könnyen megvan. Egyszer sikerült kettesben 11ezerig kihúzatnom, de ott már szegény 10felett csak pörgött de nem húzott.
Ja a képek, hát telefonosak, és nem a legjobbak, csináltam párat, remélem Emzoli vagy valaki szaki ki tudja belőlük nézni a lényeget!
HELP me
Tyt kollégának volna még egy javastalom: menjen kicsit abban a tartoményban, ahol nem megy, hirtelen kuploungolja ki, és kapja le a gyujtást, majd álljon meg, és nézze meg a gyertyát, milyen szinű.
Az a baj, hogytulképpen két egymásnak ellentmondó jelenséget mond, mert ha csutkára is szabályoz a tű,akkor kicsi a főfuvi, ha vszont nem forog el, akkor meg nagy:) Persze, akkor sem forog el, ha nagyon kevesel, de akkor már megakadt volna:)
Magyarul ré is érvényes, amit Jocinak mondtam, hogy először nagyobbat állítson,, ha rosszabb lett, akkor elve sok volt, akkor lehet kisebbet. Monnyuk ilyenkor, amikor valami disznóság van, és nem egyértelmű, érdemes gyertyaképet nézni, abból azért látszik, hogy kb merre kell indulni.
VAn nekik ez a teflonos spray mi is ezt használjuk nem verődik ki.
A szerelőm a dugó, hengercserét tökéletesen megcsinálja, de aztmondta ezt nem vállalja be :)
Nem tudok jó 2t tudóst errefele
Már azon kattogok, hogy lehet még tényleg nincs rendesen összejáródva v fasztudja.
Azért a powert még valamikor megnézem, csak már lassan mindennap szétszedek valamit a motoron
legalább megtanulom szervizelni
Ha odarántasz hirtelen több nyálat nyom, ha egyenletesen mész, marad a normál érték. (ismert jelenség, hogy a kissé, de tényleg csak kissé túlfúvókázott, de NEM JETES karbival szerelt motor, kb 3/4 gázig jobban gyorsul KICSIVEL, mint a helyesen befúvókázott. Azért csak 3/4 gázig,mert az üzemanyagtöbblet, csak a hirtelen gorstáshoz kell, amikor 3/4 közelébeér,már elsokal, és nem tud elforogni.