Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

uugyanannyi mint a zereeeessss.
mondom, ez a baj hogy nincs az ágyam alatt 150 féle méretű fúvókám, és ha az egyik meglévőt kifurkálom, az már nem lesz sosem ugyanakkora
Dobjál bele 180-as főfúvókát légszűrő nélkül úgy próbáld ki...
mint látjuk a nép beszopja. (és megszopja)
No várj tisztázzuk.
ELŐTTE SEM! volt jó.
Feltételezhetően a rossz karburálás miatt akadt meg 2x.
Az is biztos mondjuk, inkább helyesbítek, a gyár állítása szerint!
Az 100 durva designja van az teny de annyira nem lett jo.. Na meg 2 misiert nem 125 ost veszek.
Tudod, hogy mit nem értek?
Ha mielőtt megszorult jó volt, akkor magától hogy tekeredett el?
A karburátor elbutító manók?
Majd arra kiváncsi leszek hogy ha megveszi valaki akkor az majd hogy fpgja bírni a kiképzést.. mert ha kerül majdnem 2 millkóba és beszarik akkor szerintem azt felgyújtja a gazdája
40 ez sosenemvolt.
Igen, én is határozottan ezt mondom. Egyébként Atta hívta fel a figyelmem egy dologra.
A gyertyakép meglesése előtt, mikor 9500fordulatnál rákuplungoltam és azonnal leállítottam, én el is engedtem a gázt nyomban. Viszont az mforce cikkjében meg állítólag úgy van h csutkázni kell, már a leállás közben is, amíg le nem esik 0ra a fordulat. Ez mennyit számít? vagy lényeges egyáltalán?

az biztos hogy mindenkinek elege lesz egy időre a fasz kérdéseimből, csak jó lenne már ha biztos lenne a gépem, hogy karbi miatt nem rohadok le vele szorulással a 47esen vhol.....
Ezt is megbeszéltük már, mikor kiderült, hogy ez az 525 SP mito, ami 125ös ugyan, de 40paci, és pályamotor! Azért annyi!
Aszi, vagy aki tud válaszolni a kérdésre. Ti ott fenn mennyiért vállaltok egy karburálást?
Szerintem ez inkább fehér mint őzbarna...
hát sztem a mito féke k.va jó
Motorcsere nem játszik! Nem is egyeznének bele a szponzoraim (szülők ;), meg én is ragaszkodó tipus vagyok.
Egyéb technikai tanács érdekel.
elolvastam és?
nem hiszem lényeges különbség van köztük utcán, és én sem ezt tartom a legfontosabbnak. De mint marketingfogás, vagy hogy mondjam, egyszerűen zseniális. Ha ez kell a népnek, akkor ez kell.
cseréld ki a motort, és tartsd me ga gyertyát inkább. vidd el öcsi kawáját. azzal nem szopnál ennyit, és megy is legalább rendesen, nem csak rötyög.
nem hiszem hogy a radiális fék hiánya miatt nem tudnád kimotorozni a motorodat Tyt..
Inkább leugrok róla előtte.
Egyébként Te mit mondasz a gyertyára?
olvasd má el az adatait.
előbb linkeltem be a maygart és ne mannyi.
Köss rá CASCO-t és amennyit megy így tereld neki egy fának...
Ha szerencséd van te megúszod..
mekkora óriási motorok az elefantok.. azta.. http://www.youtube.com/watch?v...