Majd arra kiváncsi leszek hogy ha megveszi valaki akkor az majd hogy fpgja bírni a kiképzést.. mert ha kerül majdnem 2 millkóba és beszarik akkor szerintem azt felgyújtja a gazdája
Igen, én is határozottan ezt mondom. Egyébként Atta hívta fel a figyelmem egy dologra.
A gyertyakép meglesése előtt, mikor 9500fordulatnál rákuplungoltam és azonnal leállítottam, én el is engedtem a gázt nyomban. Viszont az mforce cikkjében meg állítólag úgy van h csutkázni kell, már a leállás közben is, amíg le nem esik 0ra a fordulat. Ez mennyit számít? vagy lényeges egyáltalán?
az biztos hogy mindenkinek elege lesz egy időre a fasz kérdéseimből, csak jó lenne már ha biztos lenne a gépem, hogy karbi miatt nem rohadok le vele szorulással a 47esen vhol.....
nem hiszem lényeges különbség van köztük utcán, és én sem ezt tartom a legfontosabbnak. De mint marketingfogás, vagy hogy mondjam, egyszerűen zseniális. Ha ez kell a népnek, akkor ez kell.
ELŐTTE SEM! volt jó.
Feltételezhetően a rossz karburálás miatt akadt meg 2x.
Ha mielőtt megszorult jó volt, akkor magától hogy tekeredett el?
A karburátor elbutító manók?
A gyertyakép meglesése előtt, mikor 9500fordulatnál rákuplungoltam és azonnal leállítottam, én el is engedtem a gázt nyomban. Viszont az mforce cikkjében meg állítólag úgy van h csutkázni kell, már a leállás közben is, amíg le nem esik 0ra a fordulat. Ez mennyit számít? vagy lényeges egyáltalán?
az biztos hogy mindenkinek elege lesz egy időre a fasz kérdéseimből, csak jó lenne már ha biztos lenne a gépem, hogy karbi miatt nem rohadok le vele szorulással a 47esen vhol.....
Egyéb technikai tanács érdekel.
Egyébként Te mit mondasz a gyertyára?
Ha szerencséd van te megúszod..