nem veled smemi bajom sincs, és tegnap se akartalak oltogatni bocs ha így jött le néha nem úgy jönnek le az embereknek a dolgaim mint ahogy szánom Azt nem értem hogy vajon mért vesz valaki zsír ujjonan egy s40est 2.0Turbó motorral.mert nem tudom az én szememben a "volvosok" nyugodt emberkék akik higadtak közlekednek, szépen betartva a sebbesség korlátozásokat De amúgy meg bocsi ha tegnap így érezted nem úgyszántam szal semmi ilyen szándékom nem volt feléd
adam én is mértem este. 0-100 9 mp javulok...
nah és az miért van ha nagyon picit huzok a szívaton mikor már meleg a motor akkor nincs a torpanás 4 ezer körül hirtelen gázra. viszont akkor alapjáraton nagyon bedusul és lefullad!
a köv. képpen viselkedik: 1.2.3ban kiforog 10ezerig erőből, 4. 5.ben már csak 7-8ezerig, de ha nyoamtékból próbálok gyorsítani, pl 4000-től 5-ben,akkor is csak hörög.. erőtlen.. még a sebességet se lehet veel tartani magasabb fokozatokban
köszi az infót, de az érdekelne még hogy tényleg ugyanarra gondoltok e, hisz minél jobb a híre, annál jobban bízok benne. Ezért érdekel h kiről beszzél a másik srác.
Nem tudom hogy az rs összerakása mennyire precíz, de a pegasonak a központi telónál lévő csuklórészt szerintem még gyárilag sem zsírozták meg. El bírom képzelni hogy ez nem változott az rsnél sem.
vélemény
?
nah és az miért van ha nagyon picit huzok a szívaton mikor már meleg a motor akkor nincs a torpanás 4 ezer körül hirtelen gázra. viszont akkor alapjáraton nagyon bedusul és lefullad!
Más:
Othon van a gixxi ,egész délután hajtottam. Összegzés: fantasztikus,tiszteletreméltó és gyönyörű motor
Csak GSXR gyerekek