Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja,nálunk a klubban is úgy járt egy gyerek, hogy addig arcoskodott, amíg kiszállt a skodás egy pirosnál, és kurvára pofánverte:)
némelyik kanyarba ugycsapkodott akormány ratyis uton de felse fogam hogy mivan ugy elvoltam szálva hogy lenyomom:Dped becsapkodott vagy 5x
kátyus fosúton nagyonsokszor volt kijavítva tiszta hullámos az egész
Csak nehogy úgy járj mint a múltkor...
volt egy octavia:Dmostértem haza mocizásból és aztvettem észre hogy egyenes szakaszba párméterre mögöttem van egy kocsi joval 130felett mehettem 90es uton egyből levettem hogy ezmár leakar nyomni.lekellet kanyarodni akkor majdnem belémjött hallottam a csikorgást . utána 2falun mentünk kresztül az első kanyar után leelőzött kb 120 után és fultuning ezüstszinű octavia volt.amit máskor 20-25perc alat tetem meg az most kb 6percre sikerült. ez nemtökölt falubais ratyis vékony uton jött mögöttem vagy 140el eccercsak jöna kanyar én lassitok azmeg elmellettem beazárokba szevva azért megáltam hogy miaproblem a csávót kicsitse verte ki az ideg ez mostvolt negyedórája kb
Eladó gyári 2001 Aprilia Rs 125-ös kipuff rendszerem!Nincs semmi baja, csak egy arrowra lecseréltem!20e ft!
Az király. Akkor lehet hogy hamarabb meglesz, mint ahogy gondoltam. Köszi a segítséget!
a seggének így van egy kis TL-R es beütése messziről.
20nál többet nem nagyon szabad érte adni. én 16ért vettem csonkal
egyenlőre csak nézelődök, kérdezősködök... aztán elképzelhető hogy rászánom magamat a vásárlásra
én lehet tudok egy eladót!
akkor én sem leszek hülye.
azt hittem hogy évjáratfüggő, mert amikor néztem CDI-t rs-hez akkor olvastam hogy 06-osnak más mint a 2007-esnek. Gondoltam, hogy akkor lehet hogy ez is más

és akkor egy használt jó állapotú, csonkkal, mindennel együt?
nem évjáratfüggő, az új vagy 50 körül lehet csonkal, hülye aki újat vesz.
Mennyibe fáj egy zsír új 34es karbi a '07-es rs-re?
Az egyik régi versenyszaki, aki nagyon nem ma kezdte, konzekvensen mosogatódörzsit hazsnál pont ezért. Mivel azok fémszálak, soha sem ég ki, csak elolajosodik. Ide kívánkozik a sztori, amikor egy cimconyos haver, addig döntögette kecsón a biciglit, amíg kilukadt hátul a dob,(leért) és elkezdett égő pamacsokat köpködni a pályára a motor, az mez kupás arcok,meg csak néztek, hogy milyen furi tining van ebben a simsonban:)
Ha utolsó hétévége akkor nekem csak a Szombat jó
vakarózás nekem is megvolt így..
Köszöntem hobbista uram! :D
Akkor tömök vadul...
Nem vagyok szakember, csak hobbista. A kipufogó, a 2t motor majdem olyan szerphez jut,mint 4t ben a kipufogószelep, alapvetően képes befolyásolni a hengerben a gázcserét, ezért nagyon nem tanácsos, "valami más nagyvas tompítóját rátenni" ! Valószínóleg úgy van, hogy Atta mondja,hogy eltávozott a csillapító közeg a hagtompítódból(vagy pl az előző tulaj kiszedte) Pont ahogy mondta, lafúrod a szegecseket, és valami hoszabb fadarab segítségével feltömöd a perforált cső,és a dob külő lemeze közötti részt, valami hőálló , vastagbbszálú szálas anyaggal. Ez lehet kőzetgyapottól kezdve, az úvegyapoton át a fémszálas mosogatódőrzsiig szinte bár mi. Arra kell vigyázni, hogy a túl vékony szálút kiszívja a kipugáz, és tömheted nemsokára ujra. Kesztyűben dolgozz, mert ezek a szálas cuccok melemennek, és beletörnek a bőrbe,kellemetlen viszketést okoznak nagy felületen, ha sak rágondolk, már akkor is vakaróznom kell:)
Köszi!
Kipróbálom...
igen. lehet kapni motoros boltokba rendes kipufogógyapotot. de üveggyapot is jó bele amit házak , hidak szigeteléséhez szoktak használni, csak az viszonylag hamar kiég.
Ergó furjam le a szegecseket, szedjem szét és tömjem ki mint állat? Mivel?
nézd meg hogy nicns e kiégve belőle a gyapot, lehet csak annyi gond van
Éppen hozzám akarnak vágni 1-et ingyéé... Majdnem 100%-os...