nekem ott van. Ami az esetemben azért szívás mert az egyik idomtartó-csavar fejét totálisan szétbarmolta egy jófej szakszervízes-szerelő-koma és azóta nem tudom leszedni a faridomot a motorról
nekem is ugyanez a szitu! csak nekem a balraindex lövi ki a biztosítékot. Én kikötöttem az indexet és azóta nincs gond, bár azóta tényleg kar-lóbálás van ha nagyon olyan a szitu hogy jelezni köll
34el sokkal nyomatékosabb, meg érezhetően erősebb, persze 34es csonkal együtt. Ha jól tom a tied fojtott rs, elég ha azt a szűkítővmit kiszeditek belőle, katalizátor sokat nem fog rajta, ráadásul katalizátor nélkül alul gyengébb lesz meg nem is forog ki teljesen vele, de power körül pörgősebb. Mi szedtünk már ki katalizátort rs kipuffból.
thx akkor mondom tovább szal a 28 as az 1nagyon fasza kis karbi jól néz ki szinte zsír új , de a 34es az kicsit kopott... szerinted melyik lenne jobb? a válaszodból arra következtetek h. 28 assal is menni fog 170et... -jah meg most vágja ki a katalizátort+kiégeti a kiput (gyári) nagy hangja lessz ? mert ha nem elég nagy én lehet elviszem a hangtompítót kicsit furatni...
na mi újság az RS talival ?