Én úgy hallottam h a 160as polinihez a membránt szokták kicserélni mert a gyári a polini hengerbe nem nyit ki teljesen vagy mi! ez ugye hülyeség? nekem is mondták!
nah errol vitatkozhatnank ismet :) de mindenki azt vedi ami neki van ez egyertelmu,nem?! :) de azert az erdekes h a Mito eszik a dugokat mint a szemet RS-esek kozul aki itt van eddig senki sem ragadt meg a Mito-sok kozul meg mar volt egy par :S
igen, annyiért, de nem számoltam mennyit költöttem rá
főleg ilyen apróságok, mint szimering csere, váltókar eltörött(meg volt fáradva az anyag), lánc, stb...
mindent összevetve annyira nem állok rosszul
ja, meg itthon vettem már észre - megvétel után, hogy az első sárhányó rosszul áll, ezért kikoptatta a gumit - bár azt még azért nem kell cserélni
arról nem is beszélve, hogy múlt héten a tescónál parkoltam, csak 5 percre ugrottam be, de amikor kijöttem már meg volt húzva(vélhetőleg bevásárlókocsival)
nálunk - Balaton part - MOL-nál 328 a 98-as, és kb. 314 a 95-ös.
én inkább 98-ast teszek bele, nem sok plussz pénz.(autóba is azt tankolok 95-ös helyett)
Tavaly én is nagyon sokat tanakodtam, de aztán a 125.vilaga.hu-nak köszönhetően, a CAGIVA mellet döntöttem. Elvileg a gyári adatokat fiygelembe véve a MITO 34 Le míg az RS 32 Le. Ebből adódóan (megint csak állítólag) az Rs 170-et megy végre míg a CAGIVA 1 7. sebbeségnek köszönhetően, eléri a 180-at is. Tényleg nagyon sokat viskodtam, mert előzőleg RS 50-em volt és azzal maximálisan meg voltam elégedve. De most már mindegy, nem bántam meg . Sőt... inkább nem is mondok semmit . De az Rs-ből nekem is a 96-98-ig jön be. Tuti olyat vettem volna (ha Rs vennél, olyat vegyél). Az RS előnye a digit kijelző. A CAGIVA erre kormánylengés csillapitóval válaszol. A futóműve tényleg nagyon jó.
Bármelyik mellet dönthetsz, izlés kérdése. Én az a 2 Le miatt és a 125.vilagá álltal istenítés miatt vettem Evo-t. 1994-es, de baró állapotban... a dugó csere az vele született betegsége minden 2T-s 125-ös motoronak.
Ui.: Olyan nics, hogy 96-os EVO II. Az Evo II 6 sebességes és 6 ágú felnivel felszerelt. 2000-től csak azt forgalmazzák.
Jelentős különbség pl h a Cagiva 7 sebességes, az Aprilia 6. Olvastam összehasonlító tesztet is ezekről azt írták h a Cagiva kényelmetlen és nagyon rá kell dőlni, az aprilia viszont hosszútávon is kényelmes. A cagivának állítólag jobb a futóműve, mert jól tartja az utat, az apriliájé is hasonló, csak arról azt írták h könnyebben felüt. Kinézetre nekem jobban bejön az Rs, de ez ízlés kérdése. Teljesítményben nemtom milyen különbségek vannak, mert mind2ről hallottam már h jobban megy mint a másik .
De ha 2 adott motorról van szó, akkor sztem nézd meg mind2-t és állapot és ár szerint dönts h melyiket veszed, ha mind2 megfelel az elvárásaidnak.
Amit nagyon meg kell nézni motorvétel előtt: Fontos h nincs-e visszatekerve az órája, mert ha visszavan akkor naon megszívhatod egy pár ezer kilóméter múlva, ugyanis ha ezek kb 20ezer km-t mennek egy-egy felújítással. Ha már cserélve van a gumi, de mondjuk 4000 km van a motorban (találkoztam ilyennel) akkor az tuti vissza van tekerve. Az eredeti gumiknak la. 10-15ezret ki kéne bírni. Nézd meg h nincs-e utólag hegesztve a váz, a kormány, meg hasonlók, mert egy komolyabb esés megláccik ilyen helyeken. Mindenképp próbáld ki és nézd meg h a telók nem eresztenek-e, mert ha igen akkor szimeringes. Nézd meg a láncot h nincs-e megnyúlva mert abból is lehet következtetni a használtságára. Úgy naggyából ennyi sztem
De ha kérdésed van akkor írj
Mind2 egy kaptafa.....talán ha nem nagy az árkülönbség akkor a fiatalabb rs-t ajánlanám... de szerintem nézd meg mind2-őt, állapottól függ lehet hogy a mito hiába öregebb 2 évvel sokkal jobb, de lehet hogy szar... nézd meg az a biztos ha tudod próbáld is ki őket.. egyébként azt mondják hogy az rs egy hangyafingal erősebb
Hali srácok lenne egy nagyon fontos kérdésem. Motor vétel előtt állok és nem tom hogy melyik motortípust vegyem vagy az Aprilia Rs 125-öt 98-as kiadásút vagy egy Cagiva Mito evo II-t 96-os kiadásút. Kérlek segítsetek és írjatok pár hasznos dolgot is amit tudni kell ezekről. Kössz előre is
Srááácok nagy para van.... Melegszik a motorom, mégpedig beindítom és 1-2 perc és majdnem 100 fok... a termosztát tuti jó mert ma raktam bele az újat.. Mi lehet a baj?? Ha hengerfejes akkor kéne tömítés de polinis az enyém 160-as és ehhez apriliánál nem tudok venni.... Szal valaki tudja hol lehet venni polinihez ezt azt?? És mégegy... Érd közelében tudja valaki hol van megbízható szerelő aki tudja is hogy mit csinál??
sajnos már kellett eleget költeni rá, azért akarok egy-két tankolásnyi pénzt megtakarítani
hogy néha még mehessek is vele
tegnap még 328ft-os benzint tankoltam, és nem valószínű, hogy lejjebb megy
főleg ilyen apróságok, mint szimering csere, váltókar eltörött(meg volt fáradva az anyag), lánc, stb...
mindent összevetve annyira nem állok rosszul
ja, meg itthon vettem már észre - megvétel után, hogy az első sárhányó rosszul áll, ezért kikoptatta a gumit - bár azt még azért nem kell cserélni
arról nem is beszélve, hogy múlt héten a tescónál parkoltam, csak 5 percre ugrottam be, de amikor kijöttem már meg volt húzva(vélhetőleg bevásárlókocsival)
nálunk - Balaton part - MOL-nál 328 a 98-as, és kb. 314 a 95-ös.
én inkább 98-ast teszek bele, nem sok plussz pénz.(autóba is azt tankolok 95-ös helyett)
Bármelyik mellet dönthetsz, izlés kérdése. Én az a 2 Le miatt és a 125.vilagá álltal istenítés miatt vettem Evo-t. 1994-es, de baró állapotban... a dugó csere az vele született betegsége minden 2T-s 125-ös motoronak.
Ui.: Olyan nics, hogy 96-os EVO II. Az Evo II 6 sebességes és 6 ágú felnivel felszerelt. 2000-től csak azt forgalmazzák.
Bármi kérdésed lenne, bátran : sunand@freemail.hu (msn)
vagy másik? mert ha megvan az eredeti akkor érdekelne ha eladnád.
Ezért is döntöttem inkább az elefánt mellet, mintsem az oroszlán .
De ha 2 adott motorról van szó, akkor sztem nézd meg mind2-t és állapot és ár szerint dönts h melyiket veszed, ha mind2 megfelel az elvárásaidnak.
Amit nagyon meg kell nézni motorvétel előtt: Fontos h nincs-e visszatekerve az órája, mert ha visszavan akkor naon megszívhatod egy pár ezer kilóméter múlva, ugyanis ha ezek kb 20ezer km-t mennek egy-egy felújítással. Ha már cserélve van a gumi, de mondjuk 4000 km van a motorban (találkoztam ilyennel) akkor az tuti vissza van tekerve. Az eredeti gumiknak la. 10-15ezret ki kéne bírni. Nézd meg h nincs-e utólag hegesztve a váz, a kormány, meg hasonlók, mert egy komolyabb esés megláccik ilyen helyeken. Mindenképp próbáld ki és nézd meg h a telók nem eresztenek-e, mert ha igen akkor szimeringes. Nézd meg a láncot h nincs-e megnyúlva mert abból is lehet következtetni a használtságára. Úgy naggyából ennyi sztem
De ha kérdésed van akkor írj
klikkk
bocs h nem vettem fel nem voltam itthon. nem kell ehez szerelo megcsinalod te. gyere msn re lefenykepezem mivel van gondod
kösz
semmi külömbség(nem lett tőle gyorsabb se meg szebb se)
Érezhető a különbség?
nem tesco kút
hogy néha még mehessek is vele
tegnap még 328ft-os benzint tankoltam, és nem valószínű, hogy lejjebb megy
msn: tyt@vnet.hu