Igencsak túl passzos dugó lett beletéve mert ennyi km után nem naon szabadna megragadnia!! hát szerintem nézd meg a henger, dugó, meg a gyűrűk állapotát!! Meg járatásnál a tankba is tegyél egy kis olajat a biztonság kedvéért!!
De beindul . Csak most mi van? Még nincs teljesen bejáratva. Van még 570km hátra.
Amikor mentem 7000rpm-el folyamatosan akkor olyan 70°-os lett. Olyankor is leálltam és vártam.
Ide is leírom, hiszen egy család vagyunk . CAGIVA MITO EVO "94.
Ezen már csak nevetni tudok:
MEGINT MEGSZORÚLTAM!
- 300km-ig szépen járattam, max 4000-es fordulaton (párszor 5000-ig és 2x 6000-ig ment, de oylankor rögtön vissza). 300km után fokozatosan mentem: 5000rpm néha 6000, aztán 6000rpm, néha 7000rpm, és végül 400km-nél már nyugodt szívvel mentem 7000rpm-es fordulattal. - "Húzd neki néha, nehogy ellustuljon" - mondta a szerelő. 430km volt már benne. Üllői úton jöttem, szépen, elöttem senki. Gondoltam, miért ne mehetnék egyszer 8000rpmmel. Szépen felpörgettem, hasítottam. Hirtelen ismerős hang csapta meg a fülem. Gyakorlatomnak köszönhetően RÖGTÖN kuplung és leálltam. A motor amúgy szintén leállt. Ránézek a hőfokra: 80°! (folyamatosan nézem, míg gurultam és szépe 60° körül volt). Vártam egy 20 percet, míg lehül a motor. Kb. 40°-os lehetet. Megpróbáltam beindítani. SIKERÜLT!!!
3000rpm-el hazadöcögtem.
ILYENKOR MIT KELL CSINÁLNI? A DUGÓ MEGINT SÉRÜLHETET?
nincs még majd hoznak nekem hozzá valahonna alaktrész a héten! akkor legyen POLINI: csak henger legyen dika: meg persze bele egy dugóó: az se árt ha van egy mociban
Köszi.
Na megvan 300km.
Pénteken mentem veel 150km-et 4000rpm-en (2-3x 5000-ig, 1-2x 6000-ig).
Ma is 150km-t 4000rpm-el mentem.(1-2x felkúszott 5000-ig).
Krishboy!
attól függ milyen fojtással... ha 15 pacis akkor szvsz. kb 120at megy, ha meg csak az elekronika fojtott az nem befolyásolja a 30lovas végét... 165körül.
Motoring!
Tudja a rák :D mindenki mást mond... én spec 0-500ig max 4500rpm, 500-1000ig 8500rpm de óvatosan, aztán onnantól 1500ig már lehet sztem padlózni csak óvatosan...
viszont ha nem újmotorról van szó mint a Te esetedben akkor egy icipicit mehet vadabbul..
nem akarok nagy hülyeséget mondani ezért ha nem így van nem kell egyből leharapni a fejemet !!!
mivel a kipufogó első öbblösebb része egy vékonyabb cső ben fojtatódik ami a kipufogódobhoz vezet
és az öblör részt nehéz kiégetni ezek az átmérőkülömbségek miatt , és azt úgy a legegyszerűbb kipucolni ha flexxel levágod és benzinnel átitod a belső részét majd nagy lánggal kiégeted ( és a gázpörkölös dologot is használják ) majd ha kipucolták összeheggesztik és a forrasztási varratot lecsiszolják ...
Amikor mentem 7000rpm-el folyamatosan akkor olyan 70°-os lett. Olyankor is leálltam és vártam.
Ezen már csak nevetni tudok:
MEGINT MEGSZORÚLTAM!
- 300km-ig szépen járattam, max 4000-es fordulaton (párszor 5000-ig és 2x 6000-ig ment, de oylankor rögtön vissza). 300km után fokozatosan mentem: 5000rpm néha 6000, aztán 6000rpm, néha 7000rpm, és végül 400km-nél már nyugodt szívvel mentem 7000rpm-es fordulattal. - "Húzd neki néha, nehogy ellustuljon" - mondta a szerelő. 430km volt már benne. Üllői úton jöttem, szépen, elöttem senki. Gondoltam, miért ne mehetnék egyszer 8000rpmmel. Szépen felpörgettem, hasítottam. Hirtelen ismerős hang csapta meg a fülem. Gyakorlatomnak köszönhetően RÖGTÖN kuplung és leálltam. A motor amúgy szintén leállt. Ránézek a hőfokra: 80°! (folyamatosan nézem, míg gurultam és szépe 60° körül volt). Vártam egy 20 percet, míg lehül a motor. Kb. 40°-os lehetet. Megpróbáltam beindítani. SIKERÜLT!!!
3000rpm-el hazadöcögtem.
ILYENKOR MIT KELL CSINÁLNI? A DUGÓ MEGINT SÉRÜLHETET?
de kőnnyen beadtad a derekad.....
és a Polini...azt ismered????
Na megvan 300km.
Pénteken mentem veel 150km-et 4000rpm-en (2-3x 5000-ig, 1-2x 6000-ig).
Ma is 150km-t 4000rpm-el mentem.(1-2x felkúszott 5000-ig).
attól függ milyen fojtással... ha 15 pacis akkor szvsz. kb 120at megy, ha meg csak az elekronika fojtott az nem befolyásolja a 30lovas végét... 165körül.
Motoring!
Tudja a rák :D mindenki mást mond... én spec 0-500ig max 4500rpm, 500-1000ig 8500rpm de óvatosan, aztán onnantól 1500ig már lehet sztem padlózni csak óvatosan...
viszont ha nem újmotorról van szó mint a Te esetedben akkor egy icipicit mehet vadabbul..
SZVSZ. :)
mivel a kipufogó első öbblösebb része egy vékonyabb cső ben fojtatódik ami a kipufogódobhoz vezet
és az öblör részt nehéz kiégetni ezek az átmérőkülömbségek miatt , és azt úgy a legegyszerűbb kipucolni ha flexxel levágod és benzinnel átitod a belső részét majd nagy lánggal kiégeted ( és a gázpörkölös dologot is használják ) majd ha kipucolták összeheggesztik és a forrasztási varratot lecsiszolják ...
Elvileg csak sokat kell menni vele egyszerre (nem kel kihúzni a belét, de azért rendesen).
Egy ismerősöm érdeklődik hogy mennyit megy az RS 125 folytással. Meg tudnád írni?