Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igencsak túl passzos dugó lett beletéve mert ennyi km után nem naon szabadna megragadnia!! hát szerintem nézd meg a henger, dugó, meg a gyűrűk állapotát!! Meg járatásnál a tankba is tegyél egy kis olajat a biztonság kedvéért!!
De beindul . Csak most mi van? Még nincs teljesen bejáratva. Van még 570km hátra.
Amikor mentem 7000rpm-el folyamatosan akkor olyan 70°-os lett. Olyankor is leálltam és vártam.
nnnnnnaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeee
Ide is leírom, hiszen egy család vagyunk . CAGIVA MITO EVO "94.

Ezen már csak nevetni tudok:
MEGINT MEGSZORÚLTAM!
- 300km-ig szépen járattam, max 4000-es fordulaton (párszor 5000-ig és 2x 6000-ig ment, de oylankor rögtön vissza). 300km után fokozatosan mentem: 5000rpm néha 6000, aztán 6000rpm, néha 7000rpm, és végül 400km-nél már nyugodt szívvel mentem 7000rpm-es fordulattal. - "Húzd neki néha, nehogy ellustuljon" - mondta a szerelő. 430km volt már benne. Üllői úton jöttem, szépen, elöttem senki. Gondoltam, miért ne mehetnék egyszer 8000rpmmel. Szépen felpörgettem, hasítottam. Hirtelen ismerős hang csapta meg a fülem. Gyakorlatomnak köszönhetően RÖGTÖN kuplung és leálltam. A motor amúgy szintén leállt. Ránézek a hőfokra: 80°! (folyamatosan nézem, míg gurultam és szépe 60° körül volt). Vártam egy 20 percet, míg lehül a motor. Kb. 40°-os lehetet. Megpróbáltam beindítani. SIKERÜLT!!!
3000rpm-el hazadöcögtem.
ILYENKOR MIT KELL CSINÁLNI? A DUGÓ MEGINT SÉRÜLHETET?
maga akkor tele van pézzel !
most akkor rábeszéltűnk a polini-ra???????

de kőnnyen beadtad a derekad.....
nincs még majd hoznak nekem hozzá valahonna alaktrész a héten! akkor legyen POLINI: csak henger legyen dika: meg persze bele egy dugóó: az se árt ha van egy mociban
lehet a pilini a drágább mert az ritkább!!!
polini..... jó is az
pilinit ..............az milyen??????





és a Polini...azt ismered????
szia stifler!kész lett a huskyd??
Helóka !valaki aprilia af1 89 es hez henger dugóval gyárit vagy pilinit lehet nagyobb is mint125:D
Köszi.
Na megvan 300km.
Pénteken mentem veel 150km-et 4000rpm-en (2-3x 5000-ig, 1-2x 6000-ig).
Ma is 150km-t 4000rpm-el mentem.(1-2x felkúszott 5000-ig).
Krishboy!
attól függ milyen fojtással... ha 15 pacis akkor szvsz. kb 120at megy, ha meg csak az elekronika fojtott az nem befolyásolja a 30lovas végét... 165körül.

Motoring!
Tudja a rák :D mindenki mást mond... én spec 0-500ig max 4500rpm, 500-1000ig 8500rpm de óvatosan, aztán onnantól 1500ig már lehet sztem padlózni csak óvatosan...
viszont ha nem újmotorról van szó mint a Te esetedben akkor egy icipicit mehet vadabbul..

SZVSZ. :)
neee ..kályha ezüstöt használj ...valamit elkottáztál nem 1et fujtam le vele és birta(800c-bir)
Hát nekem az Aeroxomon a leovince azt a festéket 2 hét alatt leégette
Kipuffogo kiégetés..perzselö/gázlámpa külsejét(is) melegitsétek...igen lehet hogy leég a festék--1500ft a höállo kipuf festék(több szinben is van)
Hát szétflexelni biztos hogy nem fogom a kipum.... akkor inkább üvegelek egy kicsit autópályán....
nem akarok nagy hülyeséget mondani ezért ha nem így van nem kell egyből leharapni a fejemet !!!
mivel a kipufogó első öbblösebb része egy vékonyabb cső ben fojtatódik ami a kipufogódobhoz vezet
és az öblör részt nehéz kiégetni ezek az átmérőkülömbségek miatt , és azt úgy a legegyszerűbb kipucolni ha flexxel levágod és benzinnel átitod a belső részét majd nagy lánggal kiégeted ( és a gázpörkölös dologot is használják ) majd ha kipucolták összeheggesztik és a forrasztási varratot lecsiszolják ...
leszeded és pörkölővel kiégeted(ez nem vicc mi így takarítottuk ki anno a simót)
Én is gondoltam, hogy takarításra szorul az enyém.
Elvileg csak sokat kell menni vele egyszerre (nem kel kihúzni a belét, de azért rendesen).
nem 125-ös ici picit nagyobb.......... dee nem akarok üvegelni 30 km-en keresztül azért kérdezem hogy lehet házilag megcsinálni
125ösöd van hát menj ki az autópályára azt húzdneki!
Ki akarom "takarítani" a kipufogóm..... Házilag ezt hogy lehet elvégezni???
Tyt!
Egy ismerősöm érdeklődik hogy mennyit megy az RS 125 folytással. Meg tudnád írni?