Tyt!
Mi a legcélszerűbb bejáratás?
Szerelő mondta, hogy első 300km-et 4000 fordulat alatt. De néha húzzam neki egy picit, hogy el ne lustuljon. Aztán 300-1000km-ig mehetek vele rendesen, de azért visszafogotabban.
(Ne új motor, csak új hüvely és dugó).
Köszi.
nah rx-el kapcsolataban én vok az embered....hát nem elég csak rátenni a kiput,hozzá kell állítani a karbit(szerelő)(talán membrán is kell másik) a teló pedig 1ik a lengéscsillapító másik a rugózás. 1ikben van rugó másikban nincs. ha kell tudok segíteni szimmering cserében is
Tudnátok segiteni?2kérdésbe szeretném kikérni a véleményetek:
1-Tesomnak van egy rx50ese és vett rá sportkipuffot,a gyárival 75öt ment,ezzel megy 95-öt viszont 6-7ezer körül mindig ledadog és csak felette huz,alul huz,ott kimarad és utána már fasza,csak igy nem lehet használni terepen mer ugye nicns ereje:S
Ez mitöl lehet szerintetek?
2-1ik haverom azt mondja hogy az apriliák elsö telojában 1ik huz a másik meg tol,ez igaz?mer hogy egyikbe rugo van a másikba meg gáz vagy nemtom vmi hülyeséget pofázik de ez kamu nem?
Leszedtem!
Az ülés, és két kisebb oldalsó idom (szürke), azok itthon vannak.
A többit is leszadtem volna, hogy ne karcolgassa, de nem tudtam, mert szar régi begyepesedett csavarok.
Mi a legcélszerűbb bejáratás?
Szerelő mondta, hogy első 300km-et 4000 fordulat alatt. De néha húzzam neki egy picit, hogy el ne lustuljon. Aztán 300-1000km-ig mehetek vele rendesen, de azért visszafogotabban.
(Ne új motor, csak új hüvely és dugó).
Köszi.