gondolom ha alattad is RS lenne akkor még messzebb lenne szal elég pilóta függő,de hogyha valaki azér vesz rst hogy a faluban járkáljon vele gumit füstöljön és jácca az agyát a 2cmes majrécsíkjával azt nem értem
Nyugodj meg, pályán úgy elpicsázna jópár cbr-es, hogy csak pislognál. De igazad van, gumifüsthöz tényleg sokkal jobb az rs mer az ugye részing és azzal faszán tudsz gumitfüstölni bravó
Aszi! Miért hazudsz! Te mondod, hogy nem szereltetsz! A Malossi SP Zip-et Olaszban tuningoltattátok, és a Lojzi volt a felelős karbantartója! Meg a henger reszeléseket bérmunkába átkülditek az Ivánnak. Amúgy Tytnek igaza van! megbaszhatja az anyját a natix! Annyi eszük sincs, hogy tuningcsőhöz karburálni kell! Balfácánok! Ja, és ne reagálj morcosan vissza, mert többet tudok rólatok, mint hinnéd és ha kiborul a bili akkor bezárhatjátok a bazárt!
Egyértemű, hogy rsv-t választanák(nék) Magas v-kettes óh yeah amugymeg az nsr se rossz jó kis gépek azok is, a cagiva se rossz és szerintem egy motor csak akkor hullik szét ha a gazdája nem figyel oda rá.
Azt nemtudom:P de én nem aztmndtam hogy a tzr után rs-t hanem cbr vagy rs között meiket választanád dehamár így elmondtad na miszeretnél cska nem r1et?
Nekem most kell majd vinni kötelező szervízre. Akkor az olvasottak alapján jobban járok ha nem a natixhoz viszem?
Mellesleg nem kussolok csak nem vagyok fórum függö mint eggyesek!
ugy néz ki kussolsz most valamiért...