Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te mit fogsz vele csinálni mert nem 1 olcsó dugó?
ajjaj,bazz...én is hasonló cipőben járok,840 km van most benne és tojás alakúan kopik és már lötyög,akkor ez csere lesz és ráadásul 500 kmt járattam
és egy kis kétkomponensű meg fekete körömlakk az csodákra képes....
Állíttasd be a kuplungot a szerelőbácsival és láss csodát.
figyusz hawer.....
fogalmam nemvolt hogy mien állapot,csak tudtam hogy van egy... az a baj nemküldtem róla képet igazad van..de te se mondtad hogy küldjek...legközelebb ha biznic akkor küldök mindenképp és eldöntöd jó vagy nem...
3000be meg sokkal többet nevárj sztem...
mondjuk én nem égetem a gumit meg ilyenek mint mr jamaha én inkább a döntögetésnél maradok.de áááhhhh meglátjuk mi lessz jah és akkor mi van ha nincs akkora dugó amekkora kéne a hengerbe ? újranikosinoztatás? mennyi?
figymár nicns toppon hawer amit eladtál nekemtudod-e, szoktak tájékoztatni arró ami van vele újszerű ,1-2szer átvanfúrva vagy netalántán még megis van repedve a végeeeeee. ésmég illeszkedni se illeszkedik pöpecen mert kotyog mint a büdösistenfasza.(légbeömlő)
Valami ilyet Én is hallottam, hogy az 1gyűrű szopás mert a kitámasztás kevesebb, viszont kevesebb ezzel a surlódó felület is, azaz könnyebb pörgés, nagyobb fordulat. Viszont tényleg max. 1000km. A henger meg úgytudom nem nagyon kopik a NiCaSil bevonat miatt. Ezért kell mindig dugócsere meg gyűrű.
én úgy terveztem h. 2év múlva szezonban elmegy és költsön rá az aki majd megveszi...:D szép álmok mi?
pénteken megyek érte most már nem tudom mi lessz... de biztos ez ? szal most mi a túrót csinálnék ?
jah és ezt nemkell 1000km ig járatni hanem bemelegíted és kb 50km
illesztéstől is függ de 2századot összeesik az első melegítésnél!
azért fogy el ennyi idő alatt mert 1gyürüs és kevesebb helyen támassza ki a dugót a hengerhez képest ezért elkezd billegni és ahogy billeg 10000RPM en úgy elkopik kurvahamar....
namost a használt hengered azt ha kiméred az tojás alakú mert a kipuffnyilásnál ott hamarabb kikezni a hengert ezáltal mégjobban kibillen és nemhogy 1000et de lehet még 500at se megy el!

nekem a könnyem kicsördúlt amikor a 400km es dugómra aztmondták hogy ennél egy kopott 2gyűrűs is jobb...jah mondom akkor FUCK....
Komplett Powerelektronika 50000.-
hátsó lábtartók konzollal 10000.-
Dunlop gumik 25-30000.-ig

érdeklődni MSn vagy 20/5140810
Annyira szar az a dugo?
hogyhogy? am a mitoban is 1 gyűrűs van gyárilag asszem... de miért állna meg?
pinában a fasz? hát te tudod...
gondolom azt tudod hogy 1000km a max amit azzal elfogsz menni!
de elötte is lehet hogy beszorul a gyürű aztán szétszedés...
arról nem beszélve ha kopott hengerbe tetted akkor kb 400km alatt lötyögni fog benne a dugó mint pinába a fasz...
Én is járok vele suliba, meg munkába.
talán állítani kellene rajta
Sziasztok, nem bírom kihagyni h. ne másoljam ezt be. -nekem nincsennek előitéleteimmert a motoros számít nem a motor de télleg:
Amiért a speed-motoros nem int vissza:

1:mire fel emeli a kezét,már kilóméterekre jár az őt üdvözlőtöl
2:csak egy felvillanó elmosódott foltnak látja a másik motorost
3:épp egykerekezni készül
4:a sisak plekszijén elkanődött bogaraktól nem lát rendesen
5:a szembejövő motoros pont az ujj fejidom holtterében van
7:senkinek nem int akinek a végsebessége 220 km/ó alatt van
8:nem tud megmozdulni a protektoroktól
9:nem mer mocorogni mert nyomja a tank a zacsiját
10:épp az ujj karbondob hangján élvezkedik
11:mindig int,csak nem látszik,mert ő is ugyanolyan szinű mint a motorja
12:nem lát az adrenalintól
13:épp a nitró gombját nyomkodja

Amiért az MZ-s nem int vissza:

1:fél,hogy nem tudja időben meghuzni a kuplungot ha beáll a motor
2:épp a blokkból érkező gyanús csörgésre figyel
3:dombon felfelé a fordszámmérő zuhanó mutatóját bámulja meredten
4:épp a visszapillantón át gyönyörködik a maga mögött hagyott füstfelhőben
5:a folyton világitó kontakthibás töltésjelzőt csapkodja
6:bal kezével a tankot tartja nehogy leesen a döccenőnél
7:fél,hogy ha elengedi a kormányt szitálni kezd a villa(MZ trphy)
8:épp az előtte szálguldó simsonost probálja megelőzni
9:intés közben leesne a baloldali markolatgumi
10:az előbb lehagyott fuldokló kerékpároson röhög
11:visszaint,csak nem látni a kezét a tányér nagyságu visszapillantó tükörtől
12:épp a karbit álligatja
13:épp a bedüglött motor mellet gugol,háttal az utnak


És végül
Amiért a HARLEY-s nem int vissza

1:megszünik a garancia,ha nem amerikai termék használójának int vissza
2:a vastag börruha és a rengeteg szegecs sujátol nem birja felemelni a kezét
3:elvből nem köszön senkineki aki már teljesen kifizette a motorját
4:fél,hogy levibrál a kormány ha elengedi
5:tart attól,hogy amenetszél lefujja a legfrisseb tetoválásokat
6:egy örökkévalóságig tart mig a köszönés után el tudja kapni a remegő,vibráló kormányt
7:nem tudja megitélni,hogy a másik int vagy csak a füléhez teszi a kezét
8:a másodlagos rezgések miatt a keze és a kormány lakattal van összecsatolva
9:most olvasta ,hogy a honda 60%-os részesedést szerzett a HARLEY-ban
10:fél,hogy vizes lessz a rolex
11:közben ellophatják a bal kormányfelet
12:ellopták a bal kormányfelet,és most a km órában kapaszkodik
13:mindkét kezére szüksége van mert épp most számilja a következő havi törlesztőjét
14:épp a légszürő fedelét polirozza
Tudom. Enis voltam fiatal. Ugyanezt csinaltam csak autoval. Dejo is volt.
jójó én megértelek de érted 1-2kör nemavilág vége mefg nemlehet azt mondani hogy mindne uccasarkon ezt csnáltam.Vidi kedvéért tudodhogyvanez
Sztem ezek a kihegyezett gepek nem madmax korre meg gumiegetesre valok! De mondjuk arra se amire en hasznalom. Munnkaba jarni.
ja okés.1a lényeg.Leszmicsinálni az rs-el
Most nemtudlak márt melozom es mobilrol netezem!