kizárt,hogy többet bírna ez egy kompromisszumos megoldás,nemhiába van versenygépekben és hamar lecserélik... kevésbé van kitámasztva a dugó,ezáltal,ha századokat is de lötyög,ami meg kopást idéz elő
nem célzok senkire, de érted mire gondolok. Köcsög szerelők mindig is lesznek, akik csak átbasznak. A te dolgot hogy észreveszed e ezt, és visszamész e oda többet. Én sem véletlen nem járok a natixhoz, inkább magam szervizelem a motort! MIndenki a saját hibájából tanul, csak az a gáz, amikor a srác meg van győződve róla hogy az ő szerelője kurvanagy igazságokat mond, és mi vagyunk a köcsögök :))))
A 2 gyűrű mindig is tartósabb, csak (észrevehetetlenül kevessebb az ereje, persze versenypályán érezhető)
Az egy gyűrűs általában a verseny dugó.
De te, vagyis a szerelőd tudja
nem vagyok valami nagy szaki, de tőlük én úgy tudom hogy a 2gyűrűs jobban bírja.
Ha az 1 gyűrűs jobban bírná, szerinted akkor nem azzal szerelnék a gyárban?
gondolkozz picit, a szerelőd meg adja vissza a szakmunkásbizonyítványát :D
nah felhívtam a szerelőt . elmondta h. ez mindd baromság ez nikosinos henger , a 2gyűrűs jobban tojássá formálná, ez többet fog bírni. nah ennyi .én benne bízok meg... még rosszat motorral nem csinált
JollyMoto rendszer Carbon véggel, leginkább SP-széria kerestetik, vagy info, hogy honnan kéne beszerezni Az odáig megvan hogy eBay, de ha nem onnan akarom...
Alpok Adriások 3 századra illesztik!
100km megy egy dugóba kb!
500km egy hajtókarba
1500km a főtengelybe!
Olaszoknál nincsen spórolás ilyen fos dugókon amikor 100euró alatt van az ami itthon 34az italmondóba...
2000euró egy normális henger egy kipuffal meg egy hengerfejjel...
más dimenzió mint az űrtechnikás MZ-k az biztos...pénz,pénz,pénz...de hol nincs ez így?
Ezt akkor sem hiszem el ha látom:)
Melleselg, ha nullára van illesztve,akkor bele sem megy a hengerbe, mivel azonos méretű likba azonos méretű dugó nem megy bele, csak kapalpáccsal vagy préssel.:)
Hátőő,nemtudom.
Az a márkásabb dugókat hőkezelik, órákon át sütögetik őket, azoknak nemigen illik alakváltozáson átmenni az üzemelés során. Még a simson gyáru dugója is erősen hőkezelt volt.
De, a kör kifelé tágul,ahogy a világegyetem is, ellneben a henger nemannyira tágulgat, mivel venne van az a pisa, amit egyesek hőtővíznek neveznek:)
SZóval a henger tágulása nem számottevő, mivel csak a belső hengrfal meleg,az is csak inkébb a felületén, pont a jó hővezetés miatt. Magyarul, ha a gépet nyélen kergetik, a henger mint szerkezeti egység nemigen tágul, illetve igen, de egy nagyságendnyivel kevesebbet,mint a dugó,aminek az alja is minima 170 fokos, a fejrészen vidáman elmegy akár 300 fok közelébe is, igaz csak pillanatokra, mivel a jó hővezető henger, a hőt munkavégzés küzben zömmel a gyúrún át elvezeti.
Az egy gyűrűs általában a verseny dugó.
De te, vagyis a szerelőd tudja
Kezdesz fejlődni
nem vagyok valami nagy szaki, de tőlük én úgy tudom hogy a 2gyűrűs jobban bírja.
Ha az 1 gyűrűs jobban bírná, szerinted akkor nem azzal szerelnék a gyárban?
gondolkozz picit, a szerelőd meg adja vissza a szakmunkásbizonyítványát :D
100km megy egy dugóba kb!
500km egy hajtókarba
1500km a főtengelybe!
Olaszoknál nincsen spórolás ilyen fos dugókon amikor 100euró alatt van az ami itthon 34az italmondóba...
2000euró egy normális henger egy kipuffal meg egy hengerfejjel...
más dimenzió mint az űrtechnikás MZ-k az biztos...pénz,pénz,pénz...de hol nincs ez így?
Melleselg, ha nullára van illesztve,akkor bele sem megy a hengerbe, mivel azonos méretű likba azonos méretű dugó nem megy bele, csak kapalpáccsal vagy préssel.:)
akkor a másik...
Olasz 125 kupa...0 meg 1 századra illesztik a dugót!
egy gyűrűs Asso ról beszélünk!
akkor ez?
Az a márkásabb dugókat hőkezelik, órákon át sütögetik őket, azoknak nemigen illik alakváltozáson átmenni az üzemelés során. Még a simson gyáru dugója is erősen hőkezelt volt.
SZóval a henger tágulása nem számottevő, mivel csak a belső hengrfal meleg,az is csak inkébb a felületén, pont a jó hővezetés miatt. Magyarul, ha a gépet nyélen kergetik, a henger mint szerkezeti egység nemigen tágul, illetve igen, de egy nagyságendnyivel kevesebbet,mint a dugó,aminek az alja is minima 170 fokos, a fejrészen vidáman elmegy akár 300 fok közelébe is, igaz csak pillanatokra, mivel a jó hővezető henger, a hőt munkavégzés küzben zömmel a gyúrún át elvezeti.
erre gondolok
vagy a henger is az? de az ink csak a kopás miatt lesz olyan SZTEM