de végülis én voltam a baromi hülye, hogy bevettem ezt az 5év garancia dolgot. (abból kiindulva, hogy kedves motoros társaim gixxert, ninját, hondát, bátran vihetnek vissza garanciális javításra, bármit megszerelnek nekik). Végülis mekkora baromság, hogy 16e a dugócsere gyári előírás, 9enél szorult meg megfelelő olajjal és rendeltetésszerű használattal. Én meg kapjam be, ők előre megmondták hogy ez megszorul, de náluk kedvezményes 50e áron vehetek bele dugattyút! Vicc baszdmeg hogy magyarországon egy új motornak 9e km után meg kell halnia. Teljesen rendben van hogy 2ütemű, kényes, szervízigényes, meg hogy a karburálás miatt szorult meg. Node kérdem, ki karburálta be szarul, amikor én hozzá sem nyúlhattam hisz ugrik a gari? tán én? Nem! A natix kft.
8000es szervíznél náluk hagytam több mint száz rongyot, mert vettem náluk 96ért egy arrow rendszert. Igaz, hogy tudtam volna 60-70ért komplett ugyanilyet, de azzal fenyegetőztek hogy ugrik a garancia, ha nem ott veszem! A felrakás után megfenyegettek, hogy mivel nem castrol r2 van a gépben (legjobb olaj ugyebár, mindenki csak dícséri), hanem motul710 (ez viszont egy szar olaj, trabantba se raknám! irónia..), elfelejthetem a garanciát. A garanciát, amivel bármiféle problémával elküldenek a halálba.
de tényleg ez a legdühítőbb, előtte is 125ös apriliám volt, nagyon jól tudom hogy hogy kéne mennie. Erre engem anyáznak, meg néznek hülyének, hogy EZ ILYEN, 5-6 EZER KÖZÖTT TORPAN. Mert kétütemű.
Ja persze, meg anyukátok. A lefizetős sztory is érdekes volt. Igaz hogy szereztem nyitott elektronikát, de nem akartam szerviz előtt cserélgetni állandóan, ezért próbálkoztam be náluk huszadjára , hogy ugyan nyissák már ki ezt a tetves CDI-t.
A szerelő srác konstruktívan bevallotta, hogy najóóóóóóóóóóó mégsem ilyen a motor, tényleg fojtott az elektronika (tényleg? eddig még a motor gyárilag volt ilyen az adottságai miatt, na mind1). DE! 25 papírért kinyitja nekem! MOndtam neki finoman, hogy felejtsen el, bassza át a jó anyukáját. Aztán konzultált a Nagy Tomival és arra jutottak, hogy najóóóóóóóó kurva rendesek 15ért kinyitják nekem. Én mondtam, hogy egy 5 perces melóért nem fizetek ennyit, viccnek is rossz lenne. Aztán 7000ft ért sikerült rábeszélnem, és így szemet hunytak afelett hogy ugrana a garancia ha ez a csodálatos elektronika ki lenne iktatva.
"hivatalosan pedig nem lehetne megnyitni az elektronikát."
szerintem neked is hasonló szép véleményed van erről az elektronikáról, nem jól gondolom? te nem úgy látod, hogy ez egy agyrém? Ki találta ki ezt az idiótaságot hogy hivatalosan egy új 125ös FOJTATLAN aprilia dadogjon 5-6ezer között? Kinek jó ez? A mille motor tiltja ennyire a beavatkozást? Mesélhetnél nekünk erről! Az meg hogy hivatalosan nem lehetne megnyitni, nem egy srácnak garanciás 500as szervizen kinyitották ingyen. De neeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, nekem a natixnál 3 hónapot kellett könyörögnöm (addig kb. 20x próbáltak hülyének nézni és elhajtani a picsába), majd lefizetnem a szerelőt. Azért az vicces hogy bizonyítékkal alá tudtam támasztani hogy az enyémben fojtott elektronika van (szám alapján), erre a natixos kereskedő "hölgy" (nem akartam csúnyát írni) elküldött a jó anyukámba, hogy ilyen nincs, ő nem hallott róla, de ő ért hozzá mert Ő az eladó, én meg dögöljek meg.
A szerelési hozzáértésük is érdekes, kértem egy fényszóróállítást alacsonyabbra, onnantól kezdve a csillagokat világította (inkább beállítottam utána magamnak, 1 csavar), szerviz után kimaradt 2 csavar a motorból, és a szerelő srác nem tudta megmondani fél óra keresgélés után hogy hol a helyük. (itthon visszaraktam őket). Próbakörre vitték a moccom, és hidegen 10 fölé forgatta a srác..... Biztos hozzáértő.
Ja és utána még utalgatott, hogy vigyek nekik kaját meg üccsit ajándékba a szerelésért (a szerelési díj felett!). Ja persze, jó munkáért jutalom is jár mi?
Új motoromhoz nem hogy magyar, de még egy értelmes nyelvű (angol, német) kezelési könyvet sem kaptam. (ezért elég keményen lehetne őket perelni, minden magyarországon eladott külföldről származó termék mellé magyar nyelvű használatit kell adni, ezt még a kínai is komolyabban veszi az 1000ft os turmixgéppel, mint a natixosok egy milliós motornál). Persze üzbégül meg kínaiul épp tanulok, szóval nem gond. (amiket leírok ezek csak apróságok, de ilyenből is millió van náluk)
A legrosszabb, hogy totál hülyének nézik az embert, és mosolyogva akarnak átkúrni. A vevő náluk szart se ér, általában mindíg keserű szájízzel jöttem el.
A Natix olyan durva dolgokon csúszna el, ha valakinek lenne egyszer mersze megmondani a frankót. Én elkezdtem, és támogatóim is vannak.
No mind1, sok ilyen dolog van, aki szeretné annak elmesélem privátba, mert ez már off lassan. De az alábbi dolgokat nem kitaláltam, tényleg így történtek.
Fiuk nekem szerelnek? KIcsit el vagytok tévedve nekem nem szerel senki inkább én szerelek másoknek.
És én nem puncsolok senkinek,hivatalosan pedig nem lehetne megnyitni az elektronikát.
ennyi eszed van
10000km azaz dugócsere érett...
kérdés folytott vagy nyitott...
amúgy meg 3500euró az kb 9kiló+regadó magyarpapirok szal kb 100000 és utiköltség...
tényleg kurva sok értelme van....
Tudom. Ma szamoltam ossze h 65 e ft ot kell befizetnem rezsi gyanant. Azt csak ugy ugrik. Es amiota kulon elek sokkal tobb a penz erteke. Mar teljesen mas a fontos. Pl a piacrol oltozkodom. Sztem nem ciki. De ez van
Azok akkor lesznek ha nem segit apukam. Igazabol mindenkepp dieselt szeretnek. Csak 2.5 milla es az nekem rengeteg penz. Tudjatok onfenntarto vok. 1 vectrara talan meg osszetudnek sporolni de akkoris elkene adni a mocit
Ja persze, meg anyukátok. A lefizetős sztory is érdekes volt. Igaz hogy szereztem nyitott elektronikát, de nem akartam szerviz előtt cserélgetni állandóan, ezért próbálkoztam be náluk huszadjára , hogy ugyan nyissák már ki ezt a tetves CDI-t.
A szerelő srác konstruktívan bevallotta, hogy najóóóóóóóóóóó mégsem ilyen a motor, tényleg fojtott az elektronika (tényleg? eddig még a motor gyárilag volt ilyen az adottságai miatt, na mind1). DE! 25 papírért kinyitja nekem! MOndtam neki finoman, hogy felejtsen el, bassza át a jó anyukáját. Aztán konzultált a Nagy Tomival és arra jutottak, hogy najóóóóóóóó kurva rendesek 15ért kinyitják nekem. Én mondtam, hogy egy 5 perces melóért nem fizetek ennyit, viccnek is rossz lenne. Aztán 7000ft ért sikerült rábeszélnem, és így szemet hunytak afelett hogy ugrana a garancia ha ez a csodálatos elektronika ki lenne iktatva.
szerintem neked is hasonló szép véleményed van erről az elektronikáról, nem jól gondolom? te nem úgy látod, hogy ez egy agyrém? Ki találta ki ezt az idiótaságot hogy hivatalosan egy új 125ös FOJTATLAN aprilia dadogjon 5-6ezer között? Kinek jó ez? A mille motor tiltja ennyire a beavatkozást? Mesélhetnél nekünk erről! Az meg hogy hivatalosan nem lehetne megnyitni, nem egy srácnak garanciás 500as szervizen kinyitották ingyen. De neeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, nekem a natixnál 3 hónapot kellett könyörögnöm (addig kb. 20x próbáltak hülyének nézni és elhajtani a picsába), majd lefizetnem a szerelőt. Azért az vicces hogy bizonyítékkal alá tudtam támasztani hogy az enyémben fojtott elektronika van (szám alapján), erre a natixos kereskedő "hölgy" (nem akartam csúnyát írni) elküldött a jó anyukámba, hogy ilyen nincs, ő nem hallott róla, de ő ért hozzá mert Ő az eladó, én meg dögöljek meg.
A szerelési hozzáértésük is érdekes, kértem egy fényszóróállítást alacsonyabbra, onnantól kezdve a csillagokat világította (inkább beállítottam utána magamnak, 1 csavar), szerviz után kimaradt 2 csavar a motorból, és a szerelő srác nem tudta megmondani fél óra keresgélés után hogy hol a helyük. (itthon visszaraktam őket). Próbakörre vitték a moccom, és hidegen 10 fölé forgatta a srác..... Biztos hozzáértő.
Ja és utána még utalgatott, hogy vigyek nekik kaját meg üccsit ajándékba a szerelésért (a szerelési díj felett!). Ja persze, jó munkáért jutalom is jár mi?
Új motoromhoz nem hogy magyar, de még egy értelmes nyelvű (angol, német) kezelési könyvet sem kaptam. (ezért elég keményen lehetne őket perelni, minden magyarországon eladott külföldről származó termék mellé magyar nyelvű használatit kell adni, ezt még a kínai is komolyabban veszi az 1000ft os turmixgéppel, mint a natixosok egy milliós motornál). Persze üzbégül meg kínaiul épp tanulok, szóval nem gond. (amiket leírok ezek csak apróságok, de ilyenből is millió van náluk)
A legrosszabb, hogy totál hülyének nézik az embert, és mosolyogva akarnak átkúrni. A vevő náluk szart se ér, általában mindíg keserű szájízzel jöttem el.
A Natix olyan durva dolgokon csúszna el, ha valakinek lenne egyszer mersze megmondani a frankót. Én elkezdtem, és támogatóim is vannak.
No mind1, sok ilyen dolog van, aki szeretné annak elmesélem privátba, mert ez már off lassan. De az alábbi dolgokat nem kitaláltam, tényleg így történtek.
És én nem puncsolok senkinek,hivatalosan pedig nem lehetne megnyitni az elektronikát.
10000km azaz dugócsere érett...
kérdés folytott vagy nyitott...
amúgy meg 3500euró az kb 9kiló+regadó magyarpapirok szal kb 100000 és utiköltség...
tényleg kurva sok értelme van....
naaaa? megbízol a szerelődben?