Karbibeállításokra reagál, hidegen is meg melegen is, alapjáratot tudom állítani hidegen is meg melegen is. Na leírom mit csinált a motor: mentem az elkerülő útra hogy ki tudja normálisan huzatni. Mentem mendegéltem, jöttem visszafele, na mondom, most beleadok mindent, erre megyek megyek és hiphopp leállt, de úgy ahogy van. Azután beindult nem huzattam(power nem nyított), ment mint a karikacsapás. Aztán megint kihúzattam(1-2-3-4 powerszelep nyitott 11000ig huzattam) és ugyanaz. Azátn megint beindult és most is jár. Kipucultam a karbit, most megyek tankolni, megnézem hogy mi van.
A fricskában vákuumos van, az áprilisban nemtom, majd rs Atta megmondja. Alapvetően azt kellene megfigyelned, hogy hidegen, melegen ugyan azt cinálja e illetve hogy reagá e egyáltalán karbibeállítésokra.
Marha nehíz így távhőmérőzni, pláne, hogy tulkppen le sem tudod írni rendesen, hogy pontosan itis csinál.Persze,ha le tudnád írni, akkor nagy valószínúséggel meg is tudnád javítani:)
Az leg szemetebb ebben, hogy lehet ez egyszerre több kishiba ami összeadódik, dde nem függ össze.
Ezt így távgyógyításal nehéz orvosolni.
Oké semmi gond! Beindult, nem pergett fel, járattam sokkal szebben veszi lapot, lehet, hogy tényleg dzsuvás volt a karbi, engem inkább az zavart(és arra vagyok kiváncsi), hogy a multkor miért állt le hirtelen alattam, aztán egy kis idő mulva pedig gond nélkül beindult. Azt nem tudom, hogy az apriliákban milyen benzincsap van, membrános vagy sima olyan mint a simsoné?
De ahhoz nem nyúltam, csak a kárburátorhoz és azelőtt nem csinálta. Csak ezért tartanám kizártnak; bár tudom, hogy te értesz hozzá, csak most ilyen józaész szagát követem. Még nem indítottam be, lehet, hogy tényleg a síber szpat, ugyhogy azt a helyére rakom.
Ha nem ereszt a szivató, és a karbi más része is TÉNYLEG RENDBEN VAN, akkor csak az lehet a baja, hogy a forgattyúsház tömítetlen.
Ilyenkos nemlehet a karbit beszabályozni, össze vissaza pörög kedve szerint, vagy lefullad, az alapjáratot beállítani lehetetlen.
be kelett volna áztatni nitrohígítóba pár órára,mert ha elkezdett oxidálódni valamelyik réz alaktrész, és ilyen zöld retekvolt rajta,akkor az szép lassan újranő, ha nincs TELJESEN kiáztatva,lepucolva. Akompresszorozás nem mindyíg elég.
Meg mintha már említetem volna,hogy tömítetlenleeht a kartered., vagy a membrán- membránház valahol. Meg kellene nézned, hogy a vízben vagy az olajba nincs e benzin, hogy nem benzinszgu e eseglet. Ezlehettömítés, vagy szimering.
Hát nemtudom csak az lehet, csak a karbit szedtem szét, mást nem, el se tudom képzelni mi a faxx van. Viszont volt benne dzsuva, a szűrőnél, kapott kompesszort, holnap kifujom a tankot is.
Skacok most egy hétig Nagyon olcson kiszálnék a vasambol Cagiva MITO 125 93as évjárat, megjöttek a kawa cuccaim és pont ennyibe kerül. Az ára két hétig negyedmillio forint 250000. minden fel lett ujitva macskaszemü elsö lámpa,uj gumik lánc lánckerékszett. Rendszámos de én kismotornak használom. Irjatok ha valakit érdekel, mert pár napon belül bejön pénzem, és csak addig gagyizom. Jelenleg piros szinü mint a fotokon is látszik. üdv mindenkinek. Juj de jó kész lessz a Zx10.
Akkor írok! :(
Így se jó, már ezen túl vagyok... Még annyit elcseszhettem hogy az ülés alá betuszkoltam az 1.40-es láncomat.
Lehet hogy ott széttoltam valami csatit?
Nem mert nem csak a kabátját használtam!