Pölö akkor is beszabályozhatatlan a karburátor, ha döglött valamelyik szimering a főtengelyen, vagy egyébb helyen ereszt a karter, vagy elrepedt a karbi és ahenger közötti gumidarab (ha van ilyen).
Fars levegőre gondolok....nekem ugyanilyen volt a kawasaki-m amikor a karbinál volt egy kis lyuk ahol farsot szívott....kuplungra felbőgött csak szivatóval indult....
Sziasztok!Kis műszaki segítség kellene nekem!A mocim alapjárata egyáltalán nem beállítható!Képes menet közben behúzott kuplungnál felbőgni majd le is áll!Hiába állítgatom az alapjárat csavart!CSak szivatóval indul be de akkor is nehezen!Üresben nagy gáz adásakor lehörög!Mi lehet a gond?Szétszedtem a karbit és a tűszelepet vezető két lemez egyik aljából olyan mintha szándékosan kireszeltek volna egy félköríves részt!Kérlek segítsetek!Ha karburátor a cserés akkor segítsetek hol lehet kapni Aprilia RS 125-höz delorto karbit!Minden tanácsot, gondolatot elfogadok!Csak írjatok!Köszönöm a segítséget!
Köszi RSPetya!
Éreztem, hogy az RS velem van XD így könyebben ment a KRESZ, még mielőtt átálltam volna a Jogosítványos oldalra Ja az apám meg rendesen kap levegőt
Hát remélem!4300km után elment a bátorságom, h ráüljek az AF1 re mostmár nem kockáztatok!Csak lenne már meg a jogsi biztos szétszaggatom Karcagot !Köszi a nyugtató hozzászólást !
jupiiiiiiiiiiiiiiiiiii milyen jót mociztam :)))))))))) 400kmnél járok a bejáratással, és ma tényleg gyönyörű idő van! Szóval gyerünk srácok, fel a vasakra!
Hát emberek, végre... Ma végre eljött a KRESZ vizsgám.... ami hogyismondjam tűrhetően sikerült
75ből 74 pont De elszomorítottak, mert kb csak jövő hét végén lehet motorozni, tanpályán
a motorod mennyire van vizsgáztatva?