SRácok van pár eladó cuccom meg egy 1999-es rendszámos Aprilia RS125-ösöm poweres,nyitott változat a1-el vezethető 11kw van a forgalmiban,bővebb info nálam(msn címem az adatlapomon).
Az eladó ccuokról,pár gyári alkatrész 1995-1998 közti rs-ekre:
első hátsó lámpa
visszapillantó tükrök,
komplett idomszett (kivéve sárvédők)
első-hátsó felni
űlések
indító relé(1992-1998)
index relé(1992-2005)
Láncvédő műanyag(első hátsó)
A felni 3 részben lett megcsinálva. Elöször elvittük a gumishoz Mogyoródra. ő leszedte a gumikat, szétszedte a kerekeket, majd lepolírozta a szélét.
A polírozás után így nézett ki a dolog: Kép1 Kép2
Gondolom látszik, hogy a fényezés előtt sokkal fényesebb volt a polírozott rész mint a fényezés után. A krómos hatás azért tűnt el, mert le lett fújva egy lakkal, hogy ne mattuljon később a polír.
A polírozás után került a fényező kezébe a két felni. Ő megcsinálta a fekete fényezést és mint már mondtam, egy lakk féleséget is fújt a felnikre. Azt mondta, hogy ez egy speckó és jól bevállt dolog, amit Hondáknál használnak.
Utána visszakerült a gumishoz, aki polírozta. Ő felrakta rá a gumikat, kicentírozta és még letakarítgatta.
Utána itthon összeraktuk apámmal és már kész is lett :) kb 2-2,5hét volt az egész.
10.000FT-ot hagytam a gumisnál és 15.000FT-ot a fényezőnél. Szal összesen 25k
Szép munkát végzett, szépen, hibátlanul dolgoztak. Az eredmény meg látszik
A dicséreteket köszönöm, örülök, hogy nektek is tetszik. Amikor belinkeltem a polírozott kék felniket, akkor kicsit elszomorodtam hogy nem egy embernek nem tetszik, de aaz volt a lényeg hogy nekem igen.
Nincs feltűnési viszketegségem, nem pimpelni járok a motorral. Csak j érzés volt, amikor láttam, hogy a szokott töb tekintet szekeződik rám. Meg alapjába véve kibaszott boldog voltam, amikor motoroztam, sütött a nap, turuzsolt a gép és jöttek szemben a motorosok. Jó kis szezonnyitó gurulás volt :)
Az eladó ccuokról,pár gyári alkatrész 1995-1998 közti rs-ekre:
első hátsó lámpa
visszapillantó tükrök,
komplett idomszett (kivéve sárvédők)
első-hátsó felni
űlések
indító relé(1992-1998)
index relé(1992-2005)
Láncvédő műanyag(első hátsó)
bocsessz
A felni 3 részben lett megcsinálva. Elöször elvittük a gumishoz Mogyoródra. ő leszedte a gumikat, szétszedte a kerekeket, majd lepolírozta a szélét.
A polírozás után így nézett ki a dolog:
Kép1
Kép2
Gondolom látszik, hogy a fényezés előtt sokkal fényesebb volt a polírozott rész mint a fényezés után. A krómos hatás azért tűnt el, mert le lett fújva egy lakkal, hogy ne mattuljon később a polír.
A polírozás után került a fényező kezébe a két felni. Ő megcsinálta a fekete fényezést és mint már mondtam, egy lakk féleséget is fújt a felnikre. Azt mondta, hogy ez egy speckó és jól bevállt dolog, amit Hondáknál használnak.
Utána visszakerült a gumishoz, aki polírozta. Ő felrakta rá a gumikat, kicentírozta és még letakarítgatta.
Utána itthon összeraktuk apámmal és már kész is lett :) kb 2-2,5hét volt az egész.
10.000FT-ot hagytam a gumisnál és 15.000FT-ot a fényezőnél. Szal összesen 25k
Szép munkát végzett, szépen, hibátlanul dolgoztak. Az eredmény meg látszik
A dicséreteket köszönöm, örülök, hogy nektek is tetszik. Amikor belinkeltem a polírozott kék felniket, akkor kicsit elszomorodtam hogy nem egy embernek nem tetszik, de aaz volt a lényeg hogy nekem igen.
Nincs feltűnési viszketegségem, nem pimpelni járok a motorral. Csak j érzés volt, amikor láttam, hogy a szokott töb tekintet szekeződik rám. Meg alapjába véve kibaszott boldog voltam, amikor motoroztam, sütött a nap, turuzsolt a gép és jöttek szemben a motorosok. Jó kis szezonnyitó gurulás volt :)
De sztem sem feltünés miatt jár moccozni, hanem, mert szeret...
1. kerdes: Hogy csinaltad meg ilyen gyönyörüsegesen szepre a felnieid?
nagyon tetszik! Tudsz mondani par tippet meg vmi arat vagy vmit amit erröl tudni kell vagy amit csak tudni lehet?
(ez ket kerdes volt )
Ééén is ilyet szeretnéék..
Tyt azt az iwiw-et figyelhetnéd xD mert akkor postán is lehet ne levelezni xD
szerintem mindenkinek jól esik ha megnézik a gépét. Neked nem?