Szerintetek érdemes lehet ezt a motort megvenni? Mert láttam hirdetve, elég drágán igaz, de ha tökéletes lenne akkor lehet megérné és nem kellene hozzá nyúlni...... Bár ami nem tetszik rögtön rajta az a ronda kipuff dob, az sokat ront az egészen.
Kérem aki ismeri vagy tudd felőle valamit irjon pár mondatott róla, az előzmények gombra kattintva valaki be is linkelte a gépet.
Üdv
Helló!
Én is jártam már így és a szerelő azt ajánlotta,h fémragasztóval ragasszak egy gumigyűrűt a nagy alátétre...(ami behúzza a fogaskereket)
Azóta tökéletesen működik.
ne is mond!
ezek vadbarbárok voltak, régi acél vázas af1 125ös vázat és a 50es vázat szétdarabolták szétgányolták, pedig csak az idomokat kellett volna átrakni...........
ja azt ne is mondjam, hogy a tank fel se ment rendesen mert a hengerfejbe bele ért volna és a víz se volt megoldva... káosz XD
Próbáld meg kipucolnia a bendixet még egyszer. Aztán zsírozd meg. Lehetőleg ne WD40-el, hanem zsírral. Vagy legalább olajjal. Gondolom szorul a fogaskereked.
hello, 50ccm, am5-ös blokkba keresek kuplung meghajtó fogaskereket ami a főtengelyen van, illetve fordulatszámspirál meghajtó fém és műanyag fogaskerekeket. Akinek van, jelezze pls.
hali.
lenne egy kérdésem.az öninditóm szarakodik.RV4-es blokk-ban van.olyat csinál,hogy mikor gondol egyet csak forog mint egy kávédaráló de nem akad össze a fogas lendkerékkel.egyszer már szétszedtem,utána egy darabig jó volt.mi lehet az oka?bendix?az a baj hogy ez város-ba elég ciki hogy egy öninditós motor tolásra indul.a másik meg hogy nem olyan régen ezért 6000 ft-ot fizettem itt a fórúmon valakinek.előre is köszi
Van valakinek a tulajdonában esetleg V-force membrán? Vagy beépítve a motorjába, vagy eladóba, vagy akárhogy.. Nem csak rotaxhoz. Honda\Yamaha\suzuki\cagiva bármié jó, csak legyen .
Ha van valakinek, adhatna egy elérhetőséget is.
Nem tudom mire gondolsz, de alighanem nem.
Elvileg a félkaros lengővillán van két rögzítőcsavar hátul.
Azokat megoldod, meglazítod.
Utána a keréken a 3 csavarlyukon kívül van egy negyedik is, azzal addig játszol, míg egybe nem forgatod a mögötte levő excenteren levő lyukakkal. Amikor egyvonalba érte egy lyukkal, akkor átdugsz rajta valami erős acélszálat (l. hosszú csavarhúzó) és elkezded tekerni a kereket. Ezzel állítasz láncfeszességet. Ha megvan a fesz, akkor rögzítőcsavarok visszahúz (2db elvileg) és kiveszed a csavarhúzót.
Excenter az a tojás alakú gigapersely, amiben a keréktengely fut.
valakit nem érdekel a motorom pairjai?
vagy esetleg a motor 50-es vagy 125-ös pairokal!
11kw-os
müszaki is van még rajta!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
heló nem! az excenter a fogaskerék mögött van a hátcsobilában a tengejen!
a vila végén van 2 csavar azt felazitod és spanolsz rajta utána viszahuzod és kész!
Lehet hülye kérdés de az AF1 127-nél hogyan lehet a láncon spannolni?
Vagy lehet e egyáltalán de ha kicsit laza a lánc akkor mi tegyek vele?
A láncra már raktam keményítőt hogy ne legyen olyan laza de nem használt
Kérem aki ismeri vagy tudd felőle valamit irjon pár mondatott róla, az előzmények gombra kattintva valaki be is linkelte a gépet.
Üdv