Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

102 kg teli tankolva :D, 58 km/h a vége, lítium akkuk vannak benne (26 kg), kb 40 km a hatótávja, 2 óra alatt lehet tölteni (kb 90 ft), 2,6 LE a névleges teljesítménye és kicsivel több mint 4 LE a csúcs teljesítménye. Ezek nem túl nagy értékek, de aki eddig ment vele az azt mondta,h neki is kell egy ilyen :D Brutálisan gyorsul 50-ig, és eddigi tapasztalatok alapján lehet vele közlekedni BP-en, mert tudja tartani a forgalom tempóját...
Rendben , köszönöm!
De majd holnap este felé tudom megírni az értékeket.
Lehet, hogy a trafó a rossz. De egyet tudok még segíteni, hogy leméregetem az összes kábel ellenállását és összehasonlítod. Kiderül akkor majd mi a rossz.
Nem jön a trafóból sem ki.
Grat hozzá! Írnál néhány technikai adatot? Súly, W, mennyit megy el egy töltéssel, mekkora az utazósebessége, milyen akksikat használtál?
Trafóbol egyáltalán nem jön ki szikra?
Üdv!

Elkészült az elektromos sportmotorom

Márió
Igen, ezt a kábelt már kizártam mint hibalehetőséget. A gyújtáskapcsoló és a jobb oldali run off kapcsoló is jól végzi a dolgát.
Ha szét van baszva a lendkerék lehuzó menetes része a legjobb megoldás ha veszel a bótba csapágylehuzót, ezt a két karosat, egy kicsit, lehet kicsit meg kell munkálni hogy bele tudd rakni a lendkerék 2 legnagyobb lyukába, de nem barmolsz vele szét semmit és le lehet húzni... és nem kell kalapálgatni, meg feszegetni semmit
gyujtókábel, trafó, CDI, és ezek kábelei.
Húzd szét azthiszem piros, fehér csikkal színű kábelt, az megy fel a Run Off kapcsolóra. Lehet valahol letestel. Ha így se indul akkor másban van gebasz.
Nos akkor már végképp nem értem. Azt hittem a mérhető ellenállás nem jó dolog, de most meg kiderül, hogy mégiscsak jó.
Így most újra nem tudom miért nincs szikrám...
Ezek szerint az alaplapon mért értékek jók a tekercsen mért értékek jók. Már több gyertyával is próbálkoztam, más meg nagyon nem szólhat bele... Valami ötlet még esetleg?
1,72 Kohm mindkét állórészen. (Fekete-piros)
Kinek lehet itt már hinni.... :D
A service manual ezt írja amit én mondtam, a te általad linkelt oldalon meg az ellenkezője.
De mindjárt ki megyek megmérem van kettő is....
Keress meg tudok benne segiteni!
patvaros87@gmail.com
Amal sem izé gyújtás?


HA az, akkor ez az oladal azt írja, hogy a piros a köndit töltögető tekercs, a fekete meg a test.
(így értelemszerűen köll közötte ellenállatoto mérni)

Lentebb meg is van, hogy mennyit, 1700 és 3000 ohm.

iit la
Szóval, de:)
Valami manuálban nincsenek benne az értékek?
Üdv!
Könyv szerint ott nem lehet mérni értéket.
"In practice not measurable" lefordítva ezt jelenti: "A gyakorlatban nem mérhető"
üdv! Keresek aprilia AF1-hez 34es Dell'orto VHSB 34-es karburátort!
Sziasztok!

Nyilván a nagy szakmai eszmecsere elvonta a figyelmeteket a kérdésemről, és most itt tipródok kétségek közt. Nincs szikra a motoromon és feleslegesen nem ruháznék be egy új alaplapba, csakhogy megtudjam tényleg rossz-e.
Kérlek titeket, ha tehetitek egy rotax 123 ötmadzagos alaplap fekete és piros kábelének ellenálását mérjétek le nekem. Előre is köszi!
rotax 123 és 127-es alkatrészek eladók!
van blokkfelek váltók kuplungok rotax 123 főtengely deknik stb. van 1 zsír új dellorto 28-as karbim is olcson!
van valamennyi 127-es blokcuc is olcsón!
akkor vannak még vázallaktrészeim is!
felnik hátcsóvilla bovdenek,müszerfalak kipufogók,
idomok ! vannak sintesit idomok és van 1 komplet sport pro idomgarniturám is futura fejidom is lámpák fék stb.
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
"leg hatékonyabb szerelés"

Én úgy javítok másnak is, mint magamnak.

Azért, mert valami nem az enyém, és mert nem nálam, hanem a gazdájánál fog sokkal hamarabb tönkremenni a kelleténél, még nem fogom kalapálgatni a főcit, mert az "hatékony"

Szkszerűen dolgozó öreg szerelőnél láttam hogy van egy vödör(úgy 15 kiló) lehúzója...
HA új tipus jön, akkor csinál hozzá, van vagy 10 perc.

A "hatékoynan dolgozó" meg kalapál.