Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dellorto 34-es karbit keresek a hozzá tartozó membrámmal.
ja még annyi h csere is érdekel ledes indexekre
van egy aprilia végdobom eladó arrow rendszeren volt a rendszertől lelett vágva csövestól is ami a dob meg a rendszer közt van brutál pattogós hangja van csak csináltattam rá raptor végdobot akit érdekel írjon vagy Tel : 30/593-9385
minden tűre rá van írva a száma, a felső részénél nézd meg
ugy ugy. körberagasztod.
Nagy csonkot meg... közbeiktatsz egy gumicsövet, gumidarabot... bármit, ami jó lehet oda :)
rá van írva a tűre hogy X2 vagy SX 18, vagy X33, vagy X58, X71, stb..
kb középtájt..vízszintesen.
köszi hogy válaszoltál zz4.a helyzet az,hogy a fúvókát megnézem fogalmam sincs mekkora.tegnap kapott a motor egy B9EG verseny gyertyát,megy mint a repülő.ma hazafelé kiforogta a 11.500-at olyan 90-el jöttem.a hangja szép de nem mindig megy 11 fölé a fordulat csak ha akar.ez nem tom mér van.a dirtektszűrő sajnos nagy rá,nem tudom a leragasztást hogy gondoltad?tekerjem körbe szigetelő szalaggal oszt cső?a gyári lenne az igazi ha lenne.majd teszek fel vidit kiváncsi vagyok a véleményekre.jah és minden gyári 50-es .köszi.
Rá van írva a hornyok alatt.
heló nekem van 1 zsir uj dellorto 28-as karbim! ha érdkle olcson!
nemtudom milyen az X2-es tű

van egy shúberem+rugó+lepke+tű(vékony, hegyes végű)+kupak 28as dellorto-ba ezt így 3k-ra mondom

orozoli2002@yahoo.com

30-435-1769
ez igaz. jó, nem szóltam akkor :D
nincs véletlenül 28as dellortoba x2es tűd?
leragasztást tesztelésre írtam, az ráköltés nélkül megvan gyors megoldás, egyébként nem ilyenek ha jól van belőve 12es karbival nyomatékos!
Eladó bontott alkatrészek!
Rotax 123
Rotax 127

AF1 Futura 125, Sintesi 125, RS Extrema 125 cuccok!

AF1 Europa 50 (átalakított váz, de van jó) egyben blokk nélkül , igény esetén bontva is

AF1 Futura 50 blokk nélkül egyben!

RV3 blokk

AM6 blokkok és alkatrészeik!

orozoli2002@yahoo.com

30-435-1769
légszűrő leragasztása :D inkább vegyen egy gyárit.. Vagy hagyja úgy azt, és állítsa jól be a karbit. Viszont szerintem jól lehet beállítva. Jó lenne, ha néznél egy gyertyaképet. Vedd ki a gyertyát és nézd meg, hogy milyen színű. Ha fehéres, akkor keveset kap. Egyébként ha nyélgázt húzol, akkor rendesen megindul, vagy esetleg ledadog? Mert ha ledadog, akkor túl kicsi a főfúvókád. Ha nem, és megy rendesen, akkor nincs probléma.. Ezek a mocik ilyenek, magasan kezdenek el jól menni :)
van ha kell

orozoli2002@yahoo.com
nézd meg a főfúvókát hogy mekkora, gyárilag 65ös.
ezután gyertya vagy a légszűrő leragasztása, mivel ezek a sportszűrők gagyik(sok a levegő)

11fölé meg hova pörgetnéd? nem véletlenül piros 10től!
hali, van trafóm és deklim is.

orozoli2002@yahoo.com
sztem neked adtam el a farokidomot, szólhattál volna mert van segédvázam is ilyen akciósan.

orozoli2002@yahoo.com

30-435-1769
heló nem ugyan az a 2 segédváz! a aport pro-é másab! nekem van idomgarniturám is ha kel!
vagy bármi!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Jaja, rd dx
Én vele csináltatom, ismerem régóta. Tudom hogy mit gyárt, milyen lesz. Nem egy motor szaladgál már a tőle származó dugattyúval, amiből már nincs túlméret. Nekem 4 évig volt robogóm, amit ő gyártott\gyártatott le, az eredeti méretei alapján, mert ekkora túlméret már nincs. 70es nyomatékos vashengerről lévén szó, több, mint 12ezer km-et elment a henger, 1x sem ragadt, járatva kb 100km-et lett. Én elég tapasztalt vagyok az ilyen öntetett dugattyúk terén, tudom hogy mit kérek és mit kaphatok a pénzemért. Köszönöm, de a sok szájról szájra terjedő tapasztalatból nem igazán kérek.
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne!
Sport Pro faridomot csak másik segéd vázzal lehet rá rakni egy Sintesi re? vagy meg lehet oldani másképp is? mert bele estem ebbe a hibába, hogy vettem egyet és nem stimmel a váz.. és én erre nem gondoltam.. Előlre is kösz a segítséget!
Amúgy nem érdemes ám postázgatni messzire. Kb minden megyeszékhelyen találni hengerfúrással foglalkozó nem is rossz céget. Illetve a legtöbb motorosboltba beviszed, és hamar visszahozzák fúrva, új dugattyúval... Még ha hüvelyezni kell, akkor is. Viszont akkor drága móka lesz sajnos...
kéthengeres 125-ös? Régi levegős RD?

Egyébként utángyártott dugattyúból nekem a Simsonhoz, gyári állapotban egész tűrhető, amit adtak. Működik, megy szépen.
Pannóniához is elmegy, bár egyszer szorult. De ezek nem éppen nagy fordulatú motorok :D Mondom, a Simson is full alap. (és bezony, Mofakertől származó henger-dugattyú-főtengely úgy 6-7 e km óta, az ok: A gyári henger már picit vállas, így a főtengellyel együtt lezsírozva áll a polcon. Nem bántjuk, kopjon csak el az utángyártott... Azért kicsit sem kár:D)