NAh,ügyi vagy!
(végre egy ember, akimegfogadja, ha értelems taácsot kap)
Akkor ezek szerint, a jeladó, és a töltő is üzemképes.
(monnyuk jó lenne tudni miyloen fordualton mérted, az adatokból az látszik, hogy kb rugdaltad-önindítóztad)
Azt nem mondtam, d nem lett volna baj, ha megméred hidegen, sé melegen is, valamit pár wattl egterhelve.
Az oylan sok-több ezer- menetű tekercsek mint a töltő, hajlamosak nagyjából megfelelő ellenállást mutatni, még fesz is jön belőlük, csak éppen terhelni nem lehet egyáltalán.
(ez azért van, mert a műszer feszültséggel mér, és a sokmenetes szakadt tekercs trafóként mkezd működni,és látszólag jó)
Szóval az alaplapod kb rendben, rámérhetnél a trafóra, ha nem egybe elektronikás.
(arról is ilelne velami adatokat keresni:)
A továbbiakban a részegységek cserélgetésével leht a hibát megtalálni
Helyzetjelentés:
Az alaplap negatívja jó, blokkrészekhez mérve 0,4 ohm ami kb a mérőszinórom ellenállása...
A piros és zöld kábelek a testhez képest 1639 és 160 ohmot mutatnak. A két sárga pedig 0,6 egymáshoz.
A lejövő terheletlen feszültségek a pirosról 54V a zöldről 5,8.
Én is lekocogtatva szedtem le a lendkereket régebben a motoromról meg csavarhúzóval és semmi baja sincs azóta pedig az már 10 ezer kilométerrel ezelőtt volt. háhá moly
Amúyg feszültségértéket is mérhetsz összeszerelt élapotban.
szépen széthúzod a cuccot, és megkeresed a linken, hogy mekkora az üzemi fesz.
Tiris cuccoknál(cdi) néhány 10 volttól felfelé, jellemzően 50volt felett kell valamekkora eredméynt kapnod a gerjesztőn.
Az yilen gerjesztők uygan mindössze csak néhány vattosak, de ha szakadt, akkor kis terhelésre sem tud semmyieln áramot adni, csak terheletlenül vvan rajta fesz.
(ezért nicns szikraesetleg)
A jeladóval uygan így kell eljárni, ezek jellemző elelnállás értéke jellemzően néhány ohmtól legfeljebb pár 10 ohmig terjed.
A jeladók jellemzően 2-10 volt között adnak le fszt terheletlenül
HA bármiylen elkenállás, vagy feszültésg mérésnél nagyságrendnyi eltérés van, akkor az alkatrész rossz.
Általában igen. Könnyű letesztelni: kicsavarod az egyik izzót(első v hátsó), és ha gyorsabban villog, akor a LED-es átalakításnál cserélned kell relét.
Vagy: lehet beépíteni ellenállásokat, az indexek elé, ami akkora terhelést jelent, mint egy izzó, akkor nem kell relét cserélni.
1; a lendkeréklehúzó készítettést én javasoltam, nem Zoli
2; azért olyan a lendkereket, mert már valaki hasonló barbár módon hozzányúlt. Nem mondtam, hogy nem válhat be a kalapálás, még az is lehet, hogy nem okozol bajt. De valószínűbb, hogy igen. Ezek szerint nálad a korrekt eljárás a lendkerék cseréje lenne...
Hja, rossz Pannónia főtengelyről én is próbáltam kalapáccsal, satuval levenni csapágyat... Főtengelycsonk törött+ becsúszott a sonkába, törte a hajtókart is. Jó, egyikért sem volt kár, minden kukaérett volt...
3; mutasd meg, mikor árultam itt valaha bárkinek bármit! Kicsit olvasgass utána légy szíves....
(végre egy ember, akimegfogadja, ha értelems taácsot kap)
Akkor ezek szerint, a jeladó, és a töltő is üzemképes.
(monnyuk jó lenne tudni miyloen fordualton mérted, az adatokból az látszik, hogy kb rugdaltad-önindítóztad)
Azt nem mondtam, d nem lett volna baj, ha megméred hidegen, sé melegen is, valamit pár wattl egterhelve.
Az oylan sok-több ezer- menetű tekercsek mint a töltő, hajlamosak nagyjából megfelelő ellenállást mutatni, még fesz is jön belőlük, csak éppen terhelni nem lehet egyáltalán.
(ez azért van, mert a műszer feszültséggel mér, és a sokmenetes szakadt tekercs trafóként mkezd működni,és látszólag jó)
Szóval az alaplapod kb rendben, rámérhetnél a trafóra, ha nem egybe elektronikás.
(arról is ilelne velami adatokat keresni:)
A továbbiakban a részegységek cserélgetésével leht a hibát megtalálni
valami elérhetőség, pl. mail?
képek?
Az alaplap negatívja jó, blokkrészekhez mérve 0,4 ohm ami kb a mérőszinórom ellenállása...
A piros és zöld kábelek a testhez képest 1639 és 160 ohmot mutatnak. A két sárga pedig 0,6 egymáshoz.
A lejövő terheletlen feszültségek a pirosról 54V a zöldről 5,8.
orozoli2002@yahoo.com
30/435-1769
Mindenki úgy gányol, ahogy neki tetszik.
erdekelne rotax 123hoz trafo es powernyelv
szépen széthúzod a cuccot, és megkeresed a linken, hogy mekkora az üzemi fesz.
Tiris cuccoknál(cdi) néhány 10 volttól felfelé, jellemzően 50volt felett kell valamekkora eredméynt kapnod a gerjesztőn.
Az yilen gerjesztők uygan mindössze csak néhány vattosak, de ha szakadt, akkor kis terhelésre sem tud semmyieln áramot adni, csak terheletlenül vvan rajta fesz.
(ezért nicns szikraesetleg)
A jeladóval uygan így kell eljárni, ezek jellemző elelnállás értéke jellemzően néhány ohmtól legfeljebb pár 10 ohmig terjed.
A jeladók jellemzően 2-10 volt között adnak le fszt terheletlenül
HA bármiylen elkenállás, vagy feszültésg mérésnél nagyságrendnyi eltérés van, akkor az alkatrész rossz.
A piros, (gerjesztő pozitív)és fekete derót (gerjesztő testje) között 1700 ohm mérhető, ami a gerjesztő ellenállása.
HA itt a szaki nem ezt, vagy nagyon hasonlót méri, akkor két eset lehet:
A: más az alaplapja:)
B: szar az alaplapja
Vagy: lehet beépíteni ellenállásokat, az indexek elé, ami akkora terhelést jelent, mint egy izzó, akkor nem kell relét cserélni.
Ezért kértem, hogy ti mérjetek, mert a neten található sokféle táblázat és adatlap sok különböző adatot ír.
Ha megpusztul az alaplap, akkor itt picike ellenállás mérhető. legalábbis nálam az volt...
2; azért olyan a lendkereket, mert már valaki hasonló barbár módon hozzányúlt. Nem mondtam, hogy nem válhat be a kalapálás, még az is lehet, hogy nem okozol bajt. De valószínűbb, hogy igen. Ezek szerint nálad a korrekt eljárás a lendkerék cseréje lenne...
Hja, rossz Pannónia főtengelyről én is próbáltam kalapáccsal, satuval levenni csapágyat... Főtengelycsonk törött+ becsúszott a sonkába, törte a hajtókart is. Jó, egyikért sem volt kár, minden kukaérett volt...
3; mutasd meg, mikor árultam itt valaha bárkinek bármit! Kicsit olvasgass utána légy szíves....