Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép napot af1 hez henger fötengely aproságok komplett burkolat stb baráti áron eladó elérhetöségem adatlapon
valaki tud nekem véleményt mondani a verseny gyertyáról?
NAh,ügyi vagy!
(végre egy ember, akimegfogadja, ha értelems taácsot kap)


Akkor ezek szerint, a jeladó, és a töltő is üzemképes.
(monnyuk jó lenne tudni miyloen fordualton mérted, az adatokból az látszik, hogy kb rugdaltad-önindítóztad)

Azt nem mondtam, d nem lett volna baj, ha megméred hidegen, sé melegen is, valamit pár wattl egterhelve.
Az oylan sok-több ezer- menetű tekercsek mint a töltő, hajlamosak nagyjából megfelelő ellenállást mutatni, még fesz is jön belőlük, csak éppen terhelni nem lehet egyáltalán.
(ez azért van, mert a műszer feszültséggel mér, és a sokmenetes szakadt tekercs trafóként mkezd működni,és látszólag jó)

Szóval az alaplapod kb rendben, rámérhetnél a trafóra, ha nem egybe elektronikás.
(arról is ilelne velami adatokat keresni:)
A továbbiakban a részegységek cserélgetésével leht a hibát megtalálni
köszi szépen;)
Ja! A pici kocogtatás után pedig elmegy a centrír, a központ csúcsfurat, lendkerékbe meg ilyenkor reped a mágnes. Más meg majd szopik vele...
Akkor jónak kell lennie.
ha csak elől van index hátúl nincs és úgyanúgy jól működik akkor jó ez a relé?
mennyibe kerülne?
valami elérhetőség, pl. mail?
képek?
Helyzetjelentés:
Az alaplap negatívja jó, blokkrészekhez mérve 0,4 ohm ami kb a mérőszinórom ellenállása...
A piros és zöld kábelek a testhez képest 1639 és 160 ohmot mutatnak. A két sárga pedig 0,6 egymáshoz.

A lejövő terheletlen feszültségek a pirosról 54V a zöldről 5,8.
Új berúgókar AM és RV blokkokra 4500ft/db áron

orozoli2002@yahoo.com

30/435-1769
Nem kívánok ezen tovább polemizálni.

Mindenki úgy gányol, ahogy neki tetszik.
Én is lekocogtatva szedtem le a lendkereket régebben a motoromról meg csavarhúzóval és semmi baja sincs azóta pedig az már 10 ezer kilométerrel ezelőtt volt. háhá moly
szia nekem van VHSB 37-es versenykarbim az belelehet ügyeskedni a 34_es szívócsonkba ha gondolod
sziasztok!
erdekelne rotax 123hoz trafo es powernyelv
Amúyg feszültségértéket is mérhetsz összeszerelt élapotban.

szépen széthúzod a cuccot, és megkeresed a linken, hogy mekkora az üzemi fesz.

Tiris cuccoknál(cdi) néhány 10 volttól felfelé, jellemzően 50volt felett kell valamekkora eredméynt kapnod a gerjesztőn.

Az yilen gerjesztők uygan mindössze csak néhány vattosak, de ha szakadt, akkor kis terhelésre sem tud semmyieln áramot adni, csak terheletlenül vvan rajta fesz.
(ezért nicns szikraesetleg)

A jeladóval uygan így kell eljárni, ezek jellemző elelnállás értéke jellemzően néhány ohmtól legfeljebb pár 10 ohmig terjed.

A jeladók jellemzően 2-10 volt között adnak le fszt terheletlenül

HA bármiylen elkenállás, vagy feszültésg mérésnél nagyságrendnyi eltérés van, akkor az alkatrész rossz.
Trakee, nézde mg a linket, ha oylan alaplapról bezsélsz, amiről mi, akkor ott a gerjesztő ohmikus ellenállást kölelne mérni.
Nah, akkor megállapíthatjuk:

A piros, (gerjesztő pozitív)és fekete derót (gerjesztő testje) között 1700 ohm mérhető, ami a gerjesztő ellenállása.

HA itt a szaki nem ezt, vagy nagyon hasonlót méri, akkor két eset lehet:

A: más az alaplapja:)
B: szar az alaplapja
Általában igen. Könnyű letesztelni: kicsavarod az egyik izzót(első v hátsó), és ha gyorsabban villog, akor a LED-es átalakításnál cserélned kell relét.
Vagy: lehet beépíteni ellenállásokat, az indexek elé, ami akkora terhelést jelent, mint egy izzó, akkor nem kell relét cserélni.
érdekelne 4darab ledes inex + relé akinek van írjon köszönöm
csáó hagy kérdezzem már meg a ledes indexhez indexrelé is másik kell?
Ahány írás annyi féle érték.
Ezért kértem, hogy ti mérjetek, mert a neten található sokféle táblázat és adatlap sok különböző adatot ír.
Azaz elektromosan végtelen nagy ellenállás van közte.
Ha megpusztul az alaplap, akkor itt picike ellenállás mérhető. legalábbis nálam az volt...
1; a lendkeréklehúzó készítettést én javasoltam, nem Zoli
2; azért olyan a lendkereket, mert már valaki hasonló barbár módon hozzányúlt. Nem mondtam, hogy nem válhat be a kalapálás, még az is lehet, hogy nem okozol bajt. De valószínűbb, hogy igen. Ezek szerint nálad a korrekt eljárás a lendkerék cseréje lenne...
Hja, rossz Pannónia főtengelyről én is próbáltam kalapáccsal, satuval levenni csapágyat... Főtengelycsonk törött+ becsúszott a sonkába, törte a hajtókart is. Jó, egyikért sem volt kár, minden kukaérett volt...
3; mutasd meg, mikor árultam itt valaha bárkinek bármit! Kicsit olvasgass utána légy szíves....
Köszi, biztos jó lehet :) Kipróbálnám.
A linken, 5-6 hsz-el lejjebb, amit neked címeztem rajta vannak az OHm értékek.