Végre valaki figyel rám is Azóta beindult, mentem vele, mostmeg más baja van... Állóhelyzetben kipörög nagyon szépen, de menet közben húzom a gázt és mintha le akarna fulladni, visszaveszem a gázt és láss csodát szépen jár Már a tököm kivan ezzel a motorral... Ez a 2. új gyertya benne. B7ES vagy HS nemtudom melyik most hírtelen. Erre valami 5let? :):)
Sziasztok!Még egy kérdésem is lenne! Ha valaki meg tudná mondani a Dellorto phdh 26-os karbin a gyári fúvóka méreteket,ill súber,stb. azt megköszönném!
Egy gyors segítségre lenne szükségem. A motoromon egy dellorto phdh 26-os karbi van,és ezt kellene felújítanom.Az lenne a kérdésem,ha polini 26-os karburátort teszek rá,elvileg működnie kell vele?
Kösz a segítséget!
Úgy látom megint gondban vagy.A fekete olaj való színű hogy a váltóból jön átereszt a szimering ez által a kompreszíód is el száll.A membrámnál is azért van olaj mert a kétütemű motoroknál előbb a forgatyús házba szívja a keveréket majd zár a membrám és onnan a dugattyúhoz kerül a keverék ami a rossz szimering miatt váltó olaj is van benne ami nem ég el.Az olaj szivattyú szerintem nem igazán lehet bűnös de egy szerű kizárni csak húzd le az olaj-zó csövét a karbí-ról és csinálj egy 50-es keveréket azzal járasd a motort.Bár már csúnya dolog hogy már szimeringes lett.
Köszi, mit lehet tudni róla? (ccm, váltó állapot, gyutás) Ha írnál pár részletet. Sajna az enyimnek az előző tulajdonosa macgyver volt és a motor blokk csavar meneteit tönkre tette
ezért keresek egy másik normális állapotút.
nekem van elso fekkarom kapcsoloval, de egyben lenne jo a munkahengerrel. de olcson adom ha erdekel. boltban a fekkart nem kapod enyiert. :) dobj egy emailt es megbeszeljuk. attila.hunter@gmail.com
Végre valaki figyel rám is Azóta beindult, mentem vele, mostmeg más baja van... Állóhelyzetben kipörög nagyon szépen, de menet közben húzom a gázt és mintha le akarna fulladni, visszaveszem a gázt és láss csodát szépen jár Már a tököm kivan ezzel a motorral... Ez a 2. új gyertya benne. B7ES vagy HS nemtudom melyik most hírtelen. Erre valami 5let? :):)
Egy gyors segítségre lenne szükségem. A motoromon egy dellorto phdh 26-os karbi van,és ezt kellene felújítanom.Az lenne a kérdésem,ha polini 26-os karburátort teszek rá,elvileg működnie kell vele?
Kösz a segítséget!
Úgy látom megint gondban vagy.A fekete olaj való színű hogy a váltóból jön átereszt a szimering ez által a kompreszíód is el száll.A membrámnál is azért van olaj mert a kétütemű motoroknál előbb a forgatyús házba szívja a keveréket majd zár a membrám és onnan a dugattyúhoz kerül a keverék ami a rossz szimering miatt váltó olaj is van benne ami nem ég el.Az olaj szivattyú szerintem nem igazán lehet bűnös de egy szerű kizárni csak húzd le az olaj-zó csövét a karbí-ról és csinálj egy 50-es keveréket azzal járasd a motort.Bár már csúnya dolog hogy már szimeringes lett.
rotax 123-as hiányos fötengelyes blokk=10e
gyári af1 tükör=4e/db
futura-sportpro (fejidom-2db oldalidom)=15e
replica gyári fényezéses idom(fejidom-1db oldal-tank-farokidom)=12e
futura elsőtelo=12e
karbi=8e
hátsótelo=10e
hátsó fékmunkahenger=5e
láncszettjó állapotban=8e
gyári jó állapotu kipufogó rendszer=10e
komplet replica-futura müszerfalak=8e/db
fejidomtartok=3e
sport pro felnik=20e
.....stb
ezért keresek egy másik normális állapotút.
Hétvégeén megcsinálom, és hétfőn föladom.
1000/db
ezt a fogaskereket mennyiért adnád?