olyan viszont volt hogy fennmaradt 3000ren a fordulat és csak szívatóval állt vissza normálisra de utánna normális maradt az alapjárat. és az nem karbi beállítás miatt volt mert ha lejjebb tekertük az alpjárati csavart akkor be se akart indulni meg leállt ha beindult. levegőcsavar másfél fordulatig van kitekerve az is jó. aszem
ettől féltem Mert voltak problémái ennek a motornak gyújtással. cseréltünk trafót alaplapot. Mit csináljak a gyújtással szerinted mert ha megint kilyukaszt egy dugót nekem én felgyújtom.
Gyertától miért tud kilyukadni? belevaló NGK B10EG van benne, nem hosszabb vagy ilyesmi. viszont a gyertyahézagom az olyan 0,35 körül volt a 0,6 helyett de azéert mert így pörög ki rendesen. Gyertyahézag miatt lehetett?
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy szerintetek miért lyukadt ki a 800 km-es vertex dugóm. A karbi rajta 37-es középen van a tű és 160 as a fúvóka. úgyhogy szerintem nem a szegény keveréktől! De akkor mitől? Előre is köszi a választ
Szerintem is a segítés lenne a céja, nah de mind1 :)
Az olaj folt naggyából megszünt szerencsére, de mondom most nem pörög ki menet közben de állóhelyzetben igen. Gondoltam a membránra is, hogy szar (mikor összeraktam akkor véletlen a régimemebránt raktam bele, ami jó volt még mikor kiszedtem a régi rv blokkból) és most kivettem és nézem, 4 lapos a membrán ugye, abból a két alsónak az 1iknél 1mm a másiknál 0.5mm hézag volt Lehet hogy ez okozta a problémákat, még nemtudom, nem akarom felverni a szomszédokat a mocival így kora reggel XD
emzoli22357
Az az érdekes, hogy beleraktam ezt a 9-es gyetyát és akkor jött az olajfolt :S Megnéztem NGK catalógusban a generic AM6-ba 7-es gyertya kell ... A minarellibe meg 9-es, érdekes dolog... Szóval akkor mégsem ugyan az a két blokk (csak szerkezetileg ugyan az) szerintem... Szóval el a motorosboltba, megvettem a 2. új gyertyámat 1 hét alatt
Eltűnt a fekete olaj?Szerintem nem kap elég anyagot vedd le a karbit szed szét kompresszorral fúvasd át a fúvókákat de tűt ne használj mosd ki tiszta benzinnel ha van benne kosz.Ha így sem változik akkor cseréld valamivel nagyobbra a fúvókákat,vagy az autómatta szívató kekeckedik.De ha van rá lehetőséged próbáld ki egy másik karbival.Azt hittem azért van ez az oldal hogy segítsünk egy másnak ha gond van, meg osszuk a tapasztalatainkat de itt csak az a fontos egyeseknek hogy eladják a cucaikat
Már jelentkezett.Köszönöm.
-beállítás
-geometriai probléma (henger, hengerfej-dugó)
-Kipu
-Gyertya.
Már nincs, ahogy meghirdettem rá 1-2 napra rögtön vitték. Azért köszönöm!
Szerintem is a segítés lenne a céja, nah de mind1 :)
Az olaj folt naggyából megszünt szerencsére, de mondom most nem pörög ki menet közben de állóhelyzetben igen. Gondoltam a membránra is, hogy szar (mikor összeraktam akkor véletlen a régimemebránt raktam bele, ami jó volt még mikor kiszedtem a régi rv blokkból) és most kivettem és nézem, 4 lapos a membrán ugye, abból a két alsónak az 1iknél 1mm a másiknál 0.5mm hézag volt Lehet hogy ez okozta a problémákat, még nemtudom, nem akarom felverni a szomszédokat a mocival így kora reggel XD
emzoli22357
Az az érdekes, hogy beleraktam ezt a 9-es gyetyát és akkor jött az olajfolt :S Megnéztem NGK catalógusban a generic AM6-ba 7-es gyertya kell ... A minarellibe meg 9-es, érdekes dolog... Szóval akkor mégsem ugyan az a két blokk (csak szerkezetileg ugyan az) szerintem... Szóval el a motorosboltba, megvettem a 2. új gyertyámat 1 hét alatt
Engem érdekelne a hirdetés.
Megvan még a moci?
Még mindíg azzal küzdök,hogy a dellorto 26-os karbi helyett lehetne polini 26-os? Sürgős help! Köszi!
(nem attól szarakodik, de azért az nem jó szerintem)
A motorod meg kevesel, adjál neki nyálat.
Állórészed van?
torok.lajos29@gmail.com
Ide tudsz írni.