csákány.
tegnap irtam hogy a mocim köpködte az olajat,de nem irt senki.azt még elfelejtettem mondani,hogy ugyan a gázadásra jól reagál a motor,de a fordulatszám csak lassan esik vissza.nekem két tippem van.az egyik hogy a karbim ami egy dellorto SHA 14/12 B tipusú siktolattyús karbi amiben gyakorlatilag nincs semmi csak a levegő állitó csavar,meg maga a siktolattyú.sztem vagy ez nem megy vissza normálisan,vagy még a szivó membrán-ra gyanakszom.ja és az előző gazdája szépen megvett egy 60-as direktszűrőt az 50-es karburátor csonkra.esetleg fars levegő,de nem vagyok benne biztos.egy kis segitség jól jönne,hogy merre induljak el a keresgélésben.hol keressem a baj okát.köszöntem
Eladó : Felújított Aprilia af1 50
Február végén teljes motorfelújításon esett át (Főtengely, csapágyak, hajtókar, szimeringek, dugattyú stb...) Új festés, új lánckerékszett, új fékbetétek, karbon dob, felújított gyújtáskapcssoló 80% hátsógumi 50% elsőgumi Kölönolajzást kikötöttem, a biztonság kedvéért de akármikor visszatudom kötni Tehát keveréket öntöttem a tankba (Full szintetikus nagy fordulatú castrol olajat kb 2500Ft) Minden működik rajta 6 sebességes váltóval 75km/h utazó sebesség (Ha lejössz érte Pásztó-ra akkor 200ezer Ft, ha szállítanom kell akkor + üzemanyag pénz!) Csere: 50ccm-ben 70/4 simson 125ccm-ben 4t supermoto Telefon: 06302668722 E-mail: d-himes@freemail.hu
Valakinek? :)
szia Paszuly
Szerintem a naggyából és a teljesen meg szűnt közt van kűlőmbség.Én még most is azt mondom szímering ezért nem bírja a terhelést .Alap járatod van rendesen?Ha a membrán át eresz akkor a karbinál is taknyosnak kellene lenni és a dugattyútól nem igazán jön vissza az el nem éget olaj hanem a kipufogóba tolja ki mind a hogy a képen is látszik,tehát a forgattyús házból jön és ott meg a szimering mögött a váltóban van csak olaj
szevasztok.
én még mindig az olajköpködős témánál járok.ma szétszedtem a kipuffot mert lefújtam a rezót,és ilyen fekete hig trutyi volt benne,de nem a rezóba hanem az arrow öblös részén gyülemlet fel valszeg.gondolom valami el nem égett olaj.mindegy lefújtam,öszeraktam beinditottam de nem nagyon húzgáltam neki olyan 70-80 fokig csak szinte alapjárat.na már most az van hogy melegen már nem fröcsköli az olajat,viszont mentem 1-2 kört az udvaron és azt vettem észre hogy csak olyan 6-7 ezernél kezd el igazából húzni.igaz akkor állat módon.lehet ez a probléma a gyertya miatt vagy esetleg más az oka.ha valaki volt már igy légyszi segitsen.köszönöm.
A feszültség szabályozó már rá van kötve ami az ábrán 3asal van jelölve, utána pedig menne az egyenirányítóhoz ami 4esel van jelölve. De nem értem hogy kéne azt bekötni.
és amikor elindult utánna hogy állt le? hirtelen mindha kikapcsolódott volna a gyújtás, vagy fulladozva?ha az előbbi akkor a gyújtással lessz gond, amiatt pöröghetett fel az alapjárat mert izzhatott valammi az égéstérben, talán a gyertya, és gondolom azért eshetett vissza a szivatóval az alapjárat, mert a több benzin lehűtötte az izzot tárgyat.(gondolom én ) Ha az utóbbi akkor meg kevesett kapott és azmiatt.
Hali! A motorba most vettem aksit, kerestem kapcsolási rajzot is csak az egyenirányítót nem tudom bekötni. Valaki esetleg eltudná mondani vagy meg tudná mutatni hogy kell bekötni?
tegnap irtam hogy a mocim köpködte az olajat,de nem irt senki.azt még elfelejtettem mondani,hogy ugyan a gázadásra jól reagál a motor,de a fordulatszám csak lassan esik vissza.nekem két tippem van.az egyik hogy a karbim ami egy dellorto SHA 14/12 B tipusú siktolattyús karbi amiben gyakorlatilag nincs semmi csak a levegő állitó csavar,meg maga a siktolattyú.sztem vagy ez nem megy vissza normálisan,vagy még a szivó membrán-ra gyanakszom.ja és az előző gazdája szépen megvett egy 60-as direktszűrőt az 50-es karburátor csonkra.esetleg fars levegő,de nem vagyok benne biztos.egy kis segitség jól jönne,hogy merre induljak el a keresgélésben.hol keressem a baj okát.köszöntem
Február végén teljes motorfelújításon esett át (Főtengely, csapágyak, hajtókar, szimeringek, dugattyú stb...) Új festés, új lánckerékszett, új fékbetétek, karbon dob, felújított gyújtáskapcssoló 80% hátsógumi 50% elsőgumi Kölönolajzást kikötöttem, a biztonság kedvéért de akármikor visszatudom kötni Tehát keveréket öntöttem a tankba (Full szintetikus nagy fordulatú castrol olajat kb 2500Ft) Minden működik rajta 6 sebességes váltóval 75km/h utazó sebesség (Ha lejössz érte Pásztó-ra akkor 200ezer Ft, ha szállítanom kell akkor + üzemanyag pénz!) Csere: 50ccm-ben 70/4 simson 125ccm-ben 4t supermoto Telefon: 06302668722 E-mail: d-himes@freemail.hu
Valakinek? :)
az egyenirányiró olaszul:raddrizzatore.ezt keresd meg a rajzon.
barátom , te valamit elnéztél, az igaz hogy a 3as az a fesszabi, de a 4es az a biztosítéktartó, amiben van egy dióda!
Szerintem a naggyából és a teljesen meg szűnt közt van kűlőmbség.Én még most is azt mondom szímering ezért nem bírja a terhelést .Alap járatod van rendesen?Ha a membrán át eresz akkor a karbinál is taknyosnak kellene lenni és a dugattyútól nem igazán jön vissza az el nem éget olaj hanem a kipufogóba tolja ki mind a hogy a képen is látszik,tehát a forgattyús házból jön és ott meg a szimering mögött a váltóban van csak olaj
én még mindig az olajköpködős témánál járok.ma szétszedtem a kipuffot mert lefújtam a rezót,és ilyen fekete hig trutyi volt benne,de nem a rezóba hanem az arrow öblös részén gyülemlet fel valszeg.gondolom valami el nem égett olaj.mindegy lefújtam,öszeraktam beinditottam de nem nagyon húzgáltam neki olyan 70-80 fokig csak szinte alapjárat.na már most az van hogy melegen már nem fröcsköli az olajat,viszont mentem 1-2 kört az udvaron és azt vettem észre hogy csak olyan 6-7 ezernél kezd el igazából húzni.igaz akkor állat módon.lehet ez a probléma a gyertya miatt vagy esetleg más az oka.ha valaki volt már igy légyszi segitsen.köszönöm.
tuareg 125-hoz feszultsegszabalyozot keresek... rotax 127es blokk van benne