Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honnan veszed?Tán téged oda raktak ki annak idején?
Meg még azt elfelejtettem, hogy megjött az RV gyújtás is, és hát nem olyan mi nekem volt... Ez négy tekercses csak, de a kábelek ugyan azok, meg a lendkerék is... Ez Nem probléma?
Szia!

Végre itthoin vagyok nekiláttam szerelni... Sikerült leszedni a lendkereket (netudd meg mennyit szenvedtem vele...) Közben elvittem a lánckereket esztergáltatni, meg közben kiderült hogy nemjó hozzá a kipufogóm, szóval a henger kipufogó csonkjából is esztergáltatnom kell. Vettem hozzá egy 12-es dellortot, azt is ráműtöttem. Jah, eggyáltalán nem stimmelnek a felfogatási pontok a vázon, szóval valamikor el kell vinnem átheggesztettni... Röviden ennyi amit ma csináltam, meg csinálni fogok vele
ne dumáljál inkább készísd fel magad a csabai utra mert a veszejcsárdánál ki fognak tenni kurvának
Helló!Nincs senki a környezetedben aki már csinált ehhez hasonlót(simsont mz vagy valamit)?Sikerült már levenned a lendkereket?Amúgy jó hozzá a váltókar.
te meg a csövek két külön fogalom kóki-móki
kihagytam hogy 8000-8200at forog 5-6ban...
nekem 120as a fűfúvóka. a súber rovátkájában a legalsóban van, vagyis nem lóg bele a súber a fúvókába.. akkor sok dús lenne a keverék? na majd próbálkozok...
"teligáznál igazából csak a főfúvóka mérete a meghatározó."

meg a jet ha van:)
5-6-ban már eléggé nagy sebességed van, de attól még mennie kellene. Karbin próbálkozhatsz, de teligáznál igazából csak a főfúvóka mérete a meghatározó. Közép gázállás körül érdekes a tű helyzete. Én arra tippelnék, hogy ott már sok neki a kaja, a tűn állíthatsz, próbálkozz...a zégert egy rovátkával feljebb teszed a tűn, akkor elszegényíted egy picit a keveréket(jobban belelóg a tű a főfúvókába). Ha lejjebb teszed akkor egyértelműen dúsítasz. Először variálj a tűhelyzettel, de azért nézd meg a főfuvi méretét is. Levegőcsavar mondjuk fönnt már nem játszik szerepet, de 1,5-2 egész csavarásra legyen kitekerve, a teljesen betekert állapottól nézve!

Soxerencsét
hy! lenne egy nagy problémám! nem pörög ki a motorom 5-6ban :S aprilia futura 125, új bejáratott henger meg dugóval.. power nyit rendesen, minden sebességben megy, csak abben a kettőben nem akar pörögni.. esetleg karbi beállítás? mit merre tekerjek? súber tűn az állítógyűrűt meik rovátkába stb.. ?
am gyujtás alaplap+lendkerék(önindítós)=6000ft
rs50 kipufogó=7000ft(1994-1999ig ha jól tudom.)
tel:06209103659
msn:danika94@msn.com
[69450] ma 19:32
VÉGKIÁRUSÍTTÁS!
SZIASZTOK A narancs színű KÉPEN LÁTHATÓ alkatrészek
30-SZÁZALÉK kedvezménynel és egykét cucc féláron eladó!
ezek AZ UTOLSÓ CUCCAIM.....VANAK MÉG CUCcOK egy pár apróság....MÓVÁRI DRZ név alatt visszalapozva a régebbi cuccaimból is
pl rs kilóméter óra 3500 helyett csak 2500...segédváz 3000 helyett csak 2000....stb stb..
a polini szett pedig egy sport pron volt fennt...
30 605 6883
üdv gabó
szia az van hogy megnéztem a karbit és hiányzik belölle a tűszelep és az a tengely amin lóg az úszó vagyis hiányos így ha valaki megveszi akkor 4000 ft ért odaadom...
bocs érte.....
30 605 6883
sziaztok az érdekelne h az am-re való kipufogó jó e az rv-s blokkhoz? valamint h van e valakinek fölös váltókarja rv-s blokkhoz nagyon köszönöm a segítséget :D
Azt megtudod mondani, hogy az RV-re való váltókar az jó ehez a generic blokkhoz, vagy azt is cserélnem kell? Meg az RV gyújtást hogy állítsam be hozzá?
Sziasztok!
Két kerék eladó AF1-re, felni+ gumik. Project 108-on volt, de szerintem jó másra is.
Ár: 9900 ft a két darab.
hello: aprilia futura gyári 4db tükör olcson eladó.
2db karcos=5e
2db jó állapotu=7e
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni af1 125 a gyujtáskapcsolónál mely szineket kell összekötni, hogy kizárjam a a kapcsoló problémát?
Köszi Attila
Köszi.
A kis Gy betüt nem figyelted?

Gyújtáskapcsoló.
szia bocs má vágom hogy gyujtás....
azom nincsen
szia neked mit jelent a kapcsoló?
Hello.
AF1 gy kapcsoló?
írtam mailt a karbira, küldheted minél előbb