Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Itt van egy pár kép meg jelöltem rajta neked,hogy hol a jel a lendkeréken,meg ilyen alaplapot rakott rá a srác mikor csinálta az övét.Elvileg ha jó a cuc amit vetél meg minden a jelhez raktál és kap benzin akkor már elsőre indulni kell
Az mit jelent hogy nagy?
ezek kb 7 centisek
Ebből egy párat odaadok 500ért. (jobbra, balra néző)
Hát jah... Így hogy ilyen állapotú így nem érte meg... Akkor már vettem volna meg zz4 től, mert mikor ptt voltam, akkor ő is tudott volna adni, de akkor nem volt annyi pénzem... :S Szóval marad így... Ugyhogy mindenképpen meg kell csinálnom ezt... Ha valaki megmondja, hogy a lendkeréken hol az istenben van a jeladó akkor sínen vagyok... Ma beraktuk a blokkot, a felfogatási pontokat átheggesztettük, nem kis meló volt, azt meghagyom. Holnap meg viszem CO heggesztőshöz, mert most csak éppen hogy ott tartja egy kis elektróda. Képeket is csináltam.
Szóval a kérdés, hogy a lendkeréken hol a jeladó? :)
2db nagy aprilia oroszlán mennyi lenne?
Amúgy igen jól mondod csak a csatlakozó szerint úgy néz ki hogy minden szál a cdi-be megy és onnan osztódik tovább mert nem hiszem hogy közte meg a cdi közt volna egy elosztó mert a minarelli-nél ott eleve külön megy a töltés a feszbe.Szerintem a generic is olyan mint a keeway külön trafó meg cdi bár ezt csak gondolom.
Helló! Segithetnél egy kicsit Paszuly-nak mert látom,hogy komolyabban benne vagy a témában mint én.Látom te is árulsz generic blokkokat.Te hogy oldod meg a gyújtást ha nem cseréled ki a lendkereket meg állórészt apriliára?
Hát Paszuly ez a cuc öregebb mint a nagyapám ezt betenni olyan mint 20 éves sportolónak 70 éves ember szívét ültetnék be.vegyél egy pisztolyt és lődd le azt aki ezt rád sózta.amúgy igen a kicsi a jeladó a jelnek meg belül kellene lennie.Erre ki dobtál 8eft mikor a vadonatt új Keeway x-ray CDI 2698ft,trafó 1379ft ha postán rendeled legyen a posta költséged 1500ft összesen:5600eft és nem kell esztergályoshoz menni az is -2eft kb így 8+2=10eft-ból amit kidobsz maradna 4400ft.Amúgy meg írtam neked,hogy az állórészt meg a lendkereket ne ad el.
Nekem van hozzá hibátlan hütöm 5000ft+posta
Aprilia RS 50

90%-ban hiánytalan

100ezer ft

orozoli2002@yahoo.com

30/435-1769
Nekem van, hogyha érdekel akkor keress meg adatlapomon lévő elérhetőségeimen!
Szia!
Itt van 3 kép a gyújtásról, írtad hogy a lenkeréken van jeladó, belül, de nem tudom merre lehet... Segítenél? Jah meg az állórészen a legkisebb tekercs a jeladó?

köszi!
igen.. 125 futura...
Rotax 127 cuccok!

orozoli2002@yahoo.com

30/435-1769
háj, 125ös? ha igen akkor van
minden úgy van, kivéve hogy a töltő tekercset kösse a CDI-re!
Az egy szabályzatlan dolog, úgy és a túláram miatt meghal!
Fesszabi után vagy az akksiról kell kötni a CDI táplálását.
helo!
valakinek van esetleg futura hutoje?
Rotax123-ra 160 polini szett eladó! (Minden féle átalakitás nélkül felrakható a 125-ös henger helyére)
Frissen hónolt henger(Nicasilos), és hozzá tartozó vadi új Polini dugattyú szett!
Érdeklődni lehet emailon és telefonon is!

patvaros87@gmail.com
06303207630
Én zz4-től vettem.(30000 ft) Karbi nem volt hozzá, azt külön kelett vennem (3500)... Lánckereket adott, azt az esztergályos megcsinálja (1500), gyertyát adott de valami BR7hs vagy mi a tosz... Szerintem kicsi a hőértéke hozzá. Meg rv gyújtást vettem (8000 postával együtt). De ha nem lessz jó eladom CDI vel együtt (ha valami mechanikus probléma miatt nem megy), akkor adom el és jöhet ez a Keeway CDi-s játék :) A blokk az jó állapotú eléggé, a henger alig van kopva meg a dugattyú is... Szinte nem használták...
Mikor vetted a blokkot lánckereket meg karbit kaptál hozzá?Azért kérdem mert ahonnan én vettem volt hozzá karbi vadi új 11-es első fogas meg gyertya és postával együtt 38 volt.
Még nem vettem meg mert előbb az idomokat festem az kb 1-2hét aztán ugrok neki de nem félek tőle kriga-nál már 1éve működik a dolog.
És már sikerült beszerezni a cuccokat? Nagyon bonyolult összerakni?
Biztos,hogy rv mert itt a srácnál minden gond nélkül rá ment.Én a keeway CDI+trafós módszernél maradok ott csak dugdosni kell a vezetékeket.
Annyira nem kavartál meg Vagy holnap vagy szombaton csináljuk a felfogatást. A kipufogóra majd kitalálok valamit... Jövőhéten kész lessz a lánckerék. Aztán jöhet a gyújtás. De most összeraktam az RV gyújtással és szorul a lendkerék valahol, és lövésem sincs hogy hol és miért
nem hanem ott parkolnak a kamionok meg a kurvák és oda teszik a yamahás gyerekiket is
Mért a régi rv-den hány tekercses volt?Amúgy egyszerű levenni a lendkereket még akkor is ha nincs hozzá lehúzod csak két emberkel hozzá az egyik átlósan két csavarhúzóval finoman alá feszít a másik meg pontozóval rá üt a tengelyre ezt is csak finoman.A kipufogóba meg csak egy kisebb méretű csövet kel bele hegeszteni amit pontosan most nem tudom de a hagyományos kerékpár ülés csöve vagy a első villa csöve pont jó.A gyújtásnál meg annyit tedd vissza a helyére a generic-ét és forgasd össze úgy,hogy a jeladó meg a lendkeréken lévő jel együtt legyen a jel kivűll van a lendkeréken kiáll belőle az oldalán aztán jegyezd meg és vedd le de úgy hogy a tengely egy kicsit se mozduljon el aztán jelöld meg kivűl az Rv-én hol a jel(mert itt belül van) aztán tedd rá a tengelyre jelöld meg a blokkon hova esik a jel aztán tedd fel az állórészt és úgy forgasd,hogy a jel adó pont a jelhez essen.De szerintem a legelső az legyen,hogy meg csinálod a blokk felfogatást.Remélem hasznos amit leírtam és nem zavarlak össze vele.