VÉGKIÁRUSÍTTÁST CSINÁLOK rotax 122 megmaradt rs 125 blokkból és megmaradt alkatrészekből....de van pár af1 sport pro alkatrészem is...pl főtengely 18 000 ft pro lámpa 5000 ft.polini 160 szett 35000ft
karbis phbh 28rd nyitott karbi 6 000 ft-hátsó jó keveset használt..........
akciós cuccok pl rs tank boríttás 2000 ft----
tank csappal 2500ft...... km óra 3500 helyett--2500---stb stb----
és még sokan mások....kiegyenlíttő tengely 2500ft..műanyag fogaskerekek a blokkba darbja 1000 ft----
hívj megegyezünk....
30 605 6883
Annyit tudok segíteni,hogy amikor felteszed az állórészt a jeladó fent középen legyen .Deitt egy oldal ahol komolyabban leírják(a hozzá kapott karbi automata szívatójáról is írnak tehát azt ne dobd el) csak be kel jelenkezni http://www.hobbielektronika.hu... de küldök képet meg leírást amit kriga-tol kaptam a keewayx-ray változatra itt nem kel meg bontani a blokkot szerintem ez sokall könnyebb meg oldás és talán olcsóbb. Itt a leirás Üdv! 1. jeladó (KÉK-FEHÉR) 2. gyújtótrafó 3.test (váz) 4. alaplapi test (FEKETE) 5.szabadon van 6.gyújtó-töltő tekercs (FEHÉR) (ezt le kell közösíteni a töltéssel és a gyújtáskapcsolóval) A SZÜRKE nem játszik mert az a űresjelző a váltóból.A számok a cdi csatlakozon vannak.Tehát az 1számu dugajhoz a kék-fehér színű kábel megy és igy tovább stb.De te döntesz melyiket választod.Sok sikert ezzel el leszel egy darabig és bocs ha túl szájbarágos voltam.
Közben átgondoltam, megveszem danika1551-től az RV gyújtását. Így jobban járok vele. Szóval a CDI így kell nekem is.
De a gyújtásom eladó az AM6-ról :D
Matricák!
Teljesen műanyag, időtálló, nap-, és vízálló!
A nagy KTM mérete: 14X5 cm, a kicsié: 7X2,5
A Fox mérete: 8X6 cm
Árak: a kicsi KTM 300, a nagy 400, a Fox 350.
Posta: levélben küldöm, a levél áráért (kb. 100) Ha többet rendelsz, elnézem a postát!
Ezek minták, szinte bármilyen körvonalas, egyszínű matricát tudok kivágatni
szia majd megpróbálok képet feltenni budapesten lakom. a cdi-t úgy kaptam csomagban és minden megvan hozzá csak a csatlakozókat kell ráforrasztanod vagy rátenned mert eki től vettem olyan okos volt h levágta de megvannak a kábelek!ami érdekelne h én hülye vagyok az rv-s blokkokhoz azt a cdi-t h kell bekötni?:D
Akkor csak az lessz hogy veszek egy RV gyújtást... És akkor azzal csak annyit kell csinálni, hogy az állórészen megnagyobbítani a lyukakat?
Meg 1 kérdés, hogy állítsam be a gyújtást? (szégeny vagy nem szégyen :P világéletembe hülye voltam az elektronikához :) )
Azért tetem fel képet,hogy lásd ehhez átalakitás nélkül csak a generic trigger CDI-je jó(amit ha találsz szóljál mert érdekelne engem is).Mert mig a minarelli(ducati)-nál a CDI meg a trafó egy ben van addig ezeknél külön trafó és külön a CDI ezért nem megy külön fel egy sárga szál a fesszabályzóhoz.De ennél elöbb minden szál CDI-be és onnan tovább oszlik el trafó-fesz stb tehát arra akarlak figyelmeztetni hogy Minarelli AM CDI (cdi trafó egyben) ehhez nem jó kivéve ha van egy kapcsolási rajzod a minarelli cdi-röl meg egy másik generic gyújtásról és tudnod kell a kettőt össze párositani. És a generic gyújtása inkább RV másolat mint AM már mint méretben.
Köszi az infot! Az a baj tudod, hogy nekem is Ez az új Kínai csatlakozós a blokkom, aztán azért lenne jó hozzá egy CDi... Reméléem Hemi Dávidnak jó lessz a CDI-je az én blokkomhoz.
Sziasztok lenne még egy problémám a tegnapi mellé:S Valamiért nincs semmijen világításom(se index se első se hátsó se fék lámpa se duda) egyedül a leállito kapcsolo mükszik a kormány konzolon. Én laikusként arra tippelek hogy azért mert akksival megy csak de már vagy 5 en mondták ismerősök, hogy elvileg legalább a helyzetjelzőt binia kéne halványan vagy dudát.
Akkor a tegnapi első probléma újra: valami okból kifojolag elég nagy erővel kell behuzni a kuplungot. Én mivel nem a régi jó öreg simsonom eddig nempiszkáltam hozzá várom a ti tanácsotokat mi leet a bibi, kb 3/4 kienedésnél indul meg a moci ha sebességben van ami elvileg jó(ugytudom igykell fognia) de hogy miért ennyire nehéz hogy nem lágyan-közepesen kell huzni hanem nagyon keményen.
Tehát aki bármeik problémámhoz tudna tanácsot adni megköszönném.
Helló!igy néz ki a blokkban lévő állórész meg a lendkerék mint látod a jeladó nem az állórészen van(mint a ducatinál) hanem külön és az állórész is 8 tekercses nem 4!A csatlakozoja sem jó sem az RV CDI-hez sem a AM CDI-hez A minareli (eredeti)AM lendkerék nem megy fel a tengelyre csak az RV de az úgy mintha oda gyártották volna,az RV állórészen meg csak a csavar lyukját kell meg nagyobitani mert a csavarok nagyobbak egy kicsit
Sziasztok.Nagy dolog lenne ha tudna valaki segíteni. Régi RV 3 blokkhoz keresek gyújtás oldali alu keretet ami tartja az önindítót és rávaló műanyag deklit. Ha valakinek esetleg van nagyon megköszönném ha jelezné. Nem sok esély van rá de remélem valakinek van fent a padláson. Előre is köszönöm.
Két meg oldás van 1-veszel RV állórészt+lendkereket nem baj ha nincs rajta fogas koszorú mert leveszed a blokkban lévőjét(esztergályossal)és felteszi neked a RV-re kb2eft+állórész meg lend kerék 5eft.2-mivel azoknál sem találtam hozzá trafót meg CDI akik az ilyen blokkatt árulják kriga talált egy meg oldás ami működik Keeway X-ray CDI+trafóval,kettő együtt kb4-4.5eft http://sportmotor.hu/motoros_f...
Az első képen lévőt vettem. És van egy RV CDI-m a motoron... Amire ugyebár nem lehet rákötni... Tehát akkor az nemjó ha cak állórészt veszek hozzá? A hozzá való lendkerék is kell?
Az RV állórész+lendkerék nem variálható az AM állórész+lendkerékkel.Melyik AM6-ot vetted az az első vagy a második képen lévőt ?Az első az nem ducati gyújtású ezért vagy szerzel RV állórészt lendkereket vagy lehet hozzá venni trafót+CDI
Hello.
Látom régebben volt problémád a blokk alján lévő csöpögéssel.
Meg kérdezhetem mi volt az oka vagy meg e sikerült javítani?
Nekem is ez a bajom az AF1 mocimmal.Nekem is a 127-es blokkom van.
Most vettem egy AM6-ot. A lényeg az hogy nekem RV blokk volt és eladtam vele együtt a gíújtást is és az am-nek a gyújtása nem stimmel a CDihez (a csatlakozása) A kérdés az lenne, ha veszek egy RV gyújtás állórész ahhoz jó az am lendkerék?
szerbusztok skacok! került hozzám egy aprilia af1 rv4es blokal igen hiányos és az érdekelne van e valakinek kapcsolási rjza esetleg hozzá valamint kéne egy kipufogó és ha van valakinek olcsón szívesen halgatnám:P ami még probléma h nincsen bal oldali lendkerék felöli dekni az is kéne. én sajna nemértek hozá és ezért kérem a segítségeteket köszönöm előre is :) ja és még h az am6os cdi jo az rvhez?:D
Üdv!
Végre kész lett a kicsi mocim:) Nemtudom még csak egyenlőre tolásra inditani---- a volt tulaj még nemhozta az akksit:S Beindulás után gondolom a 2,5 év eredménye hidegen 2,5 k melegen 1,7k a fordulat amit még bir hogy ne álljon le tudom papriforma szerint 1500 a gyári adat de még leveszem és kitakaritom a karbit és akk meglátjuk a dolgokat.
A fő kérdésem az lenne hogy a kuplung kar erőssége mennyire kéne, hogy erős legyen behúzásra? Rendesen fog 3/4 nél sacc/kb csak itt a városi bejáratás alatt kb 1km alatt kiáll a bal kezem mert elég nehéz behuzni a kart pedig már lefelé is forditottam amig elfér az idomtól. (nemtudom hogy valami támpontot ad-e de összehasonlitva ismerősöm 250-es etz-jének a kuplungjával hááátt erősen mögötte van, azon ojan könnyen huzom be mintha olajos lenne) Értem én hogy 125 ccm meg ijenek de sztem nem kéne ennyire erősnek lennie van 2db műanyag vakdugó(simson ra hajaz erősen) gondolom én mivel még nemmertem hozzápiszkálni mert azért ez komolyabb "műszer" mint a volt simsonom. Lehet hülyeség de ti hány ujjal tudjátok behuzni a kuplung kart? mert talán így lehetne összehasonlitani a tiéteket és az enyémet.
Szeretnék valami megoldási lehetőséget kérni tőletek régebb óta motorozo/javitgató aprilisiásoktól.
karbis phbh 28rd nyitott karbi 6 000 ft-hátsó jó keveset használt..........
akciós cuccok pl rs tank boríttás 2000 ft----
tank csappal 2500ft...... km óra 3500 helyett--2500---stb stb----
és még sokan mások....kiegyenlíttő tengely 2500ft..műanyag fogaskerekek a blokkba darbja 1000 ft----
hívj megegyezünk....
30 605 6883