Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

A szivattyú beállítását leírná valaki, ha szépen kérem? (Rotax 127)
Elvileg a két jelnek kell egybe esnie. Eddig kicsit rá volt állítva a bejáratás miatt. (1mm-rel rá volt húzva alaphelyzetben) A felújítás óta eltelt 4200 Km és sok olajat kap nem égeti el, szutykol kifelé az olaj a power szelepnél is, meg a kipuffnál is. Visszáb kellene venni rajta szerintem alaphelyzetig, de javitsatok ki, ha nem jól mondom.
A másik meg az, hogy a powernél is jön olaj, ha nyit akkor jön igazán és beveri olajjal a blokkot meg a cipőmet is.
Evvel mit lehetne csinálni? Ma próbáltam kivenni kompletten a powert, de az egyik csavar nem jött ki. (az előző gazdi az ócska kigömbölyített imbusz csavart vissztette) Hagytam a francba az egészet mert mindent próbáltam. Akkor tudnám kivenni ha kint lenne a blokk, de akkora melóba nem akarok belekezdeni.
minek kellene ott tömíteni, olyasmi lenne benne mint a szelepszár szimmering vagy mi? A nyelv tengelye és a ház között jön ki az olaj, de dús a keverék is ezért kérdezem a szivattyú beállítását is. A felújítás előtt nem szutykolt a powernél, bár akkor nem kapott ennyi olajat. (rá állítottam felújításkor).
Sűrgős választ szeretnék, mert holnap mindenképpen kellene a motor. Előre is köszönöm a segitségeteket.
Elnézést kérek, hogy egy regényt irtam.
Valakinek nincs véletlenül rotax 123-hoz robbantott ábrája? fontos lenne mert széthúzáskor széthullot a váltó és nem láttam mi hogy volt rajta... köszi előre is
Ez volt fenn konkétan: (21/11)
de az idom csere is érdekelne!
Ha érdekel én tudok 4000ft.ért. Annyit kellene hogy van rajta 2szám pl.:17/34 az kellene mert az adja az áttételét és hogy ha másikat raksz fel akkor csalni fog az órád.
Üdv
Ja, ma megnéztem. Sajna a feketén nincs meg a hajtás. :S
Hali!
A CDi csatinak valahogy így kell kinéznie egyébként, csak ebből még kábel fut le, aminek passzolnia kell az állórészed csatijával, meg ebből fut kábel felfelé is a gyújtáskapcsolóhoz, stb. Az is fontos, hogy ne keverj el 2 kínait sem, sőt még az évjáratokat is fontos tartani, pl. Keeway-nél 2007-2008-nál váltás van. De msn az adatlapomon.
Ez kéne:
az 50-es af1-et megvette domotorpeti tőle kérdezd.megtalálod valahol itt a fórumon.
Jah és még mielőtt elfelejtem. Nem tud nekem valaki szerezni Fordulatszámmérő-spirált ? Kérlek írjatok
Sziasztok.nemrégiben vettem egy Aprilia AF1 Sport Pro-t. A motor '25-ös , 50-es papírokkal, olyan kérdésem lenne.őőh hogy néha azt csinálja,hogy indul önindítóval,viszont néha csak tolásra,én a gyújtásra gyanakszom,menni megy mint a hétszentség,csak ez akkoris zavaró Várom a Válaszokat, Széles Utat.
VKI SEGÍTSEN PLS!
Aprilia Af1 50-be bele lehet rakni a 2003as am6os blokkot?
Sűrgős lenne, köszönöm
Hello rotax 123 blokkhoz keresek fötengelyt éslendkereket van irj.
ha van msed vegyél fel és meg beszéjük meg küldök még képet rola!
sziasztok
azt akarom megkérdezni hogy nem -e érdekel valakit 1 dellorto 34-es karbi? nincs semi naja csak nekem nem kel mert rengeteget ezsik az én pénztárcámhoz
a karbinak nincs semi baja!esetleg beszámitok 28-as karbi csonkot is!
az ár 13 ezer!
Én úgy emlékszem az egyben van nem?
hello diablo érdeklödnék a fötengelyeket menyiért adod várom válaszod hello
hello
150/60-17 es gumid van? használt gumi is érdekel mert egyenlőre szükség megoldás lenne úgyhogy a lényeg az hogy olcsó legyen és még egy ideig hazsnálható.
hello demonom az 50 es af1 aprilia blokk érdekelne hogy az elado e kulön meg tudnál kuldeni egy email cimet ahol privát tudunk beszélni várom válaszod hello
Eladó minarelli am6 alkatrészek:
pl:
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft

+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.

Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
nem kicsi az? de teszek fel rola képet azt csak utána ha kell akkor modok árat
igen. mennyi lenne a hasidom?
Nem, nem a spirál hanem a meghajtás a tengelyről!
Olcsó Gumma ELADÓ! ( Pirelli, Dunlop, Michelin )
Meg jött az X-ray cdi, de a stekker teljesen más. Mit és hova kössek? Ha szóban egyszerűbb elmondanod akkor küld el légyszi a számod a kriga@citromail.hu-ra és felhívlak!