Megvan az oka a kattogásnak. A tárcsán van valami egyenetlenség és picit fog. Amikor odaér, akkor megmozdítja a betéteket és amikor már nem szorul, akkor visszaugranak a betétek. Ezek szerint akkor tárcsa kellene hozzá. Próbáltunk tömítést csinálni a karhoz, de még nem az igazi.
Először érdemes szétszedni, és kipucolni.
Amúgy a főfékhenger teljesen mindegy mié, csak kb azonos dugattyúszámot mozgasson gyárilag. Amúgy szerintem ezeken a kismotorokon szinte azonos fék dolgozott. ha viszed a mintát, szerintem robogókon, és kismotorokon valaha volt cucc csereszabatos lesz. Csak a munkahenger macera, mert ha nem stimmel a felfogatása, akkor adaptert kell készíteni! De ezek az öreg brembok nem szoktak megpusztulni! Csak takarítani kell őket!
Figyu! Neked írom, de nem csak rád vonatkozik! Ez a motor egy rendkívül kihegyezett kétütemű. Ilyen utángyártott fene tudja mihez való dugattyúval nem lesz jó! Lehet belefaragják neked, de valószínűleg nem fog úgy menni, vagy hamar tönkremegy.
Lehet próbálkozni "piston" dugattyúval, meg midnenfélével, de az tuti, hogy Asso Werke volt a gyári, minőségi gyártmányok még a Prox, Wössner, Vertex. Ezekkel jó eséllyel hosszú életű, erős motort kapsz. A többi vélhetően csak kínlódás lesz, és a végén nagyon drága. De ezt mondtam már a főtengellyel kapcsolatban. Ha a bontott főtengely 3-4 e km után széthullik, és felhordja a tűgörgőket a dugattyúhoz, és azt is összekaristolja, akkor méregdrága móka lesz, az elsőre olcsónak tűnő javítás.
Én azt csinálnám, és csináltam mindig, ha nem volt pénzem, akkor félretettem a motort, de kókányolásnak nincs értelme.
használható! én is ugy vettem az Orosz Zolitol mert azthittem h az enyém rossz,de mikor szétszedtem rájöttem hogy csak felvolt szabadulva a kosár csavarja és az okozta a bajt. ha elküldöd a címed hétfőn feladom postán 3000ftért.
Bocsi az előzöért csak nemtöltötte fel a képet
Aprilia af1 125 futurába kellene
Sajnos ezt keresheted, ez a méret nem létezik.
11-2-3-4-5 van.
Amúgy a főfékhenger teljesen mindegy mié, csak kb azonos dugattyúszámot mozgasson gyárilag. Amúgy szerintem ezeken a kismotorokon szinte azonos fék dolgozott. ha viszed a mintát, szerintem robogókon, és kismotorokon valaha volt cucc csereszabatos lesz. Csak a munkahenger macera, mert ha nem stimmel a felfogatása, akkor adaptert kell készíteni! De ezek az öreg brembok nem szoktak megpusztulni! Csak takarítani kell őket!
Lehet próbálkozni "piston" dugattyúval, meg midnenfélével, de az tuti, hogy Asso Werke volt a gyári, minőségi gyártmányok még a Prox, Wössner, Vertex. Ezekkel jó eséllyel hosszú életű, erős motort kapsz. A többi vélhetően csak kínlódás lesz, és a végén nagyon drága. De ezt mondtam már a főtengellyel kapcsolatban. Ha a bontott főtengely 3-4 e km után széthullik, és felhordja a tűgörgőket a dugattyúhoz, és azt is összekaristolja, akkor méregdrága móka lesz, az elsőre olcsónak tűnő javítás.
Én azt csinálnám, és csináltam mindig, ha nem volt pénzem, akkor félretettem a motort, de kókányolásnak nincs értelme.
van valakinek elfekvőben olcsó fesz.szab.?
Aprilia af1 125 futurába kellene
Keresek RV4hez 17-es léánckereket.ha tud valaki légyszi irjon
Írj valamit pls!
Kéne a lamella...
nekem van
1kép. 2ezer ft
2kép. 1ezer ft
3kép 2ezer ft