Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sikerült a remegést megszüntetnem
alsó holtponton volt a főtengelyem és a kiegyenlítő tengelyem is.
most már szépen jár.
de most sem megy az a km óra 120 fölé.
ez miért lehet?
És töltésem sincs. hogy lehet ezt megtudni hogy mi lehet a gond?
lehet hogy csak az akksimnak van kaput?
Ígértem a részletest, többé kevésbé sikerült:
Eladó AF1 125 bontott motor alkatrészei!

//Ugyanitt Rotax 123 és 127, Minarelli RV 50 alkatrészek!//

KOMPLETT MOTOR BONTÓDIK! Rotax 127-es önindítós blokkja van!
vAN PÉLDÁUL:

GYÚJTÁS
HENGER 0KM DUGÓVAL FRISSEN FÚRVA
FŐTENGELY
GYÚJTÁSELEKTRONIKA
LENDKERÉK
FUTÓMŰ
SPIRÁLOK
ELEKTRONIKA
VÁLTÓ
KUPLUNG
LÁMPÁK
KOMPLETT IDOMSZETT EKEIDOMMAL ÉS ÜLÉSTAKARÓVAL
(a képen nem látható idomok is megvannak, színben!)
VÁZ
FELNIK
GUMIK
FÉKEK
KORMÁNYKAPCSOLÓK
KAROK
KARBI
MEMBRÁN
BLOKKFELEK
LÁNC-LÁNCKEREKEK
MŰSZERFAL
FESSZABÁLYZÓ
KIPUFOGÓRENDSZER
GYÚJTÁSKAPCSOLÓ KULCCSAL

ÉS MÉG SOKMINDEN, KOMPLETT MOTOR! SÜRGŐSEN!

Vannak még cuccaim Rotax 123-hoz is,
Illetve Aprilia
Minarelli RV 3-4-5-6 sebességes motorokhoz is van ez-az.

Elérhetőségek:
06-20-555-4091

Email: domotorpeti@citromail.hu (ez CSAK email!)

MSN: domotorpeti@msn.com (ez CSAK msn!)
Szia!
Látom hogy MISOC-nak nincs, nekem van. Elérhetőségeim valamelyikén (adatlap) vedd fel velem a kapcsolatot!
elektronikát 8ezerért tok adni ha érdekell. (7800ast)
Na most esett le,h a bontóban mást adtak oda, mint amit először néztem. Amit felraktam képet azt anno odaígérte és amikor mentem a cuccért már össze volt készítve az elvitelre és nem ez volt benne, mert az enyémen is van olyan kapcsoló, amit hiányoltál. Megakartam csinálni a világítást estére, de közben meg kiderült,h megrepedt az izzó :S . Amúgy nem Aprilia-m van csak majdnem ...
Sziasztok.
Power szelephez kellne nekem elektronika és vezérlő valami :D
A bowden kijön a blokkból de fogalmam sincs hova kell kötni. De ahogy olvastam kell még ez a 2 kütyü hozzá.
Am egy aprilia af1-hez kellene.

Előre is köszi
Tényleg igazad van, a kuplungkosár fölé ér. Kicsit fakultak az emlékeim.
Kell készíteni speckó szerszámot, (nem nehéz, laposvas kérdése az egész) és egyszerüen lehet lazítani, ill. ráhúzni.
Hehe... Jobban megnéztem a képet. Ez a gyárija? Ugyanis ezen nincs reflektorkapcsoló! Ilyet 50-eseken láttam! A reflektorkapcsoló amúgy mellette lenne egy billenőkapcsoló, de ezen nincs. Nagyítsd ki, és meglátod, mi hiányzik: http://p1.bikepics.com/pics/20...
bocsi nem ide akartam
apriliaához nincs.
kuplung bovden=3eft
km-fordulat spr=2eft/db
Most szétkaptam. Hát egy öröm volt összerakni . Megnéztem és bent úgy van kötve,h a köríves első része, amit kapcsol az ki van vezetve két vezetéken. A második része az meg egy másik kapcsolóra van kötve belül. Szóval a köríves 2. kapcsolójára bemegy egy vastagabb fekete-zöld csíkos. Az a kapcsoló után tovább megy egy másikra amiről kijön kettő vastag, egy fekete és egy fehér. Úgy tűnik logikusnak, h a köríves második állásában kapcsolná a tompítottat és reflektort és azt,h a kettő közül melyik üzemel, azt meg a másik kapcsolóval kapcsolom. Még annyi,h erre közvetlenül mehetnek az izzók ugye és nem kellenek relék? Bár a vastagabb vezetékek miatt gyanítom,h igen.

Üdv: Márió
Hát van némi ragadásnyom. De nem olyan vészes. A törött gyűrű csúnyább. Vasperselyes a hengered? Le lett reszelve az átemelők sarka fúrás után?
Mert én azt se tartom kizártnak, hogy a gyűrű elakadt, és az kaszabolt mindent. Persze megmondani elég lehetetlen, mert egyik hozhatta magával a másik bajt.
De az is érdekes, hogy eddig én csak elől-hátul szorult dugattyújú Rotaxot láttam. Ilyen oldalt szorultat csak kisiparit Pannóniába. Milyen dugattyú? Nem rossz az alakja véletlenül?
De le kell venni! Mert a primer hajtás hajtó fogaskereke kisebb, mint a műanyag, így a kuplung a műanyag fogaskerekek fölé ér, és nem lehet tőle levenni.

Kuplungot amúgy légkulccsal könnyű levenni. Vagy készíteni kell egy spéci szerszámot, amely csak a külső kosarat fogja, és visszatenni a rugókat nagy alátéttel. Vagy van a gyári szerszám ezekhez, ami a belső bordás agyat fogja meg.
Azt a hosszú kapcsolót igen, köríven tolod felfele. Első állás a helyzetjelző, második a fényszóró bekapcsolása.

És igen, a körlámpásnak mindkét lámpája ég tompított, és reflektor üzemben is. De ezt csak 35W-os izzókkal tudja. ha valaki kicserélte 55-60 W-osra, akkor lehet azért kötötte át, hogy ne égjen mindkettő. A fényerő úgy se jobb szerintem. (én is kísérleteztem vele, ellenben könnyen elolvasztja a műanyag foncsort, ha hozzáér)
heló
én rotax 123-omhoz főtengej csaőágyat jóminőségüt aszt csapágyboltba vettem 2750-ért
üdv gyufa94
Üdv!

Lehet hülyeséget kérdezek. A motoromban Ba20D foglalatú izzó van elöl. Amikor a reflektort felkapcsolom, akkor mind a 2 izzószálnak működnie kell? Elég összefércelt lesz a motorom. A kormánykapcsolót nem tudom melyik motorhoz használták. Rakok fel róla egy képet. Ha valaki látta már valamin, akkor legyen kedves megírni,h melyik része szolgál a világítás kapcsolására. Tippem szerint az amelyik körívben mozdul el, de az meg két állású és a 2. állásában meg mind a két kapcsoló része kapcsol...

Üdv: Márió
hello mennyibe kerül a fötengely csapágy rotax 123-hoz?
Kép az ez előtti hozzászólásnál, olajról pedig: én is ELF et használok!
Tudom hogy nem hiába van ott az olajpumpa... Azért is csináltam meg az egész rendszert. De gondolkodj el te is egy picit, inkább bekevered és nem használsz motorféket (jó megvan az előnye is, de ha belegondolsz elhanyagolható. Vészszükség esetén meg pont leszarom hogy minek árt ha motorféket is használok, de megteszek mindent hogy ne magam miatt kelljen motorfékeznem is...), minthogy az olajpumpa esetleges kihagyása miatt újabb nem kevés összeget rá kelljen fordítani a motorra, és ha nincs szerencséd még meg is ragad a hengerben, ami a saját életedet is kockáztathatja... :/

Itt vannak a képek a dugóról. Szerintem olajhiány is szerepet játszik a dugattyú falán megfigyelhető kopások miatt. Vagy rosszul gondolom? De a lényeg h ez miatt döntöttem a keverék használata mellett.
Szia!
Nem láttam a másikat, de hiszek neked. Megoldható 6.000 pénzért, alsó határ. Valamelyik elérhetőségemen írj, és adategyeztetés után küldöm.
Szia!
Sok RV cuccom van. Ha ennyire komolyan érdekel, kérlek valamelyik elérhetőségemen (adatlap) vedd fel velem a kapcsolatot, és nézünk valami kedvező ajánlatot arra ami kell.
Üdv!

Érdekelne a kuplung bowden,és a km/h ford.szám mérő spirál ha megvan még.Plusz hogy mennyi lenne?!Köszönöm
Nem kell levenni a kuplungot, csak a főtengelyről a fogaskerekeket. Felső holtpontra hajtod a főtengelyt, a kiegyenlítőtengelyt pedig alsóba és visszarakod a fogaskerekeket a főtengelyre. A kiegyenlítő fogaskerekét jelre rakd vissza és készen vagy. De ha nem jelre teszed az se baj mert a fogszámok egyformák.
fejútó=felújító
köszi
hát én úgy csináltam,hogy vettem egy hajtókar fejútó szettet(mazuchelli 22e-ért)elvittem beletetetni,az faszán beállította stb..1500-ért.
nemtudom h van-e még valami más megoldás,de ha kell odaadom 2k-ért.és megcsinélod ezt a menetet vele,vagy ahogy gondolod

Olvastam már h már nem most halt be sajnos a moccod mielőbbi felépülést neki aztán Széles utat