Ne felejsd hogy a power az aksiról megy, ha lemerül akkor nincs power. Bár más dolog is állhat a háttérben, nézd meg a power szelep fedelénél a bowden végét, és ahogy húzod a gázt üresben akkor mozognia kell a bowdennek, ilyenkor egy kis kattanás is hallatszódhat.
0-2500 fordulatig nyitva a szelep
2500-től 7-8000-ig zárva, onnantól ynitva a szelep.
Persze ha pneumatikus a powered akkor nem szóltam :)
Nem tudom, a szerelőm csinálta. Remélem jól megcsinált mindent. Nem mindig tudtam ott lenni mellette, így sajnos nem tudok ilyen infókkal szolgálni. De eddig úgy néz ki semmi baja sincs. kopp kopp kopp
Na mégegyszer:
Hali!
Nem tud valaki adni nekem 50-es minarelli rv6os blokkhoz használható (viszonylag még jó) állapotban lévő kuplunglamellákat?
Elég sürgős lenne...
Köszi...
Nekem van egy motoros barátom aki szerelő,ért az ilyenhez nagíon.Tegnap vittem egy futurát javításra.Szedresi Szekszártól kb 15km.Ha kell a tel szám írj a keki@euromail.hu-ra és megadom
Sziasztok!
Olyan embert keresek Tolna, Baranya megyében, aki ügyes, ért a motorokhoz, és szívesen átnézné nekem. Nem tudom mi baja lehet, AF1 Sintesi 125/50. 4.500- 5.800 ig rángat a motor nem gyorsul. a másik hibája, a poweremmel is valami gixer van. Remélem valaki segít a közelből
Üdv.
Hali!
Nem tud valaki adni nekem 50-es minarelli rv6os blokkhoz használható (viszonylag még jó) állapotban lévő kuplunglamellákat?
Elég sürgős lenne...
Köszi...
0-2500 fordulatig nyitva a szelep
2500-től 7-8000-ig zárva, onnantól ynitva a szelep.
Persze ha pneumatikus a powered akkor nem szóltam :)