Megcsináltam a világítást a motorra, de még sok baja van.... Amit most megszeretnék megoldani az az első fék. Valaki hozzáértőt kérdeznék, hogy mi alapján tudok féket keresni hozzá. A hiba ami az őrületbe kerget az a kattogás. Valami miatt a tárcsa egy részénél kattan egyet. A motor gyakorlatilag hangtalan és csak a kattanásokat lehet hallani. Van amikor nem csinálja. Múltkor megálltam vele és az egyik ismerősöm megmozgatta lent a betétet és lötyögött. Pont olyan hangot adott, mint menet közben. Ezenkívül a fékkaron lévő olajtartály tömítése is rossz, mert folyik belőle az olaj és már lemarta az eredeti fényezést... Most egy olajos kuplung kar van fent első féknek. A fő kérdés, hogy fel lehet-e applikálni egy Aprilia első fékrendszerét a motoromra(fékkar, cső, nyereg, tárcsa), ami egy 96-os Rieju RS1. A hátsó főfékhenger is engedi a fékfolyadékot tehá,t majd arra is kérdezek. Üdv: Márió
láttam az elado kawák között pont egy olyan motort csak más a kerék meg más a szpolyler festése és ráadásul még az évjárat is stimmel meg pesti és garázsban tartott,meg friss a müszakija is ez mind egyezik.nem fura.
mi meg a lakatostelepen,és onnan is vitték el a motort egy garászbol a nefelecsutrol.felfeszitették a lakatot majd a zárat és mivel tárcsfék zár volt rajta kivonszolták a motort valoszinüleg felrakták egy furgonra.
Próbáljátok meg másik membránnal, ngk b10eg vagy b9eg gyertyával,levegőszürő nélkül,főtengely szimeringek cseréje, másik kipufogóval, vagy amivel 1x találkoztam hogy a lenkerékben a horony elvolt kicsit deformálódva benne igy a szikrát nem jó időben adta, tehát esetleg annak cseréje! Más miatt nem nagyon szokott ha az alaplap vagy a trafó a rossz akkor általában vagy 4 vagy 7ezernél "tilt" le.
A kompressziótól nem függ.
Hülye kérdés, mert nyilván igen, de a főtengelyszimmeringeket és a gyertyakábelt-pipát ugye cseréltétek, és ugye megpróbáltátok zavarszűrő (5kOhm) nélküli pipával is, valamint megnéztétek a membránt is?
sziasztok.még mindig nemsikerült megcsinálni a motort még a szerelönek sem ment már mindent kicseréltünk visszakötöttük a povert kicseréltük az alaplapot,trafot kapott egy 34-eskarbit baromian megy csak nem pörög 9800-nál többet.a kompresszio 9-10 körül van.ha van valakinek ötlete akkor irjon elöre is kösz.
Üdv
Megcsináltam a világítást a motorra, de még sok baja van.... Amit most megszeretnék megoldani az az első fék. Valaki hozzáértőt kérdeznék, hogy mi alapján tudok féket keresni hozzá. A hiba ami az őrületbe kerget az a kattogás. Valami miatt a tárcsa egy részénél kattan egyet. A motor gyakorlatilag hangtalan és csak a kattanásokat lehet hallani. Van amikor nem csinálja. Múltkor megálltam vele és az egyik ismerősöm megmozgatta lent a betétet és lötyögött. Pont olyan hangot adott, mint menet közben. Ezenkívül a fékkaron lévő olajtartály tömítése is rossz, mert folyik belőle az olaj és már lemarta az eredeti fényezést... Most egy olajos kuplung kar van fent első féknek. A fő kérdés, hogy fel lehet-e applikálni egy Aprilia első fékrendszerét a motoromra(fékkar, cső, nyereg, tárcsa), ami egy 96-os Rieju RS1. A hátsó főfékhenger is engedi a fékfolyadékot tehá,t majd arra is kérdezek. Üdv: Márió
Hülye kérdés, mert nyilván igen, de a főtengelyszimmeringeket és a gyertyakábelt-pipát ugye cseréltétek, és ugye megpróbáltátok zavarszűrő (5kOhm) nélküli pipával is, valamint megnéztétek a membránt is?
Kép, évjárat, azonosító számok, hol lopták el, jellegzetes sérülések...
Plusz SHA 14.12-be nem kopott síktolattyúd van? Enyém kb nullára kopott az alapjárati állítónál. Vagy esetleg RV csonk PHBG 19/21-el?
a többi ha lesz szólók.
üdv:Zoli