Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a tankod megvan még?
Van valakinek olcsón tankja af-1 futurához?
Adatlapomon lévő elérhetőségeken elérsz, én tudok benne segiteni!
Üdv
sziasztok valakit nem érdekel sem amal lendkerék? olcson
125 ös Sintesi hez lánc, lánkereket vennék. Ha valaki tud segíteni pm. köszi!
Üdv!

Megcsináltam a világítást a motorra, de még sok baja van.... Amit most megszeretnék megoldani az az első fék. Valaki hozzáértőt kérdeznék, hogy mi alapján tudok féket keresni hozzá. A hiba ami az őrületbe kerget az a kattogás. Valami miatt a tárcsa egy részénél kattan egyet. A motor gyakorlatilag hangtalan és csak a kattanásokat lehet hallani. Van amikor nem csinálja. Múltkor megálltam vele és az egyik ismerősöm megmozgatta lent a betétet és lötyögött. Pont olyan hangot adott, mint menet közben. Ezenkívül a fékkaron lévő olajtartály tömítése is rossz, mert folyik belőle az olaj és már lemarta az eredeti fényezést... Most egy olajos kuplung kar van fent első féknek. A fő kérdés, hogy fel lehet-e applikálni egy Aprilia első fékrendszerét a motoromra(fékkar, cső, nyereg, tárcsa), ami egy 96-os Rieju RS1. A hátsó főfékhenger is engedi a fékfolyadékot tehá,t majd arra is kérdezek. Üdv: Márió
láttam az elado kawák között pont egy olyan motort csak más a kerék meg más a szpolyler festése és ráadásul még az évjárat is stimmel meg pesti és garázsban tartott,meg friss a müszakija is ez mind egyezik.nem fura.
kábelt és gyertyát is kicseréltük és vettem egy vadi uj ngk pipát meg most raktunk rá egy másik pipát és azzal se jo.
Akkor viszont a környéken esélyes hogy felbukkan, mindenféle színkombinációkban. Helyi erők.
azt a gyertyakábelt és a zavarszűrő ellenállás nélküli pipát csak kipróbálnám egy jó gyertyával amit mondjuk Zolko említett.
sajnos igen.biztos hogy valaki látta.hogy mikor van bent a motor tuti hogy biztosra mrntek.
fötengely szimeringet cserélteük mi is a kipura gondoltunk de a szerelö aztmondta az nem az mert akkor nem menne jol 9800-at kipörgi pillanatok alatt.
Pff. Elég jól tudták akkor hogy mi van és hol, nem?
mi meg a lakatostelepen,és onnan is vitték el a motort egy garászbol a nefelecsutrol.felfeszitették a lakatot majd a zárat és mivel tárcsfék zár volt rajta kivonszolták a motort valoszinüleg felrakták egy furgonra.
Próbáljátok meg másik membránnal, ngk b10eg vagy b9eg gyertyával,levegőszürő nélkül,főtengely szimeringek cseréje, másik kipufogóval, vagy amivel 1x találkoztam hogy a lenkerékben a horony elvolt kicsit deformálódva benne igy a szikrát nem jó időben adta, tehát esetleg annak cseréje! Más miatt nem nagyon szokott ha az alaplap vagy a trafó a rossz akkor általában vagy 4 vagy 7ezernél "tilt" le.
Gyömrőin. Felsőcsatári és Csévéző között. 200E busz.
és pestlörincen hol én ott laktam 34 évig ott nevelkedtem.
A kompressziótól nem függ.
Hülye kérdés, mert nyilván igen, de a főtengelyszimmeringeket és a gyertyakábelt-pipát ugye cseréltétek, és ugye megpróbáltátok zavarszűrő (5kOhm) nélküli pipával is, valamint megnéztétek a membránt is?
Pedig Pestlőrinc eléggé nyugis. Én is ott vagyok év közben.
annyit tudok pestlörincen(budapesten).a többit majd holnap.
Kicsit bővebben szoktuk
Kép, évjárat, azonosító számok, hol lopták el, jellegzetes sérülések...
ellopták a haver motoját egy kawasaki zx6r-t,ha valaki hall valamit esetleg donornak vagy alkatrésznek akkor szoljatok.köszi
sziasztok.még mindig nemsikerült megcsinálni a motort még a szerelönek sem ment már mindent kicseréltünk visszakötöttük a povert kicseréltük az alaplapot,trafot kapott egy 34-eskarbit baromian megy csak nem pörög 9800-nál többet.a kompresszio 9-10 körül van.ha van valakinek ötlete akkor irjon elöre is kösz.
Sok köszi
Plusz SHA 14.12-be nem kopott síktolattyúd van? Enyém kb nullára kopott az alapjárati állítónál. Vagy esetleg RV csonk PHBG 19/21-el?
membránok van gyári.
a többi ha lesz szólók.

üdv:Zoli