hallóó!
szükségem lenne arra az idomra ami a váz és az oldalidom közé való(felnyúlik a müszerfalig) AF1 futurárol van szó. ha valakinek és eladja szoljon légyszi
A motorok nagy részének kuplungja nedvesen futó, többlemezes. Ezek kiemelt állapotban is átvisznek nagyon kismértékű erőt, mivel az olaj valamelyest ilyenkor is tapad. Ellenben ha a lánc jó, és sebességben van, elvileg nem kezdhet kúszni a motor behúzott kuplungnál. Kicsit esik a alapjárati fordulat sebességbe tett, kiemelt kuplungú motornál, az is normális. Szerintem is nézd meg a láncot. Hátsó lánckerék nem igen szokott elhajolni, vagy akkor már nagyon beteg...
Az nem mindig olyan nagy baj ha behúzott kuplungnál forog a fogaskerék. Ha a hátsó kerék a levegőben van, még az is forogna hidegindításnál. Ha felmelegszik benne az olaj, onnantól kezdve jó lesz.
Ha nem esett le a lánc akkor azért bőgött fel mert elfogyott a benzin. Viszont ha a fogaid szarok voltak a lánckeréken akkor lehet hogy az ugrált el mindig ahogy húztad neki.
Elofordulhat,hogy a te evjaratodon mas a megoldas,beszeltem egy sraccal akinek az af1en a ket fenyszoro foncsort egy ket reszbol allo fekete muanyag keret tartotta,csak ugyan az volt a hibaja mint az enyemnek,azert nem tudom pontosabban mert tuaregem van,gondoltam az osszes evjaratba beraktak
szia.hát már 1000% hogy nem üzemanyag ugyanis ma ki jött a baj rendesen .mentem reggel melóba vele és nem messze a munkahelyemtől meg állt alattam a gép előtte még mielőtt megálltam volna vele felbőgött félrehúzódtam körbenéztem és megláttam hogy lóg a láncom akkor már gondoltam hogy baj van és mikor megláttam hogy a hátsó fogaskerekem fogai elhajoltak mint nagy szélben a fűszálak egyből végem lett, és nem is inkább dadogott hanem rángatott bocs ha előbb rosszul fogalmaztam.ti mire gondoltok mi lehetett rossz?Lánc? Lánckerék? vagy váltó esetleg kuplung? az eset után megnéztem minden sebességet szépen vesz nem recseg ropog semmi a váltóban.viszont behúzott kuplungkarnál forog a kis fogaskerekem.Valószínű nem emel ki már rendesen a kuplungom kopottak lennének a kuplung lamellák vagy esetleg más tippetek?Várom válaszaitokat! Köszönöm.
Az a baj koko hogy nem tudjuk hogy milyen az a "dadogás"...mert lehet gyújtás, kuplung/váltó, üzemanyag(bár kétlem), stb... szóval egy menetközbeni videó kellene és akkor 1000% hogy okosabbak lennénk...
szia buLLanT!Köszi a segítséget de a probléma nem oldódott meg sajnos. ezek szerint nekem nem ez a problémám.viszont kezdek gondolni valamire de lehet hülyeség olyan mintha a kuplungomtól jönne egy kis rugós zörej.elképzelhető esetleg,hogy meg meg csúszna a kuplungom mert valamelyik rugó eltört vagy fel lazult? Mindenkinek meghallgatom a tippjét tanácsát.Köszönöm.
szia buLLanT!Köszi a segítséget de a probléma nem oldódott meg sajnos. ezek szerint nekem nem ez a problémám.viszont kezdek gondolni valamire de lehet hülyeség olyan mintha a kuplungomtól jönne egy kis rugós zörej.elképzelhető esetleg,hogy meg meg csúszna a kuplungom mert valamelyik rugó eltört vagy fel lazult? Mindenkinek meghallgatom a tippjét tanácsát.Köszönöm.
Sziasztok Pályázik itt valaki af1-el vagy esetleg tervezi?Lenne egy pályaidomom nem af1-é de ráalakítottam felfogatásokkal-fejidomtartóval-plexivel-hasidommal.Ha érdekel írj a keki@euromail.hu-ra
Eladó AF1 cuccok:
110/80-17-es Dunlop K275F első gumi (használt) és gyári hátsó indexek. Ár 1500-1500 Ft.
Érdeklődni a bitty@citromail.hu e-mail címen vagy a 06204160890-es telszámon.
Aprilia AF1 50 futurám van. Egy hónap kihagyás után mentem vele 7-8 km kb. Olyan problémám van, hogy menet közben az indexek a duda elszállt se kép se hang, és a fékkar behúzása közben a vízhűtés mutatója elfeküdt. Csak a lámpák világítottak. Kérdésem az lenne, mi okozhatja ezt? Az akku 4 hónapos, de ha az merült le, akkor a motor miért nem töltötte fel? Nem nagyon értek ehhez azért kérdezem.
szükségem lenne arra az idomra ami a váz és az oldalidom közé való(felnyúlik a müszerfalig) AF1 futurárol van szó. ha valakinek és eladja szoljon légyszi