Azt az alkatrészt keresem ami a hátsó lánckereket tartja. Külső fémrész+gumi+tüskék együtt érdekelnek.
(125-ös AF1 lengőkarhoz kellene. Nem tudom van-e különbség a sport pro, futura hátsó lengőkarja között, remélem nincs)
A heli-coil? Felfúrják a sérült menetet kicsit nagyobbra, vágnak bele egy spéci menetet, majd ebbe hajtanak egy rugószerű javítót. Ezek után rendkívül erős menet lesz, és az eredeti csavarnak megfelelő méretben. Amúgy gyárilag a hátsó fék kitámasztó aluminiumban is ilyen menet van!
Sziasztok! Nagyoroszi környékén keresnék hozzáértő embert aki felmérné, beállítaná, kicsit rendbe rakná a gyakorlatilag évek óta álló Sport Pro-mat, mivel utána szeretnék megválni tőle.
Aki tud segíteni: pgabi123@gmail.com vagy 0630/3765411
Az a baj, hogy ez még csak egy hiba, vélhetően nem ettől csúszott a kuplungod. Amúgy itt elég sokan árulnak bontott cuccokat, érdemes megkérdezni. Ha nem tudnak adni, akkor egyel nagyobb menetet fúrni bele, vagy még jobb megoldás, ha Heli-Coil-lal megjavítatod valahol, akkor kb örök lesz. Ez a javítás ilyen 1000 Ft max, csak találni kell olyat, aki foglalkozik ezzel.
köszi!
igen ez a megoldás van nekem is!
csak nekem ahova benegy a menetes szár a végén 1 vágásala csavarhuzónak onan kiszedte a menetet!
mien árba lehet 1 olyan kar?
vagy vágok majd bele másik menetet!
kép kéne róla !
vagy akor ez a gyári megoldás amit én isrtam ami nekem van?
szerintem más megoldás a gyári vagy nem tudom!
most szerezni kel 9-es menetfutót
heló most le van szedve a deki!
amit montál álitó csavart amibe va belecsavarva az a karba a menet teljesen ki van belőle jönve
és most kéne 1 db 9-es menetforó!
csak nem nagyon ttanálok!
valaki külgye már el nekem hogy hogy néz ki az az álitó mert nekem ugy volt hogy bele van csavarva 1 csavar aba vágva van 1 nut amibe a csavarhuzót kel beleteni!
és ara van csavarva 1 anya és az kontráz!
ez szerintem nem gyári!
előre is kösz!
Háát... Érdemes belenézni... Márcsak azért is, mert tipikus, hogy összetörik a kuplungalap csápjait, akkor pedig kiesik 1-2 rugó. Mondjuk 1 rugó hiányában még nem szokott csúszni. Aztán lehet kopottak nagyon a lamellák. Vagy valami van a palacsintába, pl lenn a durvaállító túlságosan rá van állítva, és hiába nagy a karnál a holtjáték. Érdemes ezzel kezdeni, lenn a blokk bal oldalán a műanyag csavar alatt a durvaállítón állítani, hátha rácsavarták nagyon.
Hát ahogy vesszük.
A sima 125-ös is gallyra teszi rendszeresen, a 160-assal se lesz örökéletű. De vélhetően egy 15-20 e km-t futhat egy új hajtókarszettel egy 160-as szett, de csak együtt! (tehát ha dugattyút kell cserélni, aztr már nem valószínű, hogy elbírja)
Amúgy a 160-as ragadós. És sokkal melegebben jár is tőle a motor.
Én nem tenném rá. Ha nagyobb teljesítményt szeretnél, akkor érdemesebb nagyobb motorra váltani. De előtte egy 20 e -et lehúzni a 125-ösön!
Először is, jó lenne, ha válaszolnál a kérdésre, hogy 125-ös, vagy 50-es. Ha 50-es, akkor tökmindegy, betegsége a gyenge kuplung, kopó+fémlamella+rugószett csere a megoldás!
Ha 125-ös, akkor meg valószínűleg agyon gyalázták, mert alig csúszó kuplunggal szinte még senki se küzdött, a 160-as polinisek se!
Azt az alkatrészt keresem ami a hátsó lánckereket tartja. Külső fémrész+gumi+tüskék együtt érdekelnek.
(125-ös AF1 lengőkarhoz kellene. Nem tudom van-e különbség a sport pro, futura hátsó lengőkarja között, remélem nincs)
hdavid@vnet.hu
Most vitték el a motoromat... Köszönöm szépen a sok, önzetlen segítséget mindenkitől! Egy szó mint száz...
HIÁNYOZNI FOG!
8ezer ft
Aki tud segíteni: pgabi123@gmail.com vagy 0630/3765411
Köszönöm előre is!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
megmented az életem
hogy müködik vagy hogy néz ki?
igen ez a megoldás van nekem is!
csak nekem ahova benegy a menetes szár a végén 1 vágásala csavarhuzónak onan kiszedte a menetet!
mien árba lehet 1 olyan kar?
vagy vágok majd bele másik menetet!
kép kéne róla !
vagy akor ez a gyári megoldás amit én isrtam ami nekem van?
szerintem más megoldás a gyári vagy nem tudom!
most szerezni kel 9-es menetfutót
amit montál álitó csavart amibe va belecsavarva az a karba a menet teljesen ki van belőle jönve
és most kéne 1 db 9-es menetforó!
csak nem nagyon ttanálok!
valaki külgye már el nekem hogy hogy néz ki az az álitó mert nekem ugy volt hogy bele van csavarva 1 csavar aba vágva van 1 nut amibe a csavarhuzót kel beleteni!
és ara van csavarva 1 anya és az kontráz!
ez szerintem nem gyári!
előre is kösz!
ma leszedem és átnázem!
amugy 125-ös! 160-as polinivel!
A sima 125-ös is gallyra teszi rendszeresen, a 160-assal se lesz örökéletű. De vélhetően egy 15-20 e km-t futhat egy új hajtókarszettel egy 160-as szett, de csak együtt! (tehát ha dugattyút kell cserélni, aztr már nem valószínű, hogy elbírja)
Amúgy a 160-as ragadós. És sokkal melegebben jár is tőle a motor.
Én nem tenném rá. Ha nagyobb teljesítményt szeretnél, akkor érdemesebb nagyobb motorra váltani. De előtte egy 20 e -et lehúzni a 125-ösön!
Ha 125-ös, akkor meg valószínűleg agyon gyalázták, mert alig csúszó kuplunggal szinte még senki se küzdött, a 160-as polinisek se!
aszt akarom kérdezni hogy a rotax 123-as blokknak a gyári főtengeje elbírja-e a 160-as hengert
válaszotokat előreis köszi...