Sziasztok!
Megvolt a mai mulatság is: Power vacakolt. Kiszedtem, drótkefe, pucolgatás, kis kenés a bowdennek és nem is kellett több a boldogsághoz. Most tutis! Meghálálja.
Más:
Valakinek jobb oldali (amin a féknyereg van) telószár potom (!) pénzért eladó? Vennék egyet.
(125-ös Af1 europához.) Elég a szár nem kell komplett.
Szia LOAD ! Hát sajnálatos módon a dugószett tényleg nem olcsó mulatság...én csak márkáról tudok beszámolni neked . Ha jól tudom akkor a PROX Dugószett 26.100 Ft Körül van, a WÖSSNER meg olyan 31.000Ft körül,Deee javítsatok ki ha tévedek Sajnos most nekem is kell dugószett,de ráadásul még egy nyamvadt Főtengely is a Hengerhónolásról nem is beszélve... nah széles utat
Jól mondod, az a vezérlő elektronikája, de az elektromágnes mióta motor? Tudtommal elektromágnes húzza meg a szelepet bowdenen keresztül. Szaknyelven azthiszem még szelonoid szelepnek hívják az elektromágnest. Javits ki, ha tévedek.
Jah még ennyi hogy találtam egy dobozt...Az van ráírva hogy Ducati Energia meg fehérrel ráfestve: 7800.Ez a power elektronikája? Vagy hogy néz ki a power elektronikája? Jó lenne tudnom hogy csak a szelep kell vagy az egész...Mégegyszer köszönöm...
Igen,ilyen az én blokkom is.Most állítgattuk egy kicsit így power nélkül,5-6 ezernél dadog de fölötte megy mint a disznó.Még egy buta kérdés,hogy a powerszelepnek mi a piaci ára? Köszönöm szépen a segítségedet.Üdv:Fincy
Elmondásod alapján Rotax 123-as blokk van benne és annak is kell lennie benne. A powert valószínű azért vette ki mert szétment az elektronikája. De így meg alacsony fordulaton is eszik mint egy busz meg erőtlen. Nyomok egy képet egy 123-asról.:
Hát nem vagyok képben ennyire hogy ez hanyas blokk,de ha mondasz ismertető jeleket akkor valszeg rájövunk.A blokk színe barna,Gilardoni 2-es henger van rajt,gyári dellorto karbival.Nekem úgy tűnik csak a power dobták ki belőle,vagy azért mert az elektronikája gallyra ment vagy összetörte a dugót.Köszönöm a segítséged,ha mondasz ismertetőjelet legalább sikerülne beazonosítani
Kezelési, szerelési utasítást nem tudok adni, de a power elektromos működtetésű volt valószínüleg.
Meg powerom sincs eladó. Majd lesznek jelentkezők biztosan.
Milyen tipusú a blokk benne, elvileg 123-asnak kell lennie, de ki tudja mit variáltak még?
Kezdő vagyok az AF-1 témában egy kis segítségre lenne szükségem.User manual-t illetve service manual-t keresek,nagyon szépen megköszönném,ha valaki belinkelne vagy küldene nekem egyet.Meg egy olyan kérdésem lenne hogy 1994-es AF-1 Replicán 125-ösön,milyen működtetésű a power szelep? Az enyémből az előző tulaj kispórolta .Szóval azt is meg szeretném kérdezni hogy nincsen-e véletlen valakinek elfekvőben egy komplett szelep+mechanikája és hogy mennyiért válna meg tőle?Válaszokat köszönöm.Üdv:egy kezdő Apriliás
Jobb oldalit. De ha szar a fesz.szabályzó, akkor nem kell azért levenni a lendkereket.
Ha van multimétered akkor a fesz.szab.-hoz feljövő két sárga vagy két kék színű vezeték a töltésé. Mérj rájuk, ha jön áram akkor nincs gond az állórésszel. De figyelj, a multiméter váltóáramra kapcsold mert a generátorból az jön és a két kábelt külön mérd ki.
Meg mérj rá az áramra az akksinál is, tényleg nincs-e töltés.
Lehet több oka is, hogy álandóan behúz, lehet elektronika is meg lehet, hogy az elektromágnesre menő test kábel valahol ki van dörzsölődve és letestel. Inkább elektronika, de én előbb átnézném a vezetékeket.
Hát ha töltésed nincs akkor nem valószínű, hogy a termosztátod ment el, gondolom feszültségszabályzót akartál írni.
Itt először a vezetékeket nézd át jó-e a kontakt stb. Általában a fessz.szab. szokott elpusztulni.
A generátort meg hol találod? A lendkerék mögött meg fogod találni az állórészt és az lessz az, a lendkerékkel karöltve együttesen lessz generátor.
Remélem segitettem.
tel 70 3896486
Megvolt a mai mulatság is: Power vacakolt. Kiszedtem, drótkefe, pucolgatás, kis kenés a bowdennek és nem is kellett több a boldogsághoz. Most tutis! Meghálálja.
Más:
Valakinek jobb oldali (amin a féknyereg van) telószár potom (!) pénzért eladó? Vennék egyet.
(125-ös Af1 europához.) Elég a szár nem kell komplett.
Kezelési, szerelési utasítást nem tudok adni, de a power elektromos működtetésű volt valószínüleg.
Meg powerom sincs eladó. Majd lesznek jelentkezők biztosan.
Milyen tipusú a blokk benne, elvileg 123-asnak kell lennie, de ki tudja mit variáltak még?
Kezdő vagyok az AF-1 témában egy kis segítségre lenne szükségem.User manual-t illetve service manual-t keresek,nagyon szépen megköszönném,ha valaki belinkelne vagy küldene nekem egyet.Meg egy olyan kérdésem lenne hogy 1994-es AF-1 Replicán 125-ösön,milyen működtetésű a power szelep? Az enyémből az előző tulaj kispórolta .Szóval azt is meg szeretném kérdezni hogy nincsen-e véletlen valakinek elfekvőben egy komplett szelep+mechanikája és hogy mennyiért válna meg tőle?Válaszokat köszönöm.Üdv:egy kezdő Apriliás
Ha van multimétered akkor a fesz.szab.-hoz feljövő két sárga vagy két kék színű vezeték a töltésé. Mérj rájuk, ha jön áram akkor nincs gond az állórésszel. De figyelj, a multiméter váltóáramra kapcsold mert a generátorból az jön és a két kábelt külön mérd ki.
Meg mérj rá az áramra az akksinál is, tényleg nincs-e töltés.
Hát ha töltésed nincs akkor nem valószínű, hogy a termosztátod ment el, gondolom feszültségszabályzót akartál írni.
Itt először a vezetékeket nézd át jó-e a kontakt stb. Általában a fessz.szab. szokott elpusztulni.
A generátort meg hol találod? A lendkerék mögött meg fogod találni az állórészt és az lessz az, a lendkerékkel karöltve együttesen lessz generátor.
Remélem segitettem.