Szia!
Már régebben is írtam más érdeklődőnek, hogy nincs szép állapotban, de egy kis munkával széppé lehet varázsolni, ezért is adom oda 1500 Ft-ért a párat. E-mail címem pedig ott van az adatlapomon.
Szeritnem nem zár le a porlasztóban az úszó tűszelepe, azért folyik benzin a légszűrődből. Vagy túl magas a benzinszint.
Próbáld ki, hogy egyik este leállítod, majd leveszed a benzincsövet a csapról, és a helyére egy hosszú csövet ilelsztesz, amelyet átdobsz a tank felett. Ha reggelre elzárt csap mellett lesz benzin a csőbe, akkor átereszt a csapod, ellenben így tuti nem szabadna folyni a porlasztóból benzinnek. ha mégis, akkor túl magas a benzinszint.
És akkor még arról nem is szólt a fáma, hogy a sokat futott főtengely ráteszik az új dugattyút, hamar ki fogja ütni az alsó hajtókarcsapágyat. Hamar értsd max 2-3 e km...
Multkor Domorpeti mutatta azt a főtengelyt.. 1-2 mm-es hajtókarbillegéssel.. no az KO! Pannónián még esetleg elmenne ekkora lógás, de szinte tuti, hogy az már szólt, azért vették ki. Egyébként ki kell mosni, megfogni a hajtókart bal kézzel, felemelni, jobb kézzel rácsapni a tetejére, ha cseng, akkor tuti KO. Sőt, ha nem, az se jelenti, hogy hosszútávon jó lesz. Sajnos tapasztalat.
Szia!
Szerintem biztosan jó, mert ugyan olyan a felfogatása mint egy univerzális tükörnek, az meg ugye elvileg mindenre jó...
De holnap csinálok a talpáról is képet és felrakom azt is.
Hali!
Van néhány eladó használt 125-ös Futura alkatrészem:
Egy pár tükör.
Egy pár hátsó index.
Egy 110/80-17-es használt Dunlop első gumi, középen 1 mm szélein 4 mm mintával.
Az árakat megbeszéljük, de mindegyiket olcsón adom
Szerintem én a 15 000 Ft-os gyári szettet fogom választani. Remélem nem lesz vele semmi gond... Bőven meg fog felelni az is, főleg úgy h utána egyből el szeretném adni, amint kész.
Igen, de ez váltakozó áram, mindegy melyik kábelt rakod rá a multiméterről. Pl. mulitméter pozitív kábelt rá az egyik sárgára, a multiméter negatívot pedig a testre valahova a vázon, és ugyanígy a másik sárgát is mérd meg de szerintem nem az állórészed szar, hanem a fesz.szabályzód.
szacsomotor@freemail.hu
06302692998