Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ehh...igyekszem
sziasztok.azt szeretném tudni,hogy a fesszabájzón milyen szinü vezetékek vannak és mennyi,mert nekem van egy feleslegesdupla sárga vezeték
helosztok azt akarom megkérdezni hogy nem e érdekelne valakit 1 sem amal lendkerék?
10 ezer
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
új cuccok érkeztek!

rotax 123 bontott blokk!
gyújtás alaplap(tekercsek), lendkerék, trafó(kék), 7100 power elektronika
fordulatmérő spirál
fesszabályzó
zz4 mikor szoktál msn en lenni? mert kéne mindenképp a faridom, már be vagyok gyulladva...
én azt mondom még ne add fel
Ezek szerint az idomok nem igazán keresettek. Pedig az is komplett, elég szép neki... blokkban van főtengő, henger, állórész, trafó, karbi, power amik tökéletesek, többit nem tudom, de azok is lehetnek jók, csak nem néztem... De akkor tényleg sok minden megmarad..
ezzel a bontásos témával az a gáz hogy sokáig tart, és rengeteg cucc a nyakadon marad sokáig.
árát nagy valószínűséggel ki tudod árulni,
ami hamar elmenne az a blokk, és cuccai
ami nyakadon maradna sokig az az idomok , váz
ha futura lenne(trapéz lámpás) zsip szupsz el lenne kapkodva minden porcikája
Mármint nem 30-ért, hanem valami olyan áron, amivel jobban jövök ki még 30.000 ráköltése után is, mintha elbontanám most...

Én azt hittem csak az enyémmel van valami gáz
Azon gondolkozám, elbontom ezt a dögöt. Ki tudja mi baja
jön még elő, viszont van benne egy halom ritka (Rotax 127) és jó alkatrész is. Még rákölthetek legalább 30-at mire azt mondom, hogy kb. rendben van, kérdés el lehet-e adni annyiért... mit gondolsz?
tudom időközben eljutottam én is ismeretileg odáig, hogy a membrán 127, 123 és 122ben egyforma
Érdekes. Ami a honlapodon "membrán (123)" ként van kiírva, nekem olyan megy a 127-esre. Viszont ami "membrán (127)", az tuti soha rá nem menne Pedig RAVE 4szögletes henger, Rotax 127.
Van egy elfekvőben. Adatlapomon elérhetőségeim!
Mindenkinek van alkatrésze Am6-hoz..csak 123-as Rotaxhoz nincs senkinek egy nyamvadt Főtengelye...
np, azért köszi
Eladó minarelli am6 alkatrészek:
pl:
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet erősített lamellákkal 14.000Ft
-gyári membránház 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membránház 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 8.000Ft
-12-es Dellorto karbi 6.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft

+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.

Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
jaaaah,boccs
Sajnos mivel nem megy, ezt nem tudom megállapítani
Hali!
Ez jó hír... Meg fogom nézni, hátha csak ennyi.
Mail nem jött át :/
Jó címre írtad?
De ha nem eszi meg a váltó olajad,meg nem füstöl mint állat,akkor kuplung felőlinek jónak kellene lennie
Sziasztok! Sajnos kirepedt a tankom ... Nem tudna valaki tanácsot adni abban hogy beragasszam-e vagy inkább, elvigyem műanyagheggesztőshöz... Előre is kösz!
a kuplunk oldalit a nehezebb mert le kell szedni mindent hogy megtaláld mármint a fogaskerekeket meg a kuplungot
szia!

A főtengelyszimmeringek cseréjéhez nem kell széthúzni, leveszed a lendkereket meg az állórészt, meg még van ott valami takaró, és utána szimmering. A kuplung oldalit nemtudom...de az sem nehéz.

Am. írtam mailt;)
Csak fúrás + dugattyúcsere, ahogy mondod. Szimmeringre rá sem néztem...
Lehet hogy érdemes lenne belekukkantani, mi a helyzet szimmering-ügyileg...
Főtengely kiszerelése nélkül tudom cserélni, vagy mindenképp blokk szét-össze?
ez a rezó