Ezek szerint az idomok nem igazán keresettek. Pedig az is komplett, elég szép neki... blokkban van főtengő, henger, állórész, trafó, karbi, power amik tökéletesek, többit nem tudom, de azok is lehetnek jók, csak nem néztem... De akkor tényleg sok minden megmarad..
ezzel a bontásos témával az a gáz hogy sokáig tart, és rengeteg cucc a nyakadon marad sokáig.
árát nagy valószínűséggel ki tudod árulni,
ami hamar elmenne az a blokk, és cuccai
ami nyakadon maradna sokig az az idomok , váz
ha futura lenne(trapéz lámpás) zsip szupsz el lenne kapkodva minden porcikája
Én azt hittem csak az enyémmel van valami gáz
Azon gondolkozám, elbontom ezt a dögöt. Ki tudja mi baja
jön még elő, viszont van benne egy halom ritka (Rotax 127) és jó alkatrész is. Még rákölthetek legalább 30-at mire azt mondom, hogy kb. rendben van, kérdés el lehet-e adni annyiért... mit gondolsz?
Érdekes. Ami a honlapodon "membrán (123)" ként van kiírva, nekem olyan megy a 127-esre. Viszont ami "membrán (127)", az tuti soha rá nem menne Pedig RAVE 4szögletes henger, Rotax 127.
Sziasztok! Sajnos kirepedt a tankom ... Nem tudna valaki tanácsot adni abban hogy beragasszam-e vagy inkább, elvigyem műanyagheggesztőshöz... Előre is kösz!
A főtengelyszimmeringek cseréjéhez nem kell széthúzni, leveszed a lendkereket meg az állórészt, meg még van ott valami takaró, és utána szimmering. A kuplung oldalit nemtudom...de az sem nehéz.
Csak fúrás + dugattyúcsere, ahogy mondod. Szimmeringre rá sem néztem...
Lehet hogy érdemes lenne belekukkantani, mi a helyzet szimmering-ügyileg...
Főtengely kiszerelése nélkül tudom cserélni, vagy mindenképp blokk szét-össze?
10 ezer
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
rotax 123 bontott blokk!
gyújtás alaplap(tekercsek), lendkerék, trafó(kék), 7100 power elektronika
fordulatmérő spirál
fesszabályzó
árát nagy valószínűséggel ki tudod árulni,
ami hamar elmenne az a blokk, és cuccai
ami nyakadon maradna sokig az az idomok , váz
ha futura lenne(trapéz lámpás) zsip szupsz el lenne kapkodva minden porcikája
Én azt hittem csak az enyémmel van valami gáz
Azon gondolkozám, elbontom ezt a dögöt. Ki tudja mi baja
jön még elő, viszont van benne egy halom ritka (Rotax 127) és jó alkatrész is. Még rákölthetek legalább 30-at mire azt mondom, hogy kb. rendben van, kérdés el lehet-e adni annyiért... mit gondolsz?
pl:
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet erősített lamellákkal 14.000Ft
-gyári membránház 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membránház 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 8.000Ft
-12-es Dellorto karbi 6.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.
Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
Ez jó hír... Meg fogom nézni, hátha csak ennyi.
Mail nem jött át :/
Jó címre írtad?
A főtengelyszimmeringek cseréjéhez nem kell széthúzni, leveszed a lendkereket meg az állórészt, meg még van ott valami takaró, és utána szimmering. A kuplung oldalit nemtudom...de az sem nehéz.
Am. írtam mailt;)
Lehet hogy érdemes lenne belekukkantani, mi a helyzet szimmering-ügyileg...
Főtengely kiszerelése nélkül tudom cserélni, vagy mindenképp blokk szét-össze?